EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Gerard Ohm

Over het algemeen tevreden. Vrijheid om eigen menu samen te stellen is fijn. Meestal is er wel iets van onze gading bij. Handig dat je kunt pauzeren.

Ik kies voor Ekomenu omdat ik

kies voor biologische producten, kies voor gemak, het milieu belangrijk vind

Eigen menu samenstellen. Makkelijk pauzeren.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

We zijn flexitariër en hebben de ervaring dat de recepten met vlees nog relatief de overhand hebben. We zouden graag zien dat van elke recept er ook een vleesloze variant is of een variant met vleesvervanger. Recepten met vis zijn er te weinig of tegen een te hoge meerprijs. Wij bestellen drie maaltijden. En elke week 1x vegetarisch, 1x vlees en 1x vis lukt eigenlijk nooit.

Bij recepten met uien zijn de uien over het algemeen erg klein en matig van kwaliteit. Met enige regelmaat moet ik er van weggooien omdat ze al zompig zijn. Ook regelmatig uien die van binnen al weer aan het kiemen zijn.

Wij hebben de indruk dat er bepaalde producten worden gebruikt als goedkope vulling om aan de hoeveelheid groenten te komen. Zoals te pas en te onpas verse peterselie. Met als gevolg dat we die regelmatig ongebruikt weggooien. Wat nou juist niet de bedoeling was.

Bij recepten met spaghetti krijgen we altijd een volledige gezinsverpakking spaghetti aangeleverd. Daar gaan ca zes porties uit, terwijl we maar met zijn tweeën zijn. Gevolg is een hele voorraadkast vol spaghetti.

Naar aanleiding van een aantal van de bovenstaande punten zouden we suggereren dat bij recepten voor sommige producten kan worden aangegeven dat we die niet willen bestellen, bijvoorbeeld omdat we die zelf op voorraad hebben of omdat we het recept zonder dat ingrediënt willen bereiden.

Score voor EKOMENU: 3.5/5
Zou je Ekomenu aanbevelen? Ja