Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Een goede monteur die zowel ketel als afzuiging in toilet goed heeft nagekeken

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Service tot nog toe naar verwachting

Snel en adequaat

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Documentatie over uitgevoerd onderhoud wordt nu achtergelaten bij klant / installatie

Onderhoudsinterval wordt elke keer langzaam opgerekt waardoor je minder krijgt dan waar je voor betaald. Uiteindelijke servicebeurt wordt wel redelijk goed uitgevoerd. Echter slechte communicatie... Onderhoudsinterval wordt elke keer langzaam opgerekt waardoor je minder krijgt dan waar je voor betaald. Uiteindelijke servicebeurt wordt wel redelijk goed uitgevoerd. Echter slechte communicatie over wat wel en wat niet onderhouden wordt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Betere en vriendelijke bereikbaarheid bijvoorbeeld via een Mijn Energiewacht West omgeving

A.C. Luikens

Uiteindelijk wordt alles wel verholpen, zodat de CV het weer doet.

Op zich prima contract en goede service bij storingen, echter monteur zijn wel eens gemakzuchtig. (Komen voor een opdracht die men dan niet volledig uitvoert en ik moet bellen en er alsnog eentje... Op zich prima contract en goede service bij storingen, echter monteur zijn wel eens gemakzuchtig. (Komen voor een opdracht die men dan niet volledig uitvoert en ik moet bellen en er alsnog eentje opnieuw langs moet komen...)

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Afspraak = afspraak. En dat geldt voor de hele keten. (na opnieuw bellen, zou ik teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Toen zelf wederom gebeld. Uiteindelijk prima geholpen. M.n. ook door de... Afspraak = afspraak. En dat geldt voor de hele keten. (na opnieuw bellen, zou ik teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Toen zelf wederom gebeld. Uiteindelijk prima geholpen. M.n. ook door de planning. En zoals aangegeven als een monteur komt met een werkbon moet hij ook wel alles dat op de werkbon staat uitvoeren!)

Wij hadden niet erg beste ervaringen tav service. De laatste twee bezoeken waren waren aanzienlijk beter. Met name de monteur die de laatste keer kwam (4 maart) was erg vriendelijk, beleefd,... Wij hadden niet erg beste ervaringen tav service. De laatste twee bezoeken waren waren aanzienlijk beter. Met name de monteur die de laatste keer kwam (4 maart) was erg vriendelijk, beleefd, professioneel en hulpvaardig. Mijn complimenten aan hem.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Monteurs zoals degene die de laatste keer bij ons was, zijn een goed visitekaartje voor jullie organisatie.

Vriendelijk en op tijd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Stuur klanten tijdig een herinnering wanneer het tijd is voor onderhoud

M. Boogerd

Aan de monteurs ligt het niet. Zij doen hun werk zeer goed en zijn zeer klantvriendelijk.

Niet. Omdat we al jaren problemen hebben met afspraken maken voor de jaarlijkse controle en de facturering erg vaak niet klopt. Ondanks telefonisch contact lukte het EW niet om zich aan de gemaakte... Niet. Omdat we al jaren problemen hebben met afspraken maken voor de jaarlijkse controle en de facturering erg vaak niet klopt. Ondanks telefonisch contact lukte het EW niet om zich aan de gemaakte afspraken te houden, als het al lukte om een afspraak te maken. Het gevolg is dat wij voor het laatst een controle hebben gehad in 2018. We hebben dus een behoorlijke periode wel betaald voor service die niet is verleend.
Wij hebben regelmatig niet te herleiden herinneringen tot betalen ontvangen. (wij hebben wel eens een betaling gemist maar dat is steeds meteen opgelost) Ook nu we ons abonnement hebben opgezegd per 31 maart en alle openstaande bedragen hebben afbetaald is er toch nog een nieuwe factuur binnen gekomen voor het laatste termijn. Die dus al was betaald...
Recent is er, na heel boos worden aan de telefoon omdat men het niet nodig achtte om nog een monteur langs te sturen omdat het abonnement toch al is opgezegd, eindelijk nog éénmaal een monteur geweest. Net op tijd. Want onze CV was inmiddels zo vervuild, dat hij op het punt stond kapot te gaan.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Breng je zaakjes op orde en ga terug naar werken met de klant als uitgangspunt.
Breng je zaakjes op orde en ga terug naar werken met de klant als uitgangspunt.
Luister naar wat de klant aangeeft, zorg ervoor dat de monteurs niet meer klanten per dag op hun bord krijgen dan ze kunnen verwerken zodat ze hun werk goed kunnen blijven doen en houd de administratie overzichtelijk en kloppend zodat je de klant altijd voldoende informatie kan verschaffen over waar iets vandaan komt.
En zorg ervoor dat de klant altijd een afspraak kan maken voor de jaarlijkse controle. Als er om wat voor reden dan ook geen brief bij de klant is binnen gekomen met een code voor jullie digitale agenda, laat het dan niet zo en zorg ervoor dat die afspraak alsnog gemaakt kan worden. Help de klant ook herinneren als het weer tijd is voor de jaarlijkse controle middels bijvoorbeeld een mailtje. Als die brief met code niet komt, staat niet iedereen er netjes op tijd bij stil dat het alweer zover is...

Ik vind de Energiewacht reactief: je moet zelf een afspraak maken, er komt geen bevestiging e-mail. Er wordt in de dagen ervoor niet een herinnering gestuurd en ineens staat de monteur ergens op de... Ik vind de Energiewacht reactief: je moet zelf een afspraak maken, er komt geen bevestiging e-mail. Er wordt in de dagen ervoor niet een herinnering gestuurd en ineens staat de monteur ergens op de dag voor de deur. Het is dus heel moeilijk plannen.

John stentler

Vriendelijke monteur met veel kennis.

Ik vind het belachelijk dat als je een nieuwe cv koopt de eerste servicebeurt na 2 jaar is maar dat je wel vanaf dag 1 je abonnement per maand moet betalen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Tijdstip tussen 8 en 12:30 uur is te ruim probeer beter te plannen zodat mensen niet onnodig zitten te wachten of stuur 15 minuten van te voren een SMS of telefoontje

Persoonlijke benadering monteur

Focus op verbetering Customer Service