Smits

Het is mijn eerste ervaring. Gedegen kennis en advies

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze gedegen kennis en advies. Graag tot de volgende keer.

Marcella

Snel gehandeld en weer perfect

Reactie Electro World Stiphout:

Beste Marcella, hartelijk dank weer voor deze hele mooie review!

Elles van Duijn

Aardige mannen met verstand van zaken. Zeer goede service, klantvriendelijk en snelle levering van producten. Ik ben zeer tevreden over Stiphout

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte mevrouw van Duijn, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Goed te lezen dat u tevreden bent met onze aardige mannen, zeer goede service en snelle levering. Graag weer tot een volgende... Geachte mevrouw van Duijn, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Goed te lezen dat u tevreden bent met onze aardige mannen, zeer goede service en snelle levering. Graag weer tot een volgende keer.

Snelle levering en service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Graag weer tot de volgende keer.

Toos

Zeer goede service! Altijd bereid om mee te denken.
Vriendelijke mensen. Een betrouwbaar berdrijf!

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte mevrouw Bakker, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze hele goede service. Graag weer tot een volgende keer.

Goede zaak, perfect advies, en hele goede service

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Graag weer tot de volgende keer.

T

Vriendelijk, kundig personeel. Goede service. Denken mee. Bieden ook goedkoper alternatief aan en niet alleen de duurste opties. Komen afspraken na.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Blij te lezen dat u tevreden bent met onze service en advies. Graag weer tot een volgende keer.

Inge

Ze zijn snel en deskundig.

Wim Buchel

Fijne vakkundige mensen, goed advies en snel en professioneel apparaat geïnstalleerd.

Complimenten

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Buchel, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat we u weer goed, snel en professioneel hebben kunnen helpen met uw keuken inbouw apparatuur. Graag weer tot een... Geachte heer Buchel, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Blij te lezen dat we u weer goed, snel en professioneel hebben kunnen helpen met uw keuken inbouw apparatuur. Graag weer tot een volgende keer.

Maria Werkheim

Altijd geweldig de service van radio Stiphout.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte mevrouw Werkheim, hartelijk dank voor deze hele mooie review.