Verdelux

Jeroen

Uiteindelijk goed. voor mijn biologieles heb ik een anatomie skelet aangeschaft. De arm bleek defect te zijn. na een bericht kreeg ik deze vlak na nieuwjaar toegezonden. Prima zo

Service

Henk

Alles oke

Louis

Dinsdag een lier voor onze boot besteld van vanmiddag binnengekomen. De doos was onderweg iets beschadigd, maar de verpakking was gelukkig stevig en alles likt in orde

Goedkoop en snel geleverd

Annemarie

Snelle levering, mooi paviljoen

Peter

Ik heb twee lampen voor mijn woonkamer gekocht en alles werd zoals gecommuniceerd geleverd. Lampen zijn prima, levering vond via de DPD plaats. In het verleden heb ik hier veel problemen mee gehad... Ik heb twee lampen voor mijn woonkamer gekocht en alles werd zoals gecommuniceerd geleverd. Lampen zijn prima, levering vond via de DPD plaats. In het verleden heb ik hier veel problemen mee gehad maar dit ging nu goed.

kwaliteit, snelle levering

Vorig jaar tuinprieel gekocht. Had toen al mijn twijfels over het materiaal. Begon al snel te roesten. Na de winter van zolder gehaald en opnieuw geprobeerd op te zetten. Een paar stangen van het... Vorig jaar tuinprieel gekocht. Had toen al mijn twijfels over het materiaal. Begon al snel te roesten. Na de winter van zolder gehaald en opnieuw geprobeerd op te zetten. Een paar stangen van het dak knapten finaal doormidden. Zeer slechte kwaliteit!

Geen.

Stephan

Wordt niet gereageerd op mijn vraag. Niet geleverd binnen de gestelde termijn. Waardeloos

willenborg

Nette levering en zeer snel

kwaliteit is top

Ik heb hier een fitnessbank met gewichten besteld. Bij aankomst waren alle pakketen al open gescheurd waardoor een deel van de fitnessbank beschadigd was. Verder is de fitnessbank in zijn algemeen... Ik heb hier een fitnessbank met gewichten besteld. Bij aankomst waren alle pakketen al open gescheurd waardoor een deel van de fitnessbank beschadigd was. Verder is de fitnessbank in zijn algemeen ook niet van sterk materiaal gemaakt, wat natuurlijk wel zo moet zijn. Bij het in elkaar zetten van de fitnessbank misten er allemaal schroeven. Na mail contact zou ik ze opgestuurd krijgen na 1 week had ik nog niks ontvangen. Opnieuw contact via de mail gehad vervolgens kreeg ik 1 week later allemaal verkeerde schroeven binnen. Vervolgens weer meerdere keren contact proberen op te nemen alleen krijg ik geen antwoord meer. Al met al een zeer slechte zaak waar je dus beter niet kan bestellen!

Ik had een fitnessbank met curlstang plus gewichten besteld en ik moet zeggen dat ik had gehoopt dat ik de reviews eerder had gelezen... Ik miste niet alleen een hoop bouten maar ook toen ik hem in... Ik had een fitnessbank met curlstang plus gewichten besteld en ik moet zeggen dat ik had gehoopt dat ik de reviews eerder had gelezen... Ik miste niet alleen een hoop bouten maar ook toen ik hem in elkaar aan het zetten was kwam ik er al vrij snel achter dat het geen goed materiaal was en was één van de tussen balken veel te klein waardoor ik hem gewoon niet goed vast kreeg. Ik kreeg een paar dagen later pas de curlstang want dat was een ander pakket blijkbaar. Ik had ondertussen al gemaild dat ik graag mijn geld terug wou omdat het niet klopte. Ik had mijn klacht ingediend en wou het pakket persoonlijk terug brengen. Ik werd onvriendelijk terug gemaild met dat ik ten eerste maar moest wachten tot ik de curlstang had maar ook dat het niet hun fout was maar van de leverancier. Op de site is ook te vinden dat ze zorgen dat alles gecontroleerd word voor ze het versturen maar blijkbaar (kreeg ik terug in de mail) gaan ze geen honderden pakketten per dag uitzoeken of ze wel compleet zijn... Oh ja en mijn curlstang was beschadigd en ook de gewichten. Gelukkig nadat ik hem terug gestuurd had en weer onvriendelijk behandeld werd, door mij heen gepraat werd tot bijna schreeuwen aan toe en gescholden werd, heb ik toch mijn hele bedrag terug gekregen na 5 dagen. Daarvoor in ieder geval dank maar verder ga ik hier nooit meer bestellen.