Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.2/10
Kennis en professionaliteit
7.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

v Dongen

De monteurs die hier zijn geweest zijn vriendelijk en bekwaam

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Heel vaak gaat mijn afspraak niet door

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Niet elke de afspraak afbellen,dit is niet leuk

Vriendelijkheid monteur

niet aanbevelen voor de prijs. De monteur was een vriendelijke vakman en deed rustig zijn werk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Doe wat aan de prijs, indien er in per jaar geen storing is opgetreden

Katinka Lieberton

Niets

Onderhoud werd geweigerd door monteur omdat er een wasmachine stond, deze stond er altijd al en was nu opeens een probleem. Monteur kon gewoon bij de ketel verder had ik alles weggehaald, maar hij... Onderhoud werd geweigerd door monteur omdat er een wasmachine stond, deze stond er altijd al en was nu opeens een probleem. Monteur kon gewoon bij de ketel verder had ik alles weggehaald, maar hij bleef weigeren.

Redelijk blijven.

Het was gemakkelijk om telefonisch een afspraak te verzetten.
Dat is in klantenservice-land al vrij uitzonderlijk.

Een controle eens in de anderhalf jaar is naar mijn mening niet heel vaak.
Een controle eens in de anderhalf jaar is naar mijn mening niet heel vaak.
Meest vervelend is dat het tijdslot waarbinnen de controle plaatsvindt, zo lang is. Je moet van 12.00 - 17.00 te wachten en dan komt de controleur om 16.30.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Kortere tijdsloten voor de cv-ketel-controle zou heel fijn zijn.

Zaken niet opgeruimd

Vriendelijke en bekwame monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Meneer was op tijd en snel klaar.

Je moet veel initiatief zelf nemen. Je weet niet goed waaraan je toe bent. In eens is er maar een keer per 2 jaar controle terwijl dit voorheen, een maal per jaar is.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Als leek kun je niets zeggen over vakmanschap. Duidelijker communiceren. Na afloop werd er ook niets verteld van de stand van zaken.

Jacqueline

Nette werkers

Nette onderhoudsmonteurs, afspraak tijdig afgemeld

Uitvoering

Afspraak systeem online verbeteren

Zeer vriendelijke en competente meedenkende monteur

De zin in de brieven voor het maken van een afspraak veranderen ipv onze monteur stond voor de deur en trof u niet thuis hier een code voor online inplannen. Verschillende keren ontvangen terwijl... De zin in de brieven voor het maken van een afspraak veranderen ipv onze monteur stond voor de deur en trof u niet thuis hier een code voor online inplannen. Verschillende keren ontvangen terwijl wij er wel waren. Niet jokken is niet klant vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

online code kunnen opvragen/ aanmaken en dan online afspraak kunnen inplannen