eResults

Communicatie

Flier Systems

De juiste visie

Beschrijf hier uw ervaring

Het is erg fijn om een partner te hebben die een sterke visie heeft over de (online) marketingcommunicatie van je bedrijf. Onder leiding van eResults kwamen wij tot een sprekende boodschap en de... Het is erg fijn om een partner te hebben die een sterke visie heeft over de (online) marketingcommunicatie van je bedrijf. Onder leiding van eResults kwamen wij tot een sprekende boodschap en de juiste vertaling naar de website. Daarnaast bieden de medewerkers van eResults snelle service en helder uitleg bij calamiteiten.

Reactie eResults:

Fijn om te horen dat we jullie online hebben kunnen helpen! We vonden het een erg leuk project om aan te werken.

Uijen Glas Tiel b.v.

Uijen Glas Tiel een uiterst tevreden klant!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij geven niet snel een 10 er is namelijk altijd wel iets aan te merken op de producten of de dienstverlening van een toeleverancier of je dienstverlener, echter door de ongelofelijke pro- actieve... Wij geven niet snel een 10 er is namelijk altijd wel iets aan te merken op de producten of de dienstverlening van een toeleverancier of je dienstverlener, echter door de ongelofelijke pro- actieve houding van Eresults en de niet aflatende hulpvaardigheid bij het tot stand komen van je site of het aanpassen hiervan zijn wij genoodzaakt bonus punten toe te kennen. Met dank voor de samenwerking van de afgelopen 7 jaren en met vertrouwen uitziend naar de komende jaren.

Reactie eResults:

Bedankt voor je positieve feedback, goed om te horen!

Enorme expertise

Beschrijf hier uw ervaring

Via LinkedIn bij eResults terrecht gekomen met een project wat in de zoekmachines niet hoger wilde ranken. Na een korte analyse bleek al gauw waar verbeterpunten zaten, nu na enkele weken zijn er al... Via LinkedIn bij eResults terrecht gekomen met een project wat in de zoekmachines niet hoger wilde ranken. Na een korte analyse bleek al gauw waar verbeterpunten zaten, nu na enkele weken zijn er al positieve wijzigingen zichtbaar.

Reactie eResults:

Fijn om te horen dat de resultaten zichtbaar worden, daar doen we het voor!

Snelle service, goed resultaat

René Verhagen, directeur NetServe BV

Mooie, leuke, frisse nieuwe website

Beschrijf hier uw ervaring

Ons bedrijf had een website incl. nieuwsbrievenmodule en social media integratie bij een concurrerende partner. Hoewel nog niet heel oud, hadden we toch het idee dat deze site er qua look-and-feel... Ons bedrijf had een website incl. nieuwsbrievenmodule en social media integratie bij een concurrerende partner. Hoewel nog niet heel oud, hadden we toch het idee dat deze site er qua look-and-feel niet meer heel hip uitzag en ook betaalden wij veel te veel voor functionaliteit die we niet gebruikten en zouden gaan gebruiken.

We hebben een project met eResults gedaan om qua site en nieuwsbrieven weer helemaal anno-NU eruit te zien en dat is gelukt! Vinden niet alleen wijzelf, maar ook de relaties die onze site bezoeken. De samenwerking met Pier en zijn team worden gekenmerkt door: korte lijnen, vlotte opvolging van onze verzoeken, goed oog voor design en SEO. Tot op heden zeer tevreden, is een goede keuze geweest!

xciting events

He He, eindelijk iemand die het begrijpt!

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals gezegd: "He he, eindelijk iemand die het begrijpt." Wij hebben ons vak waar we met passie over praten en hebben al veel ideeën hoe het er uit moet zien. Maar als je dan in een gesprek zit... Zoals gezegd: "He he, eindelijk iemand die het begrijpt." Wij hebben ons vak waar we met passie over praten en hebben al veel ideeën hoe het er uit moet zien. Maar als je dan in een gesprek zit tegenover iemand met vragende ogen dan zijn we zo weg. Pier en zijn team daarentegen begrepen welke emotie en waardes we willen over brengen via een kil computerscherm. En dat is ze prima gelukt. Een website waar we trost op zijn, die zijn werk doet, die precies geworden is zoals wij het voor ogen hadden en die al rendement heeft opgelevert ! Dus wij zijn zeer tevreden over de werkwijze, aanpak en de uitvoer.

Reactie eResults:

Bedankt voor je enthousiaste reactie! We hebben met veel plezier aan jullie website gewerkt.

Rita

Prima samenwerking, top resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Heb de samenwerking als erg prettig ervaren, en het resultaat mag er zeker zijn!

Reactie eResults:

Bedankt Rita, goed om terug te lezen!

Royal Matic

Goede communicatie,
snelle service,
hebben verstand van wat ze doen,
werken voor jou en niet voor zichzelf. Zeer tevreden.

Reactie eResults:

Bedankt voor de fijne review!

Grofsmederij Nieuwkoop

Snelle service en goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

In een korte tijd heeft eResults een zeer mooi resultaat afgeleverd. We zijn erg tevreden over de communicatie, de lijnen tot de juiste personen zijn kort. Ook de reactietijd is goed. Kortom, wij... In een korte tijd heeft eResults een zeer mooi resultaat afgeleverd. We zijn erg tevreden over de communicatie, de lijnen tot de juiste personen zijn kort. Ook de reactietijd is goed. Kortom, wij denken dat we met eResults een goede keus gemaakt hebben.

Reactie eResults:

Bedankt voor de leuke review en het vertrouwen!

Paul Vocking / Vocking Vleeswaren BV

Pro actie & oplossingsgericht

Beschrijf hier uw ervaring

In goede onderlinge samenwerking heeft eResults onze website verhuisd & vervolgens onder handen genomen. Resultaat is een frisse, eigentijdse website die makkelijk te onderhouden is en goed... In goede onderlinge samenwerking heeft eResults onze website verhuisd & vervolgens onder handen genomen. Resultaat is een frisse, eigentijdse website die makkelijk te onderhouden is en goed koppelbaar is aan andere systemen. .Een nieuwe website betekent vaak koud water vrees; maar niet bij eResults! Doordat eResults de mogelijkheid biedt om op hun kantoorlocatie aan de website te komen werken raakt men snel vertrouwd aan de nieuwe website omgeving. Alle mogelijke problemen worden direct getackeld en men werkt pro-actief mee om de website z.s.m. online te krijgen. Zelfs de lunch wordt ook nog geregeld :-). Kortom, eResults is voor ons een prima partij om mee samen te werken gebaseerd op duidelijke transparante afspraken.

Reactie eResults:

Bedankt Paul voor de leuke review! Altijd welkom natuurlijk ;-)