Verdelux

Gijsbrechts

Ronduit slecht, 4 keer gemaild maar krijg geen enkele reactie. Meerdere keren gemaild en op site zelf ingevuld. Product is niet wat is voorgehouden. Bladblazer zou ook hakselen maar doet dit niet,... Ronduit slecht, 4 keer gemaild maar krijg geen enkele reactie. Meerdere keren gemaild en op site zelf ingevuld. Product is niet wat is voorgehouden. Bladblazer zou ook hakselen maar doet dit niet, echt handig hoor elke twee minuten de zak leeg moeten omdat bladeren niet worden versnipperd. Kwam er pas achter nadat ik hem in elkaar had gezet en gebruikte. Ronduit schofferend dat ze nergens op reageren. Koop hier nooit meer iets, maar denk dat ze dat een worst zal wezen zolang andere mensen erin blijven trappen.

Niets

ronnie

Productomschrijving klopt goed. Levering is snel en gemakkelijk te bestellen.

Simons

Voor ons bedrijf veel kerstartikelen besteld en de kwaliteit is uitstekend.

Danique

Veel goedkoper dan andere bedrijven

Noortje

Service is uitstekend!

M. Lambregts

Product gekocht dat al snel minder goed werkte.
Product gekocht dat al snel minder goed werkte.
Hierover contact gehad en ik zou een kleine compensatie krijgen. Dat duurde een lange tijd dus een bericht gedaan waar geen gehoor aan gegeven werd.
Daarop gemaild te zeggen dat ik de koop ongedaan wil maken.
Ineens een halve compensatie gekregen maar geen bericht.
Op de mail antwoorden ze niet en de telefoon is niet beschikbaar.

Sander

Heel gemakkelijk te bestellen en zeer scherpe prijzen

Latifa

Vooraf goed geinformeerd en er word snel per mail gereageerd. Prijzen ook goed!

servicegericht!

sarkai

Medewerkers zijn heel behulpzaam, geduldig en klantgericht. Er word goed geadviseerd en de levering verloopt goed! Super blij met onze lampen.

Familie groot

Service is heel goed!

Gemakkelijk te bestellen en de levering is heel snel!