Peter van Hecke

Goede chauffeur/reisleider Frans, met verstand van zaken. Ook buiten programma om extra uitstapjes. Uitstekend hotel, prima eten. Kortom een fijne vakantie gehad!

8 dagen Kaprun, Salzburgerland, all inclusive

Jose Vermeulen

10 daagse busreis Rome Florence Venetië gedaan.
Was een zeer slechte bus,moest Comfort Class zijn en was een schoolreisjes bus .
50 pers en geen been ruimte was voor niemand te doen. 10 daagse busreis Rome Florence Venetië gedaan.
50 pers en geen been ruimte was voor niemand te doen.
Chauffeur Boy was een ontzettend chagrijnige man die niets vertelde en ook niet als hij ergens een stop maakte moesten we zelf maar gissen of we er uit moesten.Hij was tevens de reisleider,daar had hij nooit van gehoord denk!
Als je iets aan hem vroeg kreeg je een kort snauwerig antwoord.
Medereizigers hebben contact opgenomen met Effen Weg en de andere dag was hij overdreven (vriendelijk) Dat was dan een beetje behaaglijker.
Ontbijt en diner was niet te eten in Italië,hotels zonder lift en lift die kapot was.
Nou sjouw dan je koffer maar eens naar de 3e verdieping .
Dus veel irritatie van alle medereizigers , hopelijk doen hun ook dr beklag dat Effen Weg er wat mee doet.
Heb al heel veel reizen gemaakt maar dit nog nooit mee gemaakt, waren allemaal blij we naar huis konden dat zegt al genoeg.
Normaal gaat er iemand rond in de bus voor fooi chauffeur,is ook niet gedaan dus zegt wat over chauffeur Boy!
Nooit meer met Effen Weg !!

Welke reis heeft u gemaakt?

Rome Florence Venetië 10 daags.

Hotel Stern geisingen

Wij zijn op fietsvakantie 8 dagen Bodensee hele mooie reis.
Maar het eten neem een gevulde koffer mee met eten want het is echt bizar
Rijst rijst en nog eens rijst

Bodensee fietsvakantie

Mhwa.dingemans

Hotel is basic maar netjes kamers en bedden zijn goed. Het ontbijt is voldoende maar het diner is slecht, iedere dag rijst met indiaanse curry dit verwacht je niet in Duitsland. De reis opzich is... Hotel is basic maar netjes kamers en bedden zijn goed. Het ontbijt is voldoende maar het diner is slecht, iedere dag rijst met indiaanse curry dit verwacht je niet in Duitsland. De reis opzich is goed, maar als ik dit geweten had, had ik niet geboekt.

8dagen fietsvakantie bodenzee

DMBogerd Verdoorn

Ik laat me niet meer voor de gek houden,al al 2x mijn reis geanuleerd 1x net voor vertrek en nu 3 weken.Ondanks vertrekgarantie,ik ben er klaar meeHad ik hem maar kunnen maken, die van... Ik laat me niet meer voor de gek houden,al al 2x mijn reis geanuleerd 1x net voor vertrek en nu 3 weken.Ondanks vertrekgarantie,ik ben er klaar meeHad ik hem maar kunnen maken, die van Teutenburgerwald

Welke reis heeft u gemaakt?

Had ik hem maar kunnen maken,die van Teutenburgerwald.

groothuijse

Net thuis van 5 dagen belgie kust blankenbergen alles goed verzorgd en dit mede door onze geweldige chauffeur Wouter wat wist hij veel te vertellen over de plaatsen waar we na toe zijn geweest... Net thuis van 5 dagen belgie kust blankenbergen alles goed verzorgd en dit mede door onze geweldige chauffeur Wouter wat wist hij veel te vertellen over de plaatsen waar we na toe zijn geweest zeker een pluim waard !

kust van belgie

Irene Kolff

Prachtige rondreis door Noord Spanje
Prachtige rondreis door Noord Spanje
Onze geweldige reisleidster Rosy heeft ons zoveel mooie plekken laten zien. Schitterende natuur in de bergen en aan de kust, mooie steden . Echt een aanrader!!

Noord Spanje 8 dagen

Miranda

De service is niet echt klantvriendelijk te noemen .
De service is niet echt klantvriendelijk te noemen .
Ik had een minicruise naar de noorse fjorden geboekt.( met annuleringsverzekering ) Helaas door omstandigheden kon deze niet doorgaan op deze datum . Ik heb met klantenservice contact gehad( binnen 7 dagen ) . Gevraagd of er een andere datum beschikbaar was of een andere reis . Helaas Niet.
Medewerker verteld me dat ik dus een factuur van €151,70 zou krijgen . Nou dat is best balen en zonde vh geld , maar als ik dan de factuur krijg is deze dus €209,38 want er kwamen nog wat andere berekeningen bij .
Ik had me neergelegd bij de eerste kosten en toch een andere reis geboekt , daarna kwam de factuur van € 209,38 als ik deze eerder had ontvangen had ik zeker niet een andere reis geboekt .
Nogmaals contact gezocht met klantenservice maar helaas er valt niks te regelen omruilgaranties doen we alleen maar tot maart daarna niet meer.
Ik hoop maar dat de 4 daagse reis naar Praag niet tegen valt en goed is geregeld. Maar nogmaals iets boeken bij effe weg , denk t niet!!!
€ 209 zo in de goot , wij moeten er nog steeds hard voor werken .
En ja er zijn voorwaarden , die moet je van te voren goed doorlezen.
Effeweg doe iets aan je klantenservice

Welke reis heeft u gemaakt?

Ik hoop de reis nog te maken naar Praag

Gerrit en Henny Lubbers.

Weer thuis van een reis door Schotland met min en pluspunten.
Weer thuis van een reis door Schotland met min en pluspunten.
Op de heenweg werden we 4 uur gedropt in Naarden, anders te vroeg bij de boot. De chauffeu was overduideljik ook alleen chauffeur en geen reisleider. Kregen dus ook bijna geen informatie onderweg, jammer.
Het tweede hotel was wat betreft eten gewoon onder de maat.
Pluspunten de mooie tochten door de hooglanden en de gezellige sfeer in de groep.
Zijn vaak met effeweg op pad geweest, maar of we nog vaker gaan?????????

Schotse Hooglanden.

Carin Smeets

Eind Mei 2023 de nieuwe reis gemaakt van Noord Spanje, Bilbao - Baskenland
We zijn vaker met Effe weg op stap geweest maar …………
Omdat dit een nieuwe reis is zijn er nog verbeterpunten...
Eind Mei 2023 de nieuwe reis gemaakt van Noord Spanje, Bilbao - Baskenland
We zijn vaker met Effe weg op stap geweest maar …………
Omdat dit een nieuwe reis is zijn er nog verbeterpunten zeker met betrekking tot het 2de hotel mbt het ontbijt ( geen fruit / yoghurt / eitjes en geen beleg
Alleen geroosterd stokbrood met olie/ tomatenpuree evt boter met jam .
Het avondeten is in beide hotels na 20.00 uur

Het programma zit goed in elkaar, een pluimpje voor de Spaanse reisleidster Rosy die Nederlands spreekt en chauffeur Thomas, die er samen een fantastische ervaring van hebben gemaakt.
Het bezoek aan Altamira zou een uur korter kunnen zodat er meer tijd is voor Gaudi’s Caprice en bezoek aan de middeleeuwse stad Santillana. Het weer was zonnig tussen de 22 en 24 graden .

Welke reis heeft u gemaakt?

Eind mei 2023 de nieuwe reis gemaakt van 8 dagen Noord Spanje -Bilbao - Baskenland