EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Prima!

Kwaliteit en keuzemogelijkheden

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Website kan duidelijker m.b.t. bestellen/keuze vastleggen. Na aanvinken is de bevestiging door de website niet heel duidelijk. Jammer dat je de keuze voor volgende week niet ook al definitief kunt... Website kan duidelijker m.b.t. bestellen/keuze vastleggen. Na aanvinken is de bevestiging door de website niet heel duidelijk. Jammer dat je de keuze voor volgende week niet ook al definitief kunt vastleggen

Tevreden met producten en maaltijden, maar convience op website kan aandacht gebruiken. (Geen ervaring met klantenservice maar moet een beoordeling geven?)

Variatie in menukeuze

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Website is onoverzichtelijk. Zou helpen als bij keuze van een gerecht dit bovenaan zou komen te staan. Nu is dit via mobiele website de hele tijd heen en weer schollen. Daarnaast kan ik... Website is onoverzichtelijk. Zou helpen als bij keuze van een gerecht dit bovenaan zou komen te staan. Nu is dit via mobiele website de hele tijd heen en weer schollen. Daarnaast kan ik dieetbeperkingen op geven, maar zitten in de voorselectie bij mijn persoonlijk menu dan juist gerechten met de voedselbeperking geselecteerd. Als ik een week vergeet te personaliseren krijg ik maaltijden met deze ingrediënten bezorgd.

Reactie EKOMENU:

Hoi, dank voor je review. Ik zal je persoonlijk even mailen om je vragen te beantwoorden! Groeten Irma van Ekomenu

Anne Criel-Smekens

Positief, lekker, handig, veel groenten, handig lactose- en glutenvrije aanduiding in combinatie met vegetarische recepten

Lokale producten, veel groenten, duidelijke recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Het zou fijn zijn mochten we meer info krijgen over de lokale producenten.
Ook CO2 afdruk van de voedingsstoffen erbij zou interessant zijn.
Ook tips om gewone recepten gluten- en...
Het zou fijn zijn mochten we meer info krijgen over de lokale producenten.
Ook CO2 afdruk van de voedingsstoffen erbij zou interessant zijn.
Ook tips om gewone recepten gluten- en lactosevrij of vegetatie te maken zouden nuttig zijn

Ik ben blij dat de gerechten biologisch zijn en vaak is het lekker, maar niet altijd. Ik vindt de bladerdeeggerechten te weinig voedzaam en te simpel en meer verse kruiden en kruidenmengsels zou de... Ik ben blij dat de gerechten biologisch zijn en vaak is het lekker, maar niet altijd. Ik vindt de bladerdeeggerechten te weinig voedzaam en te simpel en meer verse kruiden en kruidenmengsels zou de smaak ten goede komen. Mijn dochter van 18 vind de smaak qua kruiden lekkerder bij Hello Fresh

biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

recepten zijn niet altijd volledig en precies

Mooie biologische gerechten.

makkelijke recepten, alles biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

1x de menu's niet geleverd bij Ekoplaza. Bedrijf is niet altijd tel. bereikbaar op momenten dat jullie zeggen wel bereikbaar te zijn. Website kan wat 'soepeler' worden gemaakt.

Kan beter

Biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Het selecteren van de menu op de website makkelijker maken, recepten leesbaarder en duidelijker aangeven hoelang iets moet koken. Voor beginners zeker nodig. Meer uitleg in de recepten.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor je feedback. We krijgen binnenkort een nieuwe website waarin we hebben mee genomen dat het makkelijker is om te bestellen. Ik ga het van de recepten leesbaarder en duidelijker moet zijn... Bedankt voor je feedback. We krijgen binnenkort een nieuwe website waarin we hebben mee genomen dat het makkelijker is om te bestellen. Ik ga het van de recepten leesbaarder en duidelijker moet zijn voor beginners doorgeven aan het recepten team.

Michael Martijn

Fijn bedrijf, veel keuzevrijheid

Goede recepten, duurt niet lang om te maken. Kwalitatief sterke producten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Het bezorgwindow voor de avond is vaak vroeg. Dit is voor mij lastig te combineren met werk. Soms wordt er al rond 15:00-16:00 bezorgd. Ophalen is helaas geen optie bij mij in de regio, want er is... Het bezorgwindow voor de avond is vaak vroeg. Dit is voor mij lastig te combineren met werk. Soms wordt er al rond 15:00-16:00 bezorgd. Ophalen is helaas geen optie bij mij in de regio, want er is geen ekoplaza. Misschien is het een idee om andere bedrijven te benaderen als ophaalpunt in regio's waar anders niets mogelijk is?

Makkelijk, gevarieerde recepten, goede bezorging

goede lekkere maaltijdbox

enkele gerechten missen smaak

Greet Van Ermengem

Top. Bijna allemaal lekkere menu's, veel variatie en als er iets misloopt, wordt dat meteen rechtgezet.

Variatie, voldoende grote porties, goede keuze in glutenvrij.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Jullie gehakt is echt niet lekker. Ik kom uit België. Daar is het veel lekkerder. Sorry.

Aan de prijzige kant maar wel handig en steeds voldoende.

Originele vegan recepten.

De prijs mag wat lager.