EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Lekker, makkelijk en gezond

Afwisseling in menu’s, goede thuis bezorg service. Goede producten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Als je op de website bijvoorbeeld het aantal personen veranderd dan ben je ineens je gekozen gerechten kwijt en moet je weer opnieuw beginnen met kiezen. Ander verbeterpunt is dat je nog iets langer... Als je op de website bijvoorbeeld het aantal personen veranderd dan ben je ineens je gekozen gerechten kwijt en moet je weer opnieuw beginnen met kiezen. Ander verbeterpunt is dat je nog iets langer een wijziging mag doorgeven bijvoorbeeld toch 5 dagen ipv 4 of toch meerdere personen voor die week. En een notificatie dat je niet moet vergeten om je gerechten te kiezen omdat er ander voor je gekozen wordt.

Prima, maar ik ben er mee gestopt

Lekkere recepten en gezonde producten

Het is echt te veel voor 1persoons huishoudens

David Van Ek

Lekker gegeten

Alles is biologisch en er zijn Vega menu's

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een app voor de menu keuze

Hoi, dankjewel voor je positieve feedback!
Wat fijn dat je met ons mee eten :)
Hoi, dankjewel voor je positieve feedback!
Wat fijn dat je met ons mee eten :)
We zijn druk bezig met een nieuwe website die ook goed op je mobiel werkt, waarbij je makkelijker je gerechten kiest. Groeten Irma van Ekomenu.

Op zich redelijk goed, de recepten zijn doorgaans echt lekker. Al vergeten we al eens te kiezen en valt het dan meestal tegen.

Veel keuze - veel groenten. Via Ekomenu kunnen we toch vrij gemakkelijk ook een aantal dagen per week vegetarisch eten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

We kiezen voor Ekomenu om minder stress te hebben (wat gaan we eten - boodschappen doen), maar jammer genoeg krijgen we van de leveringen regelmatig wél stress. Te vroeg geleverd (gelukkig waren we... We kiezen voor Ekomenu om minder stress te hebben (wat gaan we eten - boodschappen doen), maar jammer genoeg krijgen we van de leveringen regelmatig wél stress. Te vroeg geleverd (gelukkig waren we thuis, maar wat als?), later dan gepland geleverd (op zich geen probleem, maar als de track & trace dan aangeeft dat de doos zich nog in het depot bevindt, zorgt dat voor stress). Het zou helpen, moest de klantendienst ook dan bereikbaar zijn, of als er op de website duidelijk beschreven staat wat je moet doen als er te vroeg geleverd werd (en je was er niet) of als het pakket om 21u nog niet geleverd is. Nu is klantendienst gesloten en heb je geen flauw idee.

Reactie EKOMENU:

Hoi, Dank je wel voor de feedback die je geeft. Ik ga dit intern oppakken.
Groeten Irma van Ekomenu.

Magda Van wassenhove

Middelmatig

Bio

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De kwaliteit en de hoeveelheid

Ik vond het leuk om een week lang eko-menu te proberen, omdat het nieuwe ideeen (recepten) geeft en biologische ingredienten, zoals ik altijd eet. Maar voor mij is het geen optie om te continueren,... Ik vond het leuk om een week lang eko-menu te proberen, omdat het nieuwe ideeen (recepten) geeft en biologische ingredienten, zoals ik altijd eet. Maar voor mij is het geen optie om te continueren, om verschillende redenen: 1. Ik vind het veel te duur. Ik ben veel goedkoper uit als ik de ingredienten zelf haal, en zo ook van de aanbiedingen en afgeprijsde producten profiteer. 2. Veel recepten hebben veel te weinig groenten, sommige halen nog niet eens 50 gram groenten pp. Dat is echt niet ok. 300 gram is echt minimaal en zelfs dat is nog weinig. Ik heb veel groenten moeten aanvullen. 3. Wat ik ook opmerkelijk vond was dat meerdere recepten zeiden eerst water te koken en dan de aardappelen erin doen! Absurd, gewoon. Dat levert echt gevaarlijke situaties op, kokend opspattend water en brandwonden. Aardappelen doe je eerst in de pan, dan water en dan kook je ze. 4. Verder vind ik het heel onprettig om elke dag volgens een recept te moeten koken. Erg a-relaxed. Dus leuk bedacht, maar niet voor mij.

biologisch.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

veel meer groenten erin doen, goedkoper maken, receptuur echt goed nakijken op fouten (zoals aardappelen koken).

Gemakkelijk

Nvt

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wij zijn erg tevreden over Ekomenu. De levering door Reviva is goed geregeld. Er is genoeg keuze in de recepten en de meeste recepten zijn vrij eenvoudig te maken en de maaltijden lekker.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een app waarin je makkelijk je receptenkeuzes door kunt geven. Nu moet je inloggen op de website wat niet heel handig is. Daarnaast is de website op je mobiel niet zo overzichtelijk wanneer je je... Een app waarin je makkelijk je receptenkeuzes door kunt geven. Nu moet je inloggen op de website wat niet heel handig is. Daarnaast is de website op je mobiel niet zo overzichtelijk wanneer je je recepten moet kiezen. Ook vergeten wij regelmatig om onze keuze door te geven. Dus misschien een herinneringsmail om je keuze door te geven? Of dus die app waardoor het makkelijker wordt om je keuze door te geven.

Hoi, dankjewel voor je positieve feedback!
Wat fijn dat je met ons mee eet :)
Hoi, dankjewel voor je positieve feedback!
Wat fijn dat je met ons mee eet :)
We zijn druk bezig met een nieuwe website die ook goed op je mobiel werkt, waarbij je makkelijker je gerechten kiest. Als het goed is krijg je elke week een herinneringsmail, klinkt alsof je die niet ontvangt? Dat zal in intern even checken voor je. Daar mail ik je nog over.
Voel je lekker! Groeten Irma van Ekomenu.

Judith van Denderen

Slecht

Biologische producten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De verschillende dieetmenu’s zijn erg onoverzichtelijk en maken het niet aantrekkelijk om iets te bestellen. Vooral omdat de helft ook grijs wordt. Alsof je bij een bepaalde speciale club moet horen... De verschillende dieetmenu’s zijn erg onoverzichtelijk en maken het niet aantrekkelijk om iets te bestellen. Vooral omdat de helft ook grijs wordt. Alsof je bij een bepaalde speciale club moet horen om die te bestellen.
Het bestellen an sich is ook onoverzichtelijk. Zo hebben we de box een aantal keer niet gekregen terwijl we wel besteld hadden en een keer wel terwijl we hadden afgemeld omdat we op vakantie waren. Zelfs 4 dagen voor bezorging contact opnemen met de klantenservice heeft daarbij niet geholpen. Het was jammer maar helaas en de box is toch gekomen. Vandaar dat ik ons abonnement heb opgezegd.

Reactie EKOMENU:

Hoi Judith, Wat jammer dat het bij jou niet helemaal goed ging. Ik ga je een persoonlijk bericht sturen.
Groeten Irma van Ekomenu