Verdelux

Maaike

Scherpe prijzen en snelle levering. Website is ook zeer duidelijk en alles staat er wel op. Met een track and trace code makkelijk te volgen.

Tim

Er word zeer snel gereageerd op mailtjes. Personeel denkt mee in mogelijkheden/alternatieven en geven duidelijk uitleg. Bestelling is ook gemakkelijk te plaatsen. Levertijd is goed.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen na een week zonder enige communicatie! Ik zou afgelopen donderdag de kraan geleverd krijgen maar helemaal niks vernomen. Ben speciaal een dag thuis... Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen na een week zonder enige communicatie! Ik zou afgelopen donderdag de kraan geleverd krijgen maar helemaal niks vernomen. Ben speciaal een dag thuis gebleven omdat jullie niet werken met een track & trace. Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op inmiddels twee verstuurde mails. Wat een waardeloos bedrijf zeg!!!!!

anja batens

Paviljoen besteld , levering in 2 delen , verkeerde zijwanden , na 8 keer telefoneren en vele mails , die ze niet beantwoorden dan toch na 6 weken in orde .

Via Bol.com heb ik een windscherm bestelt. De kleur komt niet overeen met de foto dus zou ik het scherm graag retour doen.
Aangezien de locatie van Trend24 vlak bij is wilde ik het scherm bij...
Aangezien de locatie van Trend24 vlak bij is wilde ik het scherm bij hun komen omruilen.
Echter is Trend24 niet bereikbaar, niet per telefoon en niet per chat. Ook Bol.com kan geen contact met ze krijgen.

Niels

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Ze bieden kwalitatief hoogwaardige producten aan en leveren binnen de aangegeven levertijden.

Kwalitatief goede producten
Leveren snel en netjes

Josine

Wij hebben een hele fijne koop ervaring gehad bij Trend 24.
Het bestellen ging makkelijk en het artikel werd snel geleverd.
Wij gaan zeker nog eens bestellen bij Trend 24

Vriendelijke klantenservice

Dave Baaij

Duidelijke website! En alles is keurig verlopen.

Afhandelen in de levering!

leo

Zeer snelle levering en fijn dat er een track en trace code word gegeven.

joep

Zeer duidelijke website en goed bereikbaar! Vooraf goed geinformeerd naar de mogelijkheden en geholpen door een vriendelijke medewerksters. Kortom servicegericht en klantvriendelijk!