Verdelux

Ilona

Afgelopen woensdag hebben we besloten om een antraciet rond paviljoen te bestellen. Omdat ze als enige een 100% waterdicht dak leveren, hebben we besloten om het paviljoen hier te kopen. Na 1 dag... Afgelopen woensdag hebben we besloten om een antraciet rond paviljoen te bestellen. Omdat ze als enige een 100% waterdicht dak leveren, hebben we besloten om het paviljoen hier te kopen. Na 1 dag werd het ijzerwerk geleverd, de dag erna nog een doos met daarin alle wanden en dozen. Het was jammer dat het ijzerwerk en doeken niet gelijktijdig bezorgd werden.

Alles lijkt mooi stevig te zijn

Mevr. de Bruijn

Anatomie skelet

kwaliteit

Peter de Haan

Dinsdag een keukenkraan besteld, gisteren (donderdag) geleverd. Kraan lijkt in orde

Model, levertijd

Begin december twee kersttakken gekocht. Er bleken losse kerstballen bij de zitten die met haakjes aan de tak gemaakt moesten worden. Dat vond ik niet mooi, daarom alles teruggestuurt.

Diana van Gulik

Alles prima

Kwaliteit

Elmas

Drie weken terug hebben we een douche set besteld. Toen we het pakket openmaakte bleek er een rubber te missen. Deze was noodzakelijk anders zou de kraan gaan lekken. We hebben dit aangegeven.... Drie weken terug hebben we een douche set besteld. Toen we het pakket openmaakte bleek er een rubber te missen. Deze was noodzakelijk anders zou de kraan gaan lekken. We hebben dit aangegeven. Helaas moesten we vijf dagen op dit onderdeel wachten. Dat was jammer. Inmiddels is de douche geïnstalleerd

Snelle levering, matige service

Voor onze sauna hebben we vier kussens via de website besteld. De kussens werden na twee dagen door de DPD geleverd.

Eric van Buren

Afgelopen maandagochtend hebben we een zolderlamp gekocht. De communicatie was duidelijk. Gisteren kregen we een bericht dat de lamp rond 1300 uur bezorgd zou worden. Mijn vrouw was thuis gebleven... Afgelopen maandagochtend hebben we een zolderlamp gekocht. De communicatie was duidelijk. Gisteren kregen we een bericht dat de lamp rond 1300 uur bezorgd zou worden. Mijn vrouw was thuis gebleven en de lamp werd een half uur later bezorgd. Zoals we nu kunnen zien is alles prima

Prijs en de service en snelheid

Herman O

We hebben een compleet donkergrijs paviljoen gekocht, met verlichting en een muskietennet. Helaas wordt de verlichting en net pas eind maart geleverd. Dit staat op de website maar vinden we toch... We hebben een compleet donkergrijs paviljoen gekocht, met verlichting en een muskietennet. Helaas wordt de verlichting en net pas eind maart geleverd. Dit staat op de website maar vinden we toch jammer.

Mooi stevig paviljoen