Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Persoonlijke benadering monteur

Focus op verbetering Customer Service

rob

De monteur was een erg vriendelijken jongen waarvan je zag dat hij het werk erg leuk vond.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

De monteur was vriendelijk en heel precies. Dit soort mensen zorgen ervoor dat contracten verlengd worden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Neem deze monteur als voorbeeld.

Monteur kent zijn vak.

De laatste tijd is het onderhoud niet elk jaar wat wel zou moeten. Ik vind dat dit jaarlijks moet gebeuren. Afgelopen keer zat hier twee jaar tussen. Ketel was hierdoor erg vuil. Vind dat dit beter... De laatste tijd is het onderhoud niet elk jaar wat wel zou moeten. Ik vind dat dit jaarlijks moet gebeuren. Afgelopen keer zat hier twee jaar tussen. Ketel was hierdoor erg vuil. Vind dat dit beter ingepland moet worden aan jullie kant, zodat er jaarlijks onderhoud is. En niet twee jaar zoals afgelopen keer.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Jaarlijks onderhoud van mijn ketel zoals eerder genoemd! Dit is bij ons de afgelopen tijd niet gebeurd.

Laatste monteur viel positief op

vele

Kennis en vriendelijkheid

Vakmanschap

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De monteur was keurig op tijd.

De bereikbaarheid is matig.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter nakomen van afspraken. Ik heb meerdere mails verstuurd over mijn mechanische ventilatie-unit en nooit antwoord gehad. Nu met de monteur opnieuw gesproken en bevestigd gekregen dat er teveel... Beter nakomen van afspraken. Ik heb meerdere mails verstuurd over mijn mechanische ventilatie-unit en nooit antwoord gehad. Nu met de monteur opnieuw gesproken en bevestigd gekregen dat er teveel lawaai is. ik zou teruggebeld worden over de prijs van een nieuwe motor, maar na 2 weken nog niets gehoord.

Zeer slecte service

Niet aanbevelen. Na werktijd en in het weekeind is Energiewacht West slecht of niet bereikbaar, ik heb daarom ook mijn contract gestopt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorgen dat u bereikbaar bent al er een storing te melden is.

Patrick van Tiel

Netjes achtergelaten

Niet een specifieke reden hiervoor.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Monteurs duidelijker laten schrijven, kan nu niets lezen

Vriendelijkheid