eResults

Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Auto-Care training en begeleiding bv.

Goed voor elkaar!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze bedrijf slogan en wellicht ook levensvisie is "goed voor elkaar" Dat omvat alles, ons gereedschap, onze werkwijze met elkaar en met onze klanten, het moet allemaal kunnen vallen onder "goed voor elkaar".
Onze website en de manier waarop we geholpen worden is bij eResults "goed voor elkaar" en dat is ons heel wat waard!

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment! We hopen de komende jaren nog 'goed voor elkaar' te mogen blijven!

Tamme

Gezellige gasten

Beschrijf hier uw ervaring

Heb al enkele maanden leuk contact met Pier, elke afspraak zet hij me weer aan het denken. Ze weten waar ze het over hebben en ze trekken goed veel tijd voor me uit. Kan het elke ondernemer aanraden.

Bedankt voor de reactie!

Bedrijvencentrum Vechtenstein

E-Results heeft ons erg goed geholpen door een mooie en duidelijke website te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

onze wensen hebben ze op een goede en creatieve manier verwerkt.
de samenwerking verloopt soepel en onze vragen worden op kort termijn beantwoord of verholpen.
Ga zo door

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke recensie! We gaan graag door met jullie verder helpen!

GOT - Global Outsourcing Team

Goede producten, goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij refereren al een paar jaar eResults aan onze klanten, en zijn nog nooit teleurgesteld, integendeel.

Reactie eResults:

Fijn om te horen! Wij werken ook met veel plezier aan jullie project ;-)

BeSmart Consulting

Vakkundig, duidelijk en effectief

Beschrijf hier uw ervaring

Eresults maakt een ingewikkelde internetzaken op een professionele manier werkbaar met als resultaat meer effect van je website. Je kan door het handige Content Management Systeem vrijwel alles zelf doen, en bij vragen word je snel weer op weg geholpen.

Reactie eResults:

Het blijft complexe materie inderdaad, we vinden het leuk om jullie er verder mee te helpen!

Fonti's Team

Resultaten!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults - ik raad het iedereen aan

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het aanraden, zijn we blij mee!

Geen gedoe

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb geen verstand van ict, maar eresults adviseerd en legt uit in begrijpelijk taal.

Reactie eResults:

Internet is precies wat wij dan weer leuk vinden. Zo vullen we elkaar mooi aan!

Mundi Technology BV

Zeer klantvriendelijk, duidelijke en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Eresults heeft goed geluisterd naar onze wensen en deze in no time omgezet in een mooie duidelijke website. Snelle acties, snelle reacties en uitstekende begeleiding bij het vullen van de website. Kortom..... SUPER!

Reactie eResults:

Het was ook een leuk project om aan te werken! We kijken uit naar de samenwerking de komende jaren.

IMC

Beoordeling support

Adequate probleemoplossing tot dusver

Reactie eResults:

Dat houden we graag vast, zodat u over drie jaar hetzelfde kunt zeggen!

Sytze

Binnen de deadline af

Beschrijf hier uw ervaring

Volgens mij het eerste internetbedrijf dat ook echt de website af heeft binnen vijf weken, prettige ervaring gehad dus.

Reactie eResults:

Leuk om te horen Sytze! Bedankt voor de recensie!