eResults

Communicatie

Maqqie

Nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Fijne samenwerking met korte lijnen. Resultaat is goed en sluit goed aan op onze designs.

Reactie eResults:

Bedankt voor de positieve review, het resultaat mag er ook wat ons betreft zeker zijn :-)

Van Rooy & Co

Kundige en snelle service!

Beschrijf hier je ervaring

eResults benaderd voor het opzetten van een 'spoed' nieuwsbrief.
Zoals gewend, snel en kundig geregeld.

Reactie eResults:

Heel graag gedaan en erg fijn dat we jullie ook in onze jarenlange samenwerking nog steeds blij kunnen maken!

Mill Home

Zeer prettige samenwerkingspartner

Beschrijf hier je ervaring

Uitstekende service bij het ontwerpen en lanceren van onze nieuwe website! Snel en prettig contact. Zeer tevreden met het resultaat.

Reactie eResults:

Heel graag gedaan, we hebben met ontzettend veel plezier aan jullie website gewerkt!

stichting vrienden van het Vlielandkamplangepaal.nl

Betrokken en vakkundig

Beschrijf hier je ervaring

na een eerste telefonisch overleg, 15 minuten later stonden alle afspraken in mijn mailbox, zijn er snel afspraken gemaakt. Vormgever, tekstschrijver, alles in goed overleg en lekker op tempo. Ook... na een eerste telefonisch overleg, 15 minuten later stonden alle afspraken in mijn mailbox, zijn er snel afspraken gemaakt. Vormgever, tekstschrijver, alles in goed overleg en lekker op tempo. Ook ten tijde van de corona, alles in goede afstemming. We zijn bijzonder blij met het eindresultaat

LJG Recycling

Uitstekend

professioneel

Theunissen Tuinplanten Tuinaanleg

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier je ervaring

Snelle service voor vernieuwing van onze website. Duidelijke uitleg over het zelf aanpassen

Orbi Opleidingen

Snelle en professionele aanpak

Beschrijf hier je ervaring

Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken... Voordat ik bij Eresults kwam had ik lang met andere partijen samengewerkt. Vele toezeggingen en verbeteringen zijn totaal niet nagekomen en niet waar kunnen maken waardoor ik verder moest zoeken naar een betrouwbare partner.

Vanwege een gedegen en een complete aanpak (waaronder een complete bedrijfs scan) en het meedenken geeft mij het gevoel dat wij als klant gewaardeerd worden. Kortom een fijn bedrijf om samen mee te werken.

Aris B.V. | Vision Systems

Fijn om met professionals samen te werken!

Beschrijf hier je ervaring

Deskundig en betrokken bedrijf.

René de Koning / Beveco

Deskundige en fijne partner om mee samen te werken.

Beschrijf hier je ervaring

eResults heeft ons geholpen met de ontwikkeling en verder optimaliseren van een nieuwe website. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden we op de... eResults heeft ons geholpen met de ontwikkeling en verder optimaliseren van een nieuwe website. Doelstellingen worden vooraf doorgesproken en aan de hand van een concreet stappenplan worden we op de hoogte gehouden van de voortgang en de resultaten. Het contact is prettig en de lijnen zijn kort.

Present

Snelle en goede ondersteuning

Beschrijf hier je ervaring

De supportafdeling van E-results reageert snel en deskundig.