EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Prima, over het algemeen goede verse producten, goede levering

Prima levering en soms verrassende menu's

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Als bijvoorbeeld romaine sla een essentieel onderdeel van een gerecht is dan geen verwelkte kropsla leveren. Hierdoor kon ik alsnog zelf op zoek naar romaine sla.

Veel keus, soepel abonnement. Soms wel wat vlak qua smaak

Biologische, veel keus

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De recepten zijn vaak wat vlak van smaak.

Mijn ervaring met Ekomenu is positief.

Ik heb nog maar twee keer een maaltijdbox van ekomenu besteld. Wat me vooral opviel, was de eenvoud en het gemak van de te bereiden gerechten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De prijs blijft volgens mij een werkpunt. Als alleenstaande, wanneer ik drie gerechten bestel, betekent dat voor mij ongeveer 15 euro per gerecht.

Anja Zwarts

Heb allerlei maaltijd boxen gebruikt maar ik vind biologische (vegan) voeding erg belangrijk en dat kan ik bij ekomenu vinden.

Biologisch, vegan opties

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Maaltijd komen in zakken, er staat op dat de hele zak in de koelkast moet bewaard. Ik heb helaas een kleine koelkast, ik weet niet altijd welke groenten ik in de koelkast moet leggen en welke niet.

Heel fijn!! Heerlijk :-)

Goede producten, lekkere recepten, fijn om te pauzeren en goede ruime keuze uit recepten

Nee

Blij mee

Biologisch gemak afwisselend

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Meer recepten met vis, niet bij élk recept rode uien!!

In het begin ging er veel mis met de levering maar het is nu goed geregeld. Ik word blij van de producten van lokale ondernemers!

Producten zijn vers!

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Als je contact zoekt voor bv. te late levering heb ik een paar x iemand aan de lijn gehad die slecht engels en nederlands sprak.

Gevarieerd aanbod, met heerlijke, eenvoudig te maken recepten.

Goede producten, recepten met beperkt aantal ingrediënten. Lekkere recepten.
Bezorging: vriendelijke bezorgers, telefoontje vooraf wanneer de maaltijden geleverd worden erg prettig.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

een app voor de mobiel zou handig zijn.

Carola

Heerlijke recepten met veel variatie en goede producten. Bezorging is echter wel minder soms, 1 maal niet bezorgd ( zou fout gegaan zijn) en 2 maal later als afgesproken waardoor ik geen eten in... Heerlijke recepten met veel variatie en goede producten. Bezorging is echter wel minder soms, 1 maal niet bezorgd ( zou fout gegaan zijn) en 2 maal later als afgesproken waardoor ik geen eten in huis had. 5 keer wel goed bezorgd en netjes van te voren gebeld door koerier dat ze onderweg zijn, dat is fijn!

Goede product kwaliteit

Bezorging kan beter.

Tot nu toe prima, op tijd geleverd, goede kwaliteit.

Biologisch eten, goede kwaliteit

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Website en met name het gemak om nieuwe menus te bestellen kan beter.