EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Ik ben super tevreden met ekomenu. De gerechten zijn divers en hebben meer smaak gekregen.

Alles is biologisch, recepten zijn simpel maar lekker.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Blijf variëren en veel kruiden gebruiken

Super!

Nieuwe recepten en erg lekker
Vlees is van bijzonder goeie kwaliteit die je niet in de gewone supermarkt krijgt

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Nope voor mij alleen nog net te duur omdat ik van een klein budget leef. Maar als ik meer te besteden heb zou ik het vaker doen

Et Tijani Lahlali

Mijn ervaring met EKOMENU Was positief. Ik ben tevreden. Ik moet zeggen dat ik geen andere ervaringen met een andere bedrijf heb.

Service. Altijd op tijd.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik zou het niet weten. Misschien wat « Halal » maaltijden.

Goed op de levering na

Alles biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De levering loopt moeilijk, heb al zo vaak aanwijzingen gegeven, maar reviva heeft zijn zaakjes niet op orde

Kom van hallo fresch na het Meilanddebacle, en vind lekkerdere en makkelijkere recepten bij eko Een gouden keus.

Symphatiek . lekker. Verrassend eenvoudig

Nee

Nathalie Rooseboom de Vries

Moeizame start, maar nu goed op dreef!

Gemak, afgemeten (lowWaste), goede maaltijden

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Sommige gerechten worden aangegeven als pittig en zijn dat niet en andere staat het niet aangegeven en die zijn - zonde- te heet/ pittig om nog te eten (één maaltijd is daarom voor meer dan de helft... Sommige gerechten worden aangegeven als pittig en zijn dat niet en andere staat het niet aangegeven en die zijn - zonde- te heet/ pittig om nog te eten (één maaltijd is daarom voor meer dan de helft de prullenbak in gegaan... oneetbaar). In een enkel geval is het gerecht flauw/ smakeloos. Tijdsindicatie is krap genomen, 20 minuten wordt vaker 30, 30 minuten is vaker 45 minuten...

Gevarieerde maaltijden, prettig dat het bij ekoplaza kan worden opgehaald

Veel verschillende maaltijden, fijn dat specifiek voor vegan kan worden gekozen. Wijzigingen in afleveradres was geen probleem.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms zijn de porties aan de kleine kant, hebben 1x ander product gehad wat niet helemaal duidelijk was.

Prima, goede info bezorg moment.

Geen overbodige verpakkingen
Gevarieerd aanbod in recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wekelijks keuzemenu zou iets duidelijker kunnen, bijv met een kleur welke maaltijden al geselecteerd zijn (ipv enkel cijfer 1)

Compleet en bio

Te veel afval

Margret Brunen

Lekkere recepten, bezorging prima

Nog geen contact gehad met de klantenservice

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik wilde een week pauzeren een week maar dat lukte niet