Verdelux

3ssen interieur

2 jaar geleden paviljoen gekocht. Dak veel te strak paste ne als ik midden steunen niet gebruik. Afgelopen jaar scheurde het doek al bij plaatsen. Nu nieuw dak besteld maar kreeg lampen... 2 jaar geleden paviljoen gekocht. Dak veel te strak paste ne als ik midden steunen niet gebruik. Afgelopen jaar scheurde het doek al bij plaatsen. Nu nieuw dak besteld maar kreeg lampen toegestuurd. Reageren totaal niet op mail of telefoon. Slechtste online verkoop ever.

a.driessen

Slecht

Frans Van der Graaf

Je geeft de juiste maat op, sturen het verkeerde maar je mag wel 7,25 verzendkosten betalen. Telefonisch nemen ze ook niet op voor retour maar breken af.

Geen idee

Harko Bisschop

Buitengewoon slecht

E. v. Bergen

Ik heb hier een mooi paviljoen gekocht, deze werd snel geleverd en was van hoge kwaliteit.

Edo

Vorige week paviljoen gekocht. Alles verder in orde

Frans

Bestelling geplaatst geen reactie ik had foutje gemaakt.
Paar keer gebeld twee keer gemaild geen enkele reactie.
Telefoon werd nooit opgepakt alleen stem niet bereikbaar.
Ik hoef...
Bestelling geplaatst geen reactie ik had foutje gemaakt.
Paar keer gebeld twee keer gemaild geen enkele reactie.
Telefoon werd nooit opgepakt alleen stem niet bereikbaar.
Ik hoef bestelling niet meer

Aileen de Graaf

Paviljoen in januari besteld, in februari opgezet. Toen kwam ik erachter dat het kleine doek niet paste. Grote doek met pijn en moeite en trekken er op gekregen. Nieuwe kleine doek opgestuurd... Paviljoen in januari besteld, in februari opgezet. Toen kwam ik erachter dat het kleine doek niet paste. Grote doek met pijn en moeite en trekken er op gekregen. Nieuwe kleine doek opgestuurd gekregen deze paste ook niet. Met het slechte weer grote doek weer met moeite eraf gehaalt. Deze krijg ik er nu niet meer op. Dit aan ze gemaild ze zouden en grote en kleine opnieuw opsturen tot op heden hebben ze nog niks op gestuurd. Ook heel laat met reageren gaat soms een week overheen. Nu willen ze niks meer opsturen alleen als ik er voor betaald. Product wat ze geleverd hebben is niet goed maar daar geven ze geen gehoord aan. Slechte service.

Eric

Fietshoes besteld en snel geleverd gekregen. Goede omschrijving van product, mooie uitvoering.

Marianne ten broeke

Ronde beschermhoes voorop de tafel

Gisteren besteld, vandaag geleverd dus dat is in orde. Hoes is dik en ga er vanuit deze inderdaad waterdicht is.