eResults

Communicatie

PUUR-relatiebemiddeling

Ook in marketing sterk!

Beschrijf hier uw ervaring

Naast een geheel nieuw ontwerp voor onze website heeft e Result flink meegedacht in onze marketingstrategie. Dat heeft ons ertoe gebracht om een sprong in het diepe te nemen en daar zijn we er blij... Naast een geheel nieuw ontwerp voor onze website heeft e Result flink meegedacht in onze marketingstrategie. Dat heeft ons ertoe gebracht om een sprong in het diepe te nemen en daar zijn we er blij mee. Mooie website en zeer goede reacties van onze klanten.

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review. We hopen en verwachten dat de sprong in het diepe jullie goed gaat helpen!

Performance Matters

Meedenkers!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults bleek bereid mee te werken aan een (ook voor ons) nieuwe overeenkomst. En dat leidt tot resultaten! Ze denken uitstekend met ons mee en komen gemaakte afspraken na!

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment. We gaan ons uiterste best doen nog meer resultaat te boeken!

Harry

Blij met eResults

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en vriendelijke support. Prima begeleiding bij het vullen van mijn website.

Hoi Harry,
Bedankt voor het compliment, vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!

ZonMediation

Betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

E-results verwerkt opdrachten snel en zorgvuldig. Ook spoedopdrachten zijn goed en op tijd klaar.

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment. We doen het met veel plezier!

Auto-Care training en begeleiding bv.

Goed voor elkaar!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze bedrijf slogan en wellicht ook levensvisie is "goed voor elkaar" Dat omvat alles, ons gereedschap, onze werkwijze met elkaar en met onze klanten, het moet allemaal kunnen vallen onder "goed... Onze bedrijf slogan en wellicht ook levensvisie is "goed voor elkaar" Dat omvat alles, ons gereedschap, onze werkwijze met elkaar en met onze klanten, het moet allemaal kunnen vallen onder "goed voor elkaar".
Onze website en de manier waarop we geholpen worden is bij eResults "goed voor elkaar" en dat is ons heel wat waard!

Reactie eResults:

Bedankt voor het compliment! We hopen de komende jaren nog 'goed voor elkaar' te mogen blijven!

Tamme

Gezellige gasten

Beschrijf hier uw ervaring

Heb al enkele maanden leuk contact met Pier, elke afspraak zet hij me weer aan het denken. Ze weten waar ze het over hebben en ze trekken goed veel tijd voor me uit. Kan het elke ondernemer aanraden.

Bedankt voor de reactie!

Bedrijvencentrum Vechtenstein

E-Results heeft ons erg goed geholpen door een mooie en duidelijke website te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

onze wensen hebben ze op een goede en creatieve manier verwerkt.
de samenwerking verloopt soepel en onze vragen worden op kort termijn beantwoord of verholpen.
Ga zo door

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke recensie! We gaan graag door met jullie verder helpen!

GOT - Global Outsourcing Team

Goede producten, goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij refereren al een paar jaar eResults aan onze klanten, en zijn nog nooit teleurgesteld, integendeel.

Reactie eResults:

Fijn om te horen! Wij werken ook met veel plezier aan jullie project ;-)

BeSmart Consulting

Vakkundig, duidelijk en effectief

Beschrijf hier uw ervaring

Eresults maakt een ingewikkelde internetzaken op een professionele manier werkbaar met als resultaat meer effect van je website. Je kan door het handige Content Management Systeem vrijwel alles zelf... Eresults maakt een ingewikkelde internetzaken op een professionele manier werkbaar met als resultaat meer effect van je website. Je kan door het handige Content Management Systeem vrijwel alles zelf doen, en bij vragen word je snel weer op weg geholpen.

Reactie eResults:

Het blijft complexe materie inderdaad, we vinden het leuk om jullie er verder mee te helpen!

Fonti's Team

Resultaten!

Beschrijf hier uw ervaring

eResults - ik raad het iedereen aan

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het aanraden, zijn we blij mee!