Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Interesse van monteur in zijn vak.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Vriendelijk,vakmanschap en laat alles weer netjes achter.

Aad van der Maat

De monteur heb mij duidelijk gelegd wat ik kan verwachten op korte termijn en toekomst,want er zijn wat problemen ontdekt waar ik rekening mee moet houden,dat vind ik zeer positief van hem.

Energie wacht geef mij zekerheid,als ik ze nodig heb,en ben blij met het onderhoud contract.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Tips heb ik niet, wat mij betreft gaat het gewoon goed.

De laatste monteur was zeer vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorg dat de monteurs goed Nederlands spreken. Dan begrijp ik ze beter. Enkele jaren geleden was er wat ingewikkelds met een oude ketel en bij het telefonisch overleg met een collega werd geen... Zorg dat de monteurs goed Nederlands spreken. Dan begrijp ik ze beter. Enkele jaren geleden was er wat ingewikkelds met een oude ketel en bij het telefonisch overleg met een collega werd geen Nederlands gesproken. Dat vond ik vervelend.

Talahatu J

vakmanschap

Vriendelijke medewerker

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Afspraak plannen via afspraakplanner gaat moeizaam via mobiel

Vriendelihkheid

Kampijon

Niet door de hoge abonnementsprijzen

Vakmanschap geen

Wordt altijd adequaat geholpen.

Wim weber

Monteur neem de tijd om zijn werk goed uit te voeren

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Bij een onderhoudscontract betaal je al snel € 190 per jaar, de monteur komt 1x per 2 jaar dat is dan €380 voor een onderhoudsbeurt, heb je dan een pakkingringetje wat vervangen moet worden komt er... Bij een onderhoudscontract betaal je al snel € 190 per jaar, de monteur komt 1x per 2 jaar dat is dan €380 voor een onderhoudsbeurt, heb je dan een pakkingringetje wat vervangen moet worden komt er zo maar weer €10 bij, ik zou zoiets als trouweklanten korting invoeren,......€360 voor een half uurtje werk Pffff

Rustige manier van werken

Goed personeel