EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Monique Koffeman

Goed vers, maar weinig keuze indien je koolhydraatarm wilt eten en vegetariër bent.

leuke recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Meer keuze bij koolhydraatarm icm vegetarisch eten.
Porties mogen iets groter

Degelijk, lekker, gezond

Correct, gezond, gemakkelijk

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De winkel mag wat uitbreiden in assortiment. De winkel is voor sommige producten een pak duurder dan in de fysieke winkel om de hoek. Tip : werken met een hoeveelheidskorting (pakket brood kost... De winkel mag wat uitbreiden in assortiment. De winkel is voor sommige producten een pak duurder dan in de fysieke winkel om de hoek. Tip : werken met een hoeveelheidskorting (pakket brood kost evenveel als 5 individuele broden)

Originele recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

We hebben in het begin ook een fruitpakket besteld, maar nooit gekregen. Dit hebben we stop gezet na een paar keer. Hierbij slechte service van klantenservice

Prettig

Uniek in aanbod van mijn behoeften: vegan en biologisch, voor redelijke prijs.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Klanten meer tegemoet komen wanneer er een technische of menselijke fout optreed waar de klant hinder van ondervind zodat je laat zien dat de klant écht gewaardeerd wordt.

Voor de...

Voor de bezorging wordt ik elke keer gebeld en dat ervaar ik als storend. Ook hebben ze vaak moeite met het vinden van het juiste nummer. Andere bezorgers lijken dit probleem niet te hebben of laten mij er iig buiten.

Janneke

Wij zijn heel blij met Ekomenu. Fijn dat we een aantal keer per week niet zelf recepten hoeven te verzinnen. Maar ook minder verspilling.
Het enige wat ik vind dat zou moeten verbeteren is de...
Het enige wat ik vind dat zou moeten verbeteren is de bestelomgeving. Ik moet steeds opnieuw inloggen, de opbouw van de website is niet heel makkelijk of logisch en niet heel gebruiksvriendelijk. Ik zou best veel vrienden willen laten aanmelden maar de tell a friend is alleen via e-mail. Maar ik heb vaak geen e-mailadressen meer. Dus zou je via whats app moeten doen. Ik zou graag een aparte app zien ipv alles via de website.

Lekkere recepten ook kindvriendelijk

Website/app
Keuzemogelijkheid of je volkoren of meergranen rijst of pasta wil of juist niet.

Makkelijk dat je niet hoeft te bedenken wat je gaat koken en dat je de ingredienten krijgt thuisgebracht.

Biologisch, gemak

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Voor nog meer gemak zou het prettig zijn om te kunnen kiezen/optie voor voorgesneden producten.

Redelijk, bezorgtijden zijn vroeg en wat beperkt.

Hoeveelheden, keuzeoptied

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Mogelijkheid om je keuze te herstellen. Als je per ongeluk op iets verkeerds klikt en je ziet dat te laat zit je er aan vast.

Erg goed!

Fijn dat je zoveel keuze hebt uit recepten, van redelijk 'basis' tot behoorlijk uitdagend. Altijd goed gekruid. Altijd lekker, nooit saai, zelfs onze moeilijk etende dochter vindt het bijna altijd... Fijn dat je zoveel keuze hebt uit recepten, van redelijk 'basis' tot behoorlijk uitdagend. Altijd goed gekruid. Altijd lekker, nooit saai, zelfs onze moeilijk etende dochter vindt het bijna altijd lekker.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Je kunt nu kiezen voor boxen voor 2 of 4 personen. Wij zijn met 3 personen. Ik heb toen gebeld met de vraag of we met een box voor 2 p wellicht toch met 3 p zouden kunnen eten (dochterlief eet... Je kunt nu kiezen voor boxen voor 2 of 4 personen. Wij zijn met 3 personen. Ik heb toen gebeld met de vraag of we met een box voor 2 p wellicht toch met 3 p zouden kunnen eten (dochterlief eet matig, wij eten goed). Vlg klantenservice was een box voor 2 qua hoeveelheid echt te weinig voor 3. We hebben het toch geprobeerd, bij gebrek aan een box voor 3, en het lukt eigenlijk altijd prima. Het is ruim voldoende. Dus kunnen jullie daar wellicht iets over schrijven op de website, voor mensen die met oneven aantal zijn en afhankelijk van grote/kleine eters.

Gevarieerd eten

Kwaliteit van de producten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Bezorging. Gelieve zorgen dat er vaker een vaste bezorger komt ipv vrijwel iedere keer een andere

Goede ervaring, bekend vanaf Beebox en Willem & Drees.

De bijzondere menu's, erg verrassend, maak je soms niet op die manier, origineel.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Let op verzenden van eieren, komen wel eens beschadigd aan.