Verdelux

Bert

Gisteren het paviljoen ontvangen en vandaag opgezet. Alles lijkt in orde, we hebben voor dit type gekozen omdat dit dak waterdicht is. Tot dusver alles in orde

Snelle levering en goede kwaliteit staanders ed

Henk

Prima, zoals verwacht

Anita

In 2019 het paviljoen besteld (via Bol) en in elkaar gezet. Inmiddels aan dak 3 bezig. Met veel bizarre tegenwerpingen en tussenkomst van Bol. Allereerst zitten er geen roestvrijstalen ringen in het... In 2019 het paviljoen besteld (via Bol) en in elkaar gezet. Inmiddels aan dak 3 bezig. Met veel bizarre tegenwerpingen en tussenkomst van Bol. Allereerst zitten er geen roestvrijstalen ringen in het "waterdichte" dak dus binnen een paar weken roestplekken in de lichte stof.
Dak 2 is aan flarden gewaaid en leverde een verbuiging in het frame op.
Dak 3 wappert nu vormloos, te groot op het paviljoen.

Klachten bij El Jardin leveren echt absurde antwoorden op als zijnde dat roest mijn eigen schuld is omdat ik de tent verkeerd heb opgezet........ minimaal bijzonder.

geen enkel

E. Biharie

Onze paviljoen is afgeleverd frame en zijwanden zijn geleverd maar het dak en het net niet. Telefonisch onbereikbaar dus ben benieuwd na het sturen van een bericht wanneer en of we het resterende... Onze paviljoen is afgeleverd frame en zijwanden zijn geleverd maar het dak en het net niet. Telefonisch onbereikbaar dus ben benieuwd na het sturen van een bericht wanneer en of we het resterende van onze paviljoen nog kunnen verwachten. Echt heel slecht

Maurice van Bokhoven

Ik heb een paviljoen gekocht voor 300 euro met een waterdicht tentdoek, verlichting en zijwanden. Het gigantische gammele geraamte zijn buizen van niets en buigen al snel door. De roest komt na de... Ik heb een paviljoen gekocht voor 300 euro met een waterdicht tentdoek, verlichting en zijwanden. Het gigantische gammele geraamte zijn buizen van niets en buigen al snel door. De roest komt na de eerste kleine regenbuitjes al snel er doorheen en het tentdoek heeft metalen-ringen op het doek voor de afwatering van de regen. Alles wat maar een beetje metaal lijkt is het ook en roest ook per direct. Zelfs zo dat het hele tentdoek grote roestvlekken krijgt. Natuurlijk bij harde wind en storm je tentdoek in veiligheid stellen maar als je het doek er weer terug overheen wilt doen, dan scheurt het aan alle kanten.
De service en afhandelingen op je problemen is zeer matig te noemen en ik raad je dan ook aan om geen zaken te doen als je van een product niet zeker bent. Want als het fout gaat dan schiet je er zelf niets mee op dan behalve een hoop irritatie en frustratie.

J. Leuverink

Slecht bedrijf
Dak van paviljoen niet zo waterdicht als men beweerd.
Niet telefonisch te bereiken.
Wordt niet compleet geleverd zoals in omschrijving staat.
In een woord...
Slecht bedrijf
Dak van paviljoen niet zo waterdicht als men beweerd.
Niet telefonisch te bereiken.
Wordt niet compleet geleverd zoals in omschrijving staat.
In een woord waardeloos.

niet een sterk punt

Lydia schmitjes

Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit zeg, nog nooit zoiets meegemaakt alles gaat fout wat er maar fout kan gaan als je een paviljoen besteld. Eerst kregen we alleen de doeken paar dagen later de... Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit zeg, nog nooit zoiets meegemaakt alles gaat fout wat er maar fout kan gaan als je een paviljoen besteld. Eerst kregen we alleen de doeken paar dagen later de zijkanten.
Toen verkeerde zijkanten verkeerde kokers de verlichting heeft 3 maanden geduurd past niet overal moet met tape vast gezet worden.
Toen heb ik de insectennetten terug gestuurd ging verkeerd bij post nl alles in het werk gesteld om het pakket terug te vinden blijkt dat het toch op de fahrenheidstraat is afgeleverd maar nog steeds geen geld terug en als je wilt bellen zijn ze nooit beschikbaar al met al een vreselijk bedrijf het is dat ik geen nul kan geven anders had ik dat gedaan ?????????

Niet

Rob Petersen

Top bedrijf, Luchtkoeler dinsdagochtend besteld, woensdagochtend geleverd. Product was goed verpakt en is van uitstekende kwaliteit. Zorgt voor heerlijke verkoeling tijdens de hete zomerdagen.... Top bedrijf, Luchtkoeler dinsdagochtend besteld, woensdagochtend geleverd. Product was goed verpakt en is van uitstekende kwaliteit. Zorgt voor heerlijke verkoeling tijdens de hete zomerdagen. Nazorg was daarnaast ook prima via mailing.

Prijs kwaliteit - Snelle levering.

Abmir Marink

Prima website, snelle levering en goede kwaliteit

- Website

hinfelaar

Bestelling van een tuinkussen niet afgeleverd. Volgens bedrijf zou het wel aangeboden zijn maar inmiddels door DPD weer geretourneerd zijn. Vreemd: nagenoeg altijd iemand thuis en geen bericht... Bestelling van een tuinkussen niet afgeleverd. Volgens bedrijf zou het wel aangeboden zijn maar inmiddels door DPD weer geretourneerd zijn. Vreemd: nagenoeg altijd iemand thuis en geen bericht ontvangen van DPD.

?