Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Burton

Alles

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Betrouwbaar

Ga zo door

De monteur kwam deze keer opdagen op de afgesproken dag. Dit is heel vaak in het verleden niet zo geweest.

De afgelopen jaren zijn de prijzen alleen maar gestegen van het abonnement, maar de interval van inspectie is ook 2x zo groot geworden. Mocht je weer naar een kortere interval willen, dan moet je nu... De afgelopen jaren zijn de prijzen alleen maar gestegen van het abonnement, maar de interval van inspectie is ook 2x zo groot geworden. Mocht je weer naar een kortere interval willen, dan moet je nu ineens nog meer gaan betalen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Ik kreeg een factuur voor bepaalde werkzaamheden. Mij verraste dit, omdat de monteur niets heeft laten weten dat er kosten gemaakt zijn tijdens de onderhoudsbeurt. Wel zo netjes om dit vooraf even... Ik kreeg een factuur voor bepaalde werkzaamheden. Mij verraste dit, omdat de monteur niets heeft laten weten dat er kosten gemaakt zijn tijdens de onderhoudsbeurt. Wel zo netjes om dit vooraf even te melden dat er kosten zijn gemaakt, want dan kom je als klant niet voor een verrassing te staan als je ineens een factuur toegestuurd krijgt.

Mario Mulders

Initiatief om een goed advies te geven

Komen afspraken na en de monteur geeft goede adviezen

R.Dolk

Netjes alles achterlaten

Nette service en gevoel dat monteur weet wat hij doet

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Kijk naar jullie facturatie afdeling, blijkbaar wordt daar niet het emailadres gecorrigeerd.
Zag heel toevallig dat factuur naar oud email adres is verstuurd terwijl overige mail wel goed naar nieuw email adres gaat.

Bob Broekhuis

Nvt

Nvt

poll

Prettige monteur

de monteur was er vroeg gelukkig, dus hoefde ik geen uren te wachten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

tijdsslot wat korter moet logistiek toch wel mogelijk zijn tegenwoordig.

Ger Roos

Vriendelijkheid

Keurige monteurs en deugdelijk werk

Op tijd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Liever jaarlijkse servicebeurt, want er moest veel schoongemaakt worden van binnen.
Vooraf meedelen dat er kosten gemaakt zijn. Nu kwam onverwacht rekening achteraf, €10.

Ik heb drie jaar een onderhoudscontract gehad. Nu is het contract door jullie opgezegd, omdat de CV-ketel niet op een veilige plek zou hangen. Ik ben een alleenstaande moeder van twee jonge... Ik heb drie jaar een onderhoudscontract gehad. Nu is het contract door jullie opgezegd, omdat de CV-ketel niet op een veilige plek zou hangen. Ik ben een alleenstaande moeder van twee jonge kinderen, nadat mijn partner in oktober 2023 is overleden. Ik had oppas en alles geregeld voor het moment van onderhoud. Dit werd vervolgens niet uitgevoerd en daarna is me zeer onvriendelijk telefonisch medegedeeld dat het contract wordt opgezegd. Geen enkele hulp verder. Ik heb de CV-ketel daar niet opgehangen. Hij hing daar altijd al. Enige hulp of meedenken zou gewaardeerd zijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Meedenken met de mensen die jullie klanten zijn

Keurig op tijd gekomen. Ik gaf aan dat ik eigenlijk heel snel even mijn kind weg moest brengen omdat er voor een schoolopdracht veel bouwmateriaal van huis mee moest en ik de enige was die hem kon... Keurig op tijd gekomen. Ik gaf aan dat ik eigenlijk heel snel even mijn kind weg moest brengen omdat er voor een schoolopdracht veel bouwmateriaal van huis mee moest en ik de enige was die hem kon brengen. Ik zou echter binnen 10 min terug kunnen zijn. De monteur controleerde mijn telefoonnummer voor als er wat was, maar gaf aan dat dat geen enkel probleem was als ik even ging, want hij had “echt wel wat meer tijd nodig voor de servicebeurt”. Ik heb snel gereden en was inderdaad binnen die gestelde 10 min terug. De werkbus stond toen nog voor de deur, dus ik heb het koffie apparaat aangezeten ben naar de cv installatie op zolder gelopen om te vragen of de monteur een kopje koffie wilde en te vragen of alles goed functioneerde. De monteur bleek echter weg! En niet op de wc oid, maar gewoon al de deur uit. Toen ik weer beneden kwam, was de werkbus voor de deur ook verdwenen. Bizar. Binnen 10 min dus een complete servicebeurt gedaan en de deur alweer uit? En geen terugkoppeling naar de klant dus of er iets is. Terwijl hij moet hebben gezien dat de auto weer voor de deur geparkeerd werd. Wel een aantal dan later een factuur voor een of ander onderdeel wat vervangen was. Makkelijk verdienen dit…

Service door de jaren heen steeds minder geworden. Frequentie omlaag t.o.v. wat wij destijds afsloten als contract. Nu een mailtje krijgen dat je maar een afspraak in moet plannen en als je dat... Service door de jaren heen steeds minder geworden. Frequentie omlaag t.o.v. wat wij destijds afsloten als contract. Nu een mailtje krijgen dat je maar een afspraak in moet plannen en als je dat vergeet een mailtje er overheen dat als je niet snel inplant, er überhaupt geen onderhoudsbeurt meer wordt gedaan. Die afspraak inplannen is ook een drama; het systeem werkt zeer traag en loopt geregeld vast

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Geef een kwartier ofzo tevoren s.v.p. een preciezer tijdvak wanneer iemand komt, dan kun je er als klant net wat beter rekening mee houden. Een servicebeurt waarbij ook nog iets vervangen moet en... Geef een kwartier ofzo tevoren s.v.p. een preciezer tijdvak wanneer iemand komt, dan kun je er als klant net wat beter rekening mee houden. Een servicebeurt waarbij ook nog iets vervangen moet en dat allemaal incl weer de deur uit binnen 10 min? Ik denk dat dat niet mogelijk is eerlijk gezegd. En ik snap dat de monteur weinig tijd heeft en door moet, dus als het dan zo uitkomt dat de klant net even buiten de deur is, bel dan even dat het klaar is en wat er gevonden is. 2 tellen werk, maar wel zo fijn. Oh, en installeer een app ofzo; jullie systeem om een afspraak in te plannen is een drama.