sebok

Hoofddoel: uitstekend. Hotel en diners: vreselijk. chauff/reisleider: door pers.werksituatie (arbo) niet bijster gemotiveerd. Bus: te smalle stoelen, voldoende voetruimte.

normandie invasiestranden, 8 dgs. bus

Nico Perton

Geweldige reis door Zwitserland. Op grote hoogte met prachtig zicht op de Matterhorn en de Aletschgletsjer. Op de dag dat we terug naar huis gingen nog een mooie treinreis van 4 uur met de Glacier... Geweldige reis door Zwitserland. Op grote hoogte met prachtig zicht op de Matterhorn en de Aletschgletsjer. Op de dag dat we terug naar huis gingen nog een mooie treinreis van 4 uur met de Glacier express.
Chauffeur Erik gaf goede informatie over wat we gingen doen.
Alleen zeg ik wel. Zwitserland is niet een beetje duur, maar heel erg duur, maar daar krijg je iets heel moois voor terug.

8 dagen Zwitserse alpen met Glacier express

J Akkermans

Een veel te kleine bus voor 52 mensen het excuus was de andere bus is kapot.
Een veel te kleine bus voor 52 mensen het excuus was de andere bus is kapot.
Twee groepen bij elkaar gepropt wat echt niet kan Effenweg deze bus die we kregen had vele gebreken kapotte stoelen geen voetsteunen armleuningen kapot je zat met je knieën bij je buurman in zijn rug iedereen had hier last van.
Ons hotel was op zich prima alleen het eten erg karig vaak te weinig eten dus gingen we uiteindelijk ergens anders eten.
De excursies waren top geen klachten over, een fantastische buschauffeur die het iedereen naar zijn zin probeerde te maken.Reis werd eerder afgebroken omdat er iemand positief had getest dus hals over de kop moesten we Italië uit.
Dat was echt balen.
Ik ben vaker met Effenweg op vakantie geweest maar dit nog nooit meegemaakt zo slecht.

Verona en Venetië 10 daagse singlereis

Anna

Disney zonder kaartjes

Welke reis heeft u gemaakt?

3 dagen Disneyland in Parijs op 10 juni 2002 met mijn zoon. Helaas heeft de reis niet aan onze verwachtingen voldaan. Bij aankomst bij de hotel kwamen we achter dat organisatie te weinig kamers... 3 dagen Disneyland in Parijs op 10 juni 2002 met mijn zoon. Helaas heeft de reis niet aan onze verwachtingen voldaan. Bij aankomst bij de hotel kwamen we achter dat organisatie te weinig kamers heeft geboekt. Later werd ons meegedeeld dat er niet alleen een tekort aan kamers was, maar dat de entreetickets voor de Disneyparken in Nederland waren achtergebleven. Kortom, er zou niemand die dag een voet in het park zetten! De kaarten voor de volgende dag werden vrijdagavond pas om 23:45u in het hotel afgeleverd. De communicatie van Effeweg.nl was ontoereikend, chaotisch en schoot in alle opzichten tekort. Uiteindelijk hebben we schrale restitutie ontvangen die dekt niet eens de goedkoopste toegangskaartjes bij de Disney. Schrale troost! Het fabulous reis was uiteindelijk een grote flop en duur! En hoe organisatie met gedupeerden is omgegaan zegt alles hoe onprofessioneel en ongevoelig deze club is. Geen aanrader!

Eva

Boek deze reis niet bij Effeweg of Bolderman! Onze droomreis viel in duigen toen Effeweg de entreetickets voor Disneyland Parijs in Nederland was vergeten! Ook had Effeweg te weinig hotelkamers... Boek deze reis niet bij Effeweg of Bolderman! Onze droomreis viel in duigen toen Effeweg de entreetickets voor Disneyland Parijs in Nederland was vergeten! Ook had Effeweg te weinig hotelkamers geboekt. Kortom, i.p.v. 2 dagen Disney zijn wij maar 1 dag in het park geweest en konden we pas uren na aankomst onze hotelkamer in. Effeweg heeft dit volstrekt niet passend gecompenseerd. Een totale aanfluiting deze reisorganisatie.

Disneyland Parijs

N. Aarts

Ik heb 3 keer de fiets/busreis Karinthië geboekt, teweten voor 14 Mei, 11 Juni en 23 Juli 2022. Steeds is er enkele weken voor vertrek door Effeweg geannuleerd. Bij de laatste annulering werd mij... Ik heb 3 keer de fiets/busreis Karinthië geboekt, teweten voor 14 Mei, 11 Juni en 23 Juli 2022. Steeds is er enkele weken voor vertrek door Effeweg geannuleerd. Bij de laatste annulering werd mij per mail de fiets/busreis Bodensee aangeboden. Direct geprobeerd te boeken maar helaas: was volgeboekt. De andere geboden alternatieven waren voor mij geen optie waardoor ik de opgebouwde korting vanwege de eerdere annuleringen mis liep.
Voor mij is het dus voortaan Effenietweg.nl.

Fietsreis Karinthië

J.W.Settelaar

Zeer goed hotel (Neum), uitstekende gids Branko , ervaren chauffeur, veel info ter plaatse, kortom, zeer tevreden.

Werelderfgoed Kroatië.

Annette Van den berk

Het hotel heeft zeer vuile deuren als je met de trap gaat.
Het hotel heeft zeer vuile deuren als je met de trap gaat.
Het avondeten en ontbijt er waren te weinig plaatsen voor de aantal personen die er waren. Als ze de groepen wat organiseren dan zal het beter gaan.
En een slechte voorlichting waar je moest opstappen als je terug wilde naar het hotel. Als je bij de beschrijving de vaste opstapplaatsen aan geeft en het telefoonnummer van de chauffeur kun je nog bellen.

4 dagen Parijs

J. Vink

Wilde graag op 30 juli de 8 daagse reis " meer van Geneve" boeken. Zag dat de reis volgeboekt was. Wel nog een mail gestuurd. Voor de zekerheid toen vertrek de 23ste geboekt. 6 dagen later kreeg ik... Wilde graag op 30 juli de 8 daagse reis " meer van Geneve" boeken. Zag dat de reis volgeboekt was. Wel nog een mail gestuurd. Voor de zekerheid toen vertrek de 23ste geboekt. 6 dagen later kreeg ik een mail dat ik de 30ste kon boeken door gegevens door te geven. Kijk op de site en zag dat het inderdaad beschikbaar was. Gevraagd of het om gezet kon worden, maar dat was niet mogelijk. ALLEEN EEN DATUM AANPASSEN. Dacht dat de klant koning was. De fout zit bij Effeweg. Telefonisch niet bereikbaar en op de mail wordt na pas een week of zo behandeld.

Meer van Geneve

Bas van Nunen

Van 20-6-22 tot 24-6-22 euro Disney geweest hele leuke dagen gehad alles goed geregeld via Effeweg.nl hele aardige chauffeur Erik

Euro Disney