eResults

Communicatie

Sjeun Optiek by Floris

Nieuwe website

Beschrijf hier uw ervaring

goed advies en heldere uitleg

Vollmüller BV - www.vollmuller.eu

Prettig contact

Beschrijf hier uw ervaring

Goede update van onze website

Reactie eResults:

Snel schakelen, snel resultaat, worden wij blij van!

C. Schreiber

Beoordeling eResults

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere uitleg en afsprak worden nagekomen.

Ramon Tafels

Doelstellingen worden ook echt behaald

Beschrijf hier uw ervaring

eResults stelde voor onze nieuwe website echte doelstellingen. Normaal stel je dit soort dingen en kijkt er uiteindelijk niemand meer naar maar niet Pier en zijn team. Met een handige scorecard werd duidelijk inzichtelijk gemaakt hoe doelstellingen niet alleen gesteld werden maar ook behaald werden.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment. Wij vonden het leuk om met jullie te werken. En het is altijd super als doelen worden behaald. Daar gaan we voor!

Goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

lekker recht toe/ recht aan

kein geloel fussball spielen!

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie compliment!

Elka Air

Website

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben met veel enthousiasme onze website gemaakt, Hierbij is goed rekening gehouden met onze wensen maar hebben ze ons op vriendelijke en duidelijke manier kenbaar gemaakt dat niet al onze ideeën goed over zouden komen op de site.

Reactie eResults:

Wij proberen altijd rekening te houden met ieders wensen, maar zullen ook eerlijk aangeven wat wel werkt en wat niet. Daar zit onze toegevoegde waarde. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met het resultaat!

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Denken goed mee met de wensen van de klant, geven waar nodig is goede tips.

Reactie eResults:

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We hebben met veel plezier voor jullie gewerkt!

deNotarissen Vianen

Website

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundigheid staat voorop. Wij werken al enkele jaren samen met eResults

Het was even zoeken naar de juiste balans tussen degene die voor ons kantoor de zoekmachineoptimalisatie verzorgt en de taken van eResults bij het maken van de nieuwe site, maar daar zijn we goed uitgekomen.

Reactie eResults:

We werken al jaren met plezier aan jullie project en vinden het zodoende leuk dat jullie dit jaar weer voor ons hebben gekozen bij de websitevernieuwing!

Schakels in de zorg

Zeer tevreden klant

makkelijk benaderbaar, laagdrempelig, vriendelijk

nee

Reactie eResults:

Kort en krachtig! Bedankt voor het compliment.

SamSam collectief

Afspraken worden nagekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Via een andere aanbeveling zijn wij bij E-results terecht gekomen. Wat ons direct aansprak was de laagdrempelige, no-nonsense manier van communiceren. Onze wensen werden omgezet in een mooie duidelijke website met een verfrissend design. Afspraken worden nagekomen en elke meeting worden we weer gevoed met nieuwe ideeën.

Reactie eResults:

Wij vinden jullie initiatief leuk om aan te werken en het is daarom erg leuk om te lezen dat het vanuit jullie ook goed bevalt!