Arja Engelbert

4 oktober naar Kroatie geweest. Het was een mooie reis, veel gezien, mooi hotel en een hele gezellige groep. De reisleider Branko gaf goede informatie, was vriendelijk en geduldig.
Inderdaad...
Inderdaad soms een lange dag, maar dat weet je als je zo'n reis maakt. De andere dag waren we dan weer bijtijds terug in het hotel.
Het enige minpunt was dat het eten in het hotel niet altijd warm was.
Er was wel voldoende en er was ook afwisseling.
Al met al kijken we terug op een mooie reis, die we zeker zullen aanbevelen aan anderen.

8 daagse vlieg/busreis Werelderfgoed steden Kroatië

Wilma Nierop

Wij zijn 3 dagen naar Disneyland Parijs geweest. Wij hebben een top tijd gehad ☀️🥰 het weer was super de mensen in de bus waren gezellig onze chauffeur wat en toppertje is dat Linda🥇 zij is goud... Wij zijn 3 dagen naar Disneyland Parijs geweest. Wij hebben een top tijd gehad ☀️🥰 het weer was super de mensen in de bus waren gezellig onze chauffeur wat en toppertje is dat Linda🥇 zij is goud waard bedankt💐 voor je gezelligheid je bent een topper alles tot de op de puntjes geregeld . Het park in 1 woord Super

3 dagen Disneyland van 6 okt t/m 8 okt

Albert Veijer

De eerste dag van 5.15 tot 6.30 op de taxi gewacht welke ons naar de verzamelplaats moest brengen. De fout hiervan lag bij Effeweg en niet bij ons of de taxichauffeur. Het afhaaladres wat genoteerd... De eerste dag van 5.15 tot 6.30 op de taxi gewacht welke ons naar de verzamelplaats moest brengen. De fout hiervan lag bij Effeweg en niet bij ons of de taxichauffeur. Het afhaaladres wat genoteerd stond sloeg helemaal nergens op. Het kwam toch nog goed.
Karin was onze buschauffeuse. Zij speelt met de bus alsof het speelgoed is. 4 lange dagen gemaakt en veel excursies onder leiding van de uitstekende gidsen Alex en Dafne. Experts zijn het. Gemiddelde uren per dag: 14 - 15. Ontbijt en diners waren prima. 's Avonds nog even een kopje koffie drinken was er niet bij... dat vond de ober te lastig... Ons hotel was van Campanile. Er werd van tevoren wel even gezegd dat je geen laadkabels e.d. in de kamer moest laten liggen omdat daar veel gestolen werd. Misschien een tip: mijd dit soort hotels en zoek betere hotels uit. En hotels die bereikbaar zijn met een bus, zodat bij het wegrijden niet 3 dagen achter elkaar 200 meter tegen het verkeer in gereden moet worden om reden dat er wegen zijn afgesloten. Ik ben 30 jaar chauffeur geweest en zou pertinent weigeren om deze capriolen uit te halen! De kamers waren zo klein dat er geen tweede stoel in paste. En douchen in bad is voor veel ouderen niet handig.
Maar de reis zelf en het afscheidsdiner was van grote klasse, bedankt.

4 dagen Parijs

Herbert en Marian Priem

Met Effeweg 4 dagen naar Denemarken en Malmo geweest.
Wij hebben al diversen stedentrips gedaan met Effeweg.
Praag 2019 was goed
Berlijn 2016 was zeer goed
Londen 2014 was zeer...
Met Effeweg 4 dagen naar Denemarken en Malmo geweest.
Wij hebben al diversen stedentrips gedaan met Effeweg.
Praag 2019 was goed
Berlijn 2016 was zeer goed
Londen 2014 was zeer goed
Deze reis super veel gezien en met nieuwe bus op pad 2000 km op de teller met Barry als chauffeur.
Eerste dag reis naar hotel in Kopenhagen, wat zeer goed was en pas gerenoveerde kamer die echt heel schoon en goed was.
Tweede dag Gids Dirk opgehaald en rondtoer in Kopenhagen gedaan met de nodige humor en zang.
Derde dag Dirk de gids opgehaald en over the Bridge naar Malmo gereden waar we een rond tour door Malmo kregen met diversen wandelingen.
Vierde dag de vroege terugreis naar Nederland met diversen stops.
Kortom een geweldige stedentrip gedaan en zeker aan te bevelen.
Natuurlijk was dit niet mogelijk geweest zonder de fantastische Chauffeur Barry en geweldige met veel kennis en humor Dirk de Gids. Deze mensen maken het verschil.

Stedentrip 4 dagen Kopenhagen en Malmö

Clarita Henriquez

Onze reis was fantastisch o.a. dankzij de buschauffeur Rob! Effeweg jullie hebben zeker een juweeltje in jullie organisatie. Hij heeft ruime ervaring, maar zeker ook zeer goed bereisd. Wat wist hij... Onze reis was fantastisch o.a. dankzij de buschauffeur Rob! Effeweg jullie hebben zeker een juweeltje in jullie organisatie. Hij heeft ruime ervaring, maar zeker ook zeer goed bereisd. Wat wist hij veel over Zwitserland en vertelde, terwijl hij moeilijke bochten feilloos wist te nemen, over dit land. Gevoel voor humor heeft hij zeker. Hij deed me denken aan een geschiedenisleraar. Zo bevlogen en streng. Prachtig.
Heb wel een punt van kritiek en dat heeft betrekking op uw administratie. Jammer genoeg te late info gekregen over de reis terwijl wij behoorde tot de vroeg boekers. En Effeweg moeten wij voor info een half uurtje aan de telefoon hangen? Kan jullie administratie niet sneller reageren?
Gelukkig heeft Rob alles weer goed gemaakt!
Clarita Henriquez

Achtdagen Zwitserlandse Alpen met drie treinreizen:
Täsch - Zermatt, Mont Blanc Expressie en Glacier Express

Jan van Eijk

Vraag: waarom is mijn negatieve review niet geplaatst????

Karinthië 8 dagen

Laurette Dikmans

We hadden een reisleider en chauffeuse die niet met elkaar overweg konden en steeds in de clinch met elkaar lagen, wat een vervelende sfeer gaf. De chauffeuse was daarbij erg grof gebekt en... We hadden een reisleider en chauffeuse die niet met elkaar overweg konden en steeds in de clinch met elkaar lagen, wat een vervelende sfeer gaf. De chauffeuse was daarbij erg grof gebekt en onprofessioneel. (schelden, mensen bijnamen geven)We hebben de hele reis(10dagen) geen bruikbare wc in de bus gehad, de deur lag er uit. Neem genoeg geld mee, want er worden nog meer extra kosten berekend, die niet in de brochure staan! Denk niet bij een singlereis dat je gezellig bij elkaar zit in 1 hotel, wij zaten in verschillende locaties. Zowel op de heen-en terug reis als in Italië zelf. En denk niet dat al het personeel het corona-protocol volgt wat op de website staat. Dat gebeurde bij ons niet toen er verschillende mensen ziek werden, met alle gevolgen van dien! Verder is het programma van dien aard dat je goed ter been moet zijn, (lees: geen rollator hebbend!!) een goede conditie moet hebben en goed tegen hitte bestand bent. Anders ben je gesloopt! Want er wordt niet van het programma afgeweken, ook niet bij code rood vanwege de hitte.

Singlesreis naar Toscane

Sjannie Suur

Net vandaag ,3weken voor vertrek word de reis geannuleerd!! Echt onvoorstelbaar!! Hoezo Vertrek garantie?! Heel boos en teleurgesteld …effeweg mag voor mij altijd weg 🥵

Toscane, helaas was het een Utopie 😡

H.J.Hol

Begin april 2022 geboekt, 2,5 week op 24 augustus 2022 geannuleerd, nu geen mogelijkheid meer om te boeken.
Daar gaat de vakantie.

Peters