Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Ik wilde eigenlijk mijn contract opzeggen na slechte ervaringen aan de telefoon met jullie medewerkers. Maar de monteur was een topper en een hele aardige jongeman. Die heeft me weer wat vertrouwen... Ik wilde eigenlijk mijn contract opzeggen na slechte ervaringen aan de telefoon met jullie medewerkers. Maar de monteur was een topper en een hele aardige jongeman. Die heeft me weer wat vertrouwen gegeven in jullie bedrijf.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Monteurs zijn prima. Dat is het probleem niet. Maar ik vind het contact slecht. Je moet zelf achter een nieuwe onderhoudsafspraak aan. En op vragenmails van klanten wordt niet gereageerd, ik wacht... Monteurs zijn prima. Dat is het probleem niet. Maar ik vind het contact slecht. Je moet zelf achter een nieuwe onderhoudsafspraak aan. En op vragenmails van klanten wordt niet gereageerd, ik wacht al bijna twee maanden op antwoord.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Beter personeel aan de telefoon. Eerder contact opnemen met de klant voor een nieuwe onderhoudscontrolebeurt.

Eenvoudig afspraak in te plannen

Had nooit een probleem tot er een oplichter voor controle kwam en ik voor het blok werd gezet.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Neem geen oplichters in dienst

Er werd keurig werk geleverd.ik

Ik zou het niet weten.

Geen bijzonderheden

Servicebeurt goed verlopen. Geen bijzonderheden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Waarschijnlijk druk want moest lang van te voren afspreken. Monteur was ingeleend, leek niet op eigen medewerker.

Bakker

Alles

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

zo doorgaan maar de kosten niet te hoog maken

Hij heeft de kachel bijgevuld en er ging meer in dan dat er al 40 jaar tegen ons gezegd is/was

ik vind het jammer dat u niet kunt zeggen wanneer de monteur komt, er wordt gezegd tussen 8 en 13 uur. die meneer krijgt een lijst mee waar hij naar toe moet. ik blijf het onhandig vinden om niet te... ik vind het jammer dat u niet kunt zeggen wanneer de monteur komt, er wordt gezegd tussen 8 en 13 uur. die meneer krijgt een lijst mee waar hij naar toe moet. ik blijf het onhandig vinden om niet te weten of hij om 5 over 8 voor de deur staat of om 5 voor 1.
ik neem aan dat de meneer volgens een route rijdt, ik zal u er niet op vastpinnen, maar een bepaalde richttijd is toch anders dan tussen 8 en 13 uur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

betere richttijd doorgeven, zie boven

J.J.P Verrijzer

Nette werkwijze

vriendelijke monteurs

n.v.t.

Monteurs zijn altijd vriendelijk

Het onderhoud aan de cv ketel is prima en de monteurs zijn vriendelijk. Alleen het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt is verschrikkelijk. Energiewacht mag echt iets meer investeren in... Het onderhoud aan de cv ketel is prima en de monteurs zijn vriendelijk. Alleen het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt is verschrikkelijk. Energiewacht mag echt iets meer investeren in klantgericht werken.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorg voor het beter organiseren van de planning. Het regelen van een onderhoudsbeurt is gewoon weg klantonvriendelijk. Waar het jaren goed ging gaat het nu al drie jaar fout. Hierbij nul medewerking... Zorg voor het beter organiseren van de planning. Het regelen van een onderhoudsbeurt is gewoon weg klantonvriendelijk. Waar het jaren goed ging gaat het nu al drie jaar fout. Hierbij nul medewerking gekregen terwijl we aan het meedenken waren voor een oplossing. De meneer van de planning was erg behulpzaam en heeft ervoor gezorgd dat we uiteindelijk een onderhoudsbeurt kregen.

J. Israel

Vriendelijk en behulpzaam

omdat er netjes wordt gewerkt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

gewoon doorgaan en zorgen voor betere bereikbaarheid

Burton

Alles