Laurette Dikmans

We hadden een reisleider en chauffeuse die niet met elkaar overweg konden en steeds in de clinch met elkaar lagen, wat een vervelende sfeer gaf. De chauffeuse was daarbij erg grof gebekt en onprofessioneel. (schelden, mensen bijnamen geven)We hebben de hele reis(10dagen) geen bruikbare wc in de bus gehad, de deur lag er uit. Neem genoeg geld mee, want er worden nog meer extra kosten berekend, die niet in de brochure staan! Denk niet bij een singlereis dat je gezellig bij elkaar zit in 1 hotel, wij zaten in verschillende locaties. Zowel op de heen-en terug reis als in Italië zelf. En denk niet dat al het personeel het corona-protocol volgt wat op de website staat. Dat gebeurde bij ons niet toen er verschillende mensen ziek werden, met alle gevolgen van dien! Verder is het programma van dien aard dat je goed ter been moet zijn, (lees: geen rollator hebbend!!) een goede conditie moet hebben en goed tegen hitte bestand bent. Anders ben je gesloopt! Want er wordt niet van het programma afgeweken, ook niet bij code rood vanwege de hitte.

Welke reis heeft u gemaakt?

Singlesreis naar Toscane

Score voor Effeweg.nl: 1/5