Verdelux

L. Snoep

Onduidelijkheid over het bestelproces. Niet telefonisch bereikbaar. Late reactie per mail. Uiteindelijke levering was ook nog verkeerd.

Op 8april 2020 bestelling geplaatst van paveljoen van 3 Op 4 meter.
Op 8april 2020 bestelling geplaatst van paveljoen van 3 Op 4 meter.
de producten werden goed geleverd wel met enkele dagen vertraging maar dit was mede door de corona maatregelen. In eerste instantie dachten we dat het frame wat zwaarder ging zijn. Wat enorm jammer is, is wel dat er staat als je via bol.com werkt dat de solar verlichting later word geleverd maar geen vermelding bij staat hoelang dit precies is.
Dus mail gestuurd meteen antwoord gekregen dat het 22 weken duurt we verschoten hier wel enorm van. We begrijpen dat met de maatregelen vertraging is. Maar hoop wel uit de grond van me hart dat die solar verlichting geleverd word enkel heel jammer pas bij 22 weken dus tegen dan is de zomer voorbij...vind wel dat de duur van de levering voor de solar verlichting mocht vermeld worden.

Goede kwaliteit

Chretien Delforterie

Late levering, geen goede communicatie (Bestelling na 1,5 maand nog niet binnen).

Nahon H

De tent is aangekomen. Het frame staat in elkaar en is goedgekeurd. Het stof voor het dak en de zijkanten is van een mooie kwaliteit maar nog niet geplaatst. Als het past ben ik tevreden. De... De tent is aangekomen. Het frame staat in elkaar en is goedgekeurd. Het stof voor het dak en de zijkanten is van een mooie kwaliteit maar nog niet geplaatst. Als het past ben ik tevreden. De verlichting en het insecten net komen later, zoals ook is afgesproken. Op dit moment ben ik voorzichtig positief. Het vertrouwen heeft wel een deuk gekregen. Ik zal pas echt gerust zijn als ik alles heb ontvangen en als alles klopt bij de montage. Alles bij elkaar denk ik dat ik een eerlijke prijs heb betaald voor een mooie tuintent.

Ik denk dat dit een mooie prijs / kwaliteit verhouding is. Met voorbehoud tot alles is geleverd.

Herman

Waterdicht dak voor een paviljoen 3.50 besteld en na levering bleek er een naad niet goed te zijn gestikt. Mail gestuurd en daarop een snelle reactie gekregen met daarbij een retour label en de... Waterdicht dak voor een paviljoen 3.50 besteld en na levering bleek er een naad niet goed te zijn gestikt. Mail gestuurd en daarop een snelle reactie gekregen met daarbij een retour label en de toezegging dat er een nieuw dak onderweg was. Ook voorstel gekregen om het defecte dak voor een kleine prijs over te nemen en zelf te repareren en als reserve te gebruiken. Hier gebruik van gemaakt. Top geregeld!

garantie, snel en goed geregeld.

Wessels

Partytent is niet zoals op de foto, niet compleet.
Zijwanden missen, heb niet passende wanden gekregen. Kunnen niet geruild worden.

Chantal Putter

Positief

Prettige communicatie met Manon, mooi paviljoen

Pim

Alles prima zoals afgesproken

snelheid

Hamid

Begin is al slecht

nog niet gezien

Voor een project op school hadden we met spoed een beamerscherm nodig. Op de website staat een levertijd van 2-3 dagen. Vrijdag hebben we het scherm besteld, maar we ontvingen deze pas woensdag. Dit... Voor een project op school hadden we met spoed een beamerscherm nodig. Op de website staat een levertijd van 2-3 dagen. Vrijdag hebben we het scherm besteld, maar we ontvingen deze pas woensdag. Dit terwijl we het scherm UITERLIJK dinsdag nodig hadden, we zijn zeer ontevreden!!!!!

Te laat ontvangen!!!!