Verdelux

Kersten

Een 3.50 x4 partytent gekocht via bol.com

Bestelling is in 2 dellen aangekomen
Eerste pakket was on kompleet moest het dak en 4 zijkanten in de dios zitten zat alleen het dak...
Een 3.50 x4 partytent gekocht via bol.com

Bestelling is in 2 dellen aangekomen
Eerste pakket was on kompleet moest het dak en 4 zijkanten in de dios zitten zat alleen het dak in

Vier dagen later kwam
De rest ook deze
Inkompleet
Nu alleen het fream en geen zijkanten
Bij op bouwen bleek de partytent maar 2.50 x 3 te zijn 5 dagen bellen met bol.com

Deze hebben 5 dagen met trend24 gebeld maar niemand thuis

Nu doet bol het naar trend 24 door schuiven
Die zijn niet berijdbaar

Dus al met al geld kwijt inkompleet spul en 5 dagen stres van het bellen en elke dag weer uit leggen aan een persoon van bol voor mijn bij nooit meer

Niets

firma bouws

Zeer grote paviljoen voor onze jubileum gekocht!

thijs

Banaan parasol gekocht. Zeer handig en praktisch

yvette

Ijsblokmachine gekocht! ideaal met dit heerlijk weer!

Prachtige loungestoel besteld. Kwalitatief goed!

tineke

Prachtige bbq gekocht

snelle levering

herman

4 x 3 paviljoen prachtig!

klantgericht

Kn

Heb een Physionics Fitnessbank met haltersteunen besteld. Na openmaken van pakket(ten) blijkt dat ik een tweedehands produkt heb ontvangen. Gewichten zijn o.a. zwaar beschadigd. Pas op met bestellen... Heb een Physionics Fitnessbank met haltersteunen besteld. Na openmaken van pakket(ten) blijkt dat ik een tweedehands produkt heb ontvangen. Gewichten zijn o.a. zwaar beschadigd. Pas op met bestellen bij deze webshop, gezien ze tweedehands produkten verkopen, als nieuw.

Snelle levering vauit Duitsland.

Mohamed El Boayadi

Ik wacht al 3 maanden op mijn stukken van de tent!!

Lud Smeets

Zeer slechte klachten behandeling, Juli vorig jaar door de kinderen een paviljoentent gekocht van € 300,00 . Binnen welgeteld 3 weken was deze al helemaal verkleurd . Klantenservice direct gemaild... Zeer slechte klachten behandeling, Juli vorig jaar door de kinderen een paviljoentent gekocht van € 300,00 . Binnen welgeteld 3 weken was deze al helemaal verkleurd . Klantenservice direct gemaild en mij werd beloofd om nieuwe zeilen te sturen alleen was het probleem dat er geen meer op voorraad waren. In maart van dit jaar moest ik even een mailtje sturen. Geen probleem dacht ik.....In maart gemaild nog niks binnen In april hetzelfde In mei hetzelfde in Juni hetzelfde....uiteindelijk kreeg ik nieuwe zeilen 3 weken geleden, verkeerde maat.....weer gemaild nieuwe gekregen..goede maat maar heel anders van kleur en materiaal. En nu zeggen ze " we zijn U al genoeg tegenmoet gekomen " . Dus wordt ik afgedankt.