W.S. van Hoeijen

Wij, mijn schoonzus en ik zijn 5 dagen naar de Eiffel en Luxemburg geweest. Wij hebben een fantastische reis gehad, het hotel in Stadtkyll was prima, de medewerkers van het hotel super gastvrij.... Wij, mijn schoonzus en ik zijn 5 dagen naar de Eiffel en Luxemburg geweest. Wij hebben een fantastische reis gehad, het hotel in Stadtkyll was prima, de medewerkers van het hotel super gastvrij. Onze chauffeur Frits met zijn vrouw Tiny hebben deze reis zo compleet gemaakt en onze hele mooie delen van Duitsland en Luxemburg laten zien.

5 dagen Eiffel en Luxemburg

Bert Kiers

Prima chauffeur / reisleider, leuke groep. Hotels zijn zeer wisselend. Aberdeen hotel en Dornoch als uitschieter, naar laatste hotel in Monkton was een aanfluiting. Veel gezien. Lange dagen gemaakt.

Schotse Hooglanden en Orkney eilanden

Effeweg/ Bolderman

Heel goede chauffeur (Erwin(o) die ons ook extra dingen liet zien.
Overnachtingshotel zeer matig!!!!
Hotel waar we verbleven goed alleen het eten was slecht.!!!!!!
In Italië kun je...
Heel goede chauffeur (Erwin(o) die ons ook extra dingen liet zien.
Overnachtingshotel zeer matig!!!!
Hotel waar we verbleven goed alleen het eten was slecht.!!!!!!
In Italië kun je echt wel beter eten.
Je kreeg het gevoel als groep een beetje te worden weggezet.

Welke reis heeft u gemaakt?

Aan de oevers van het Lago Maggiore?

Boderman stond er op de bus

We hebben met effenweg geen goede ervaring slechte hotels aan renovatie toe laatste hotel was er geen eten meer wat opgewarmd en dat was het inval chauffeur die niks van Schotland wist en erg lang... We hebben met effenweg geen goede ervaring slechte hotels aan renovatie toe laatste hotel was er geen eten meer wat opgewarmd en dat was het inval chauffeur die niks van Schotland wist en erg lang in de bus was geen rondreis maar een op en neer reis

Schotse Hooglanden

Eijk

Effeweg.nl beloofd veel maar er ontbreekt nogal wat. Geen Glacier, geen panoramawagon zoals in de brochure staat.

Welke reis heeft u gemaakt?

Zwitserland treinen. Hotel in Brig.

Marja Kool

Net terug van reis naar Chatel!! Groep bestond uit 63 personen!! Goede, ervaren chauffeur, programma mooi en afwisselend! Hotel niet 3 sterren waard! personeel vriendelijk, eten zeer matig! Kamers... Net terug van reis naar Chatel!! Groep bestond uit 63 personen!! Goede, ervaren chauffeur, programma mooi en afwisselend! Hotel niet 3 sterren waard! personeel vriendelijk, eten zeer matig! Kamers worden niet dagelijks schoon gemaakt!

Meer van Geneve, Chatel

D

De sfeer werd bepaald door het slechte contact tussen chauffeuse en reisleider. Taalgebruik van chauffeuse liet te wensen over, vooral in stressvolle situaties. Zij zorgde er voor dat mensen bang... De sfeer werd bepaald door het slechte contact tussen chauffeuse en reisleider. Taalgebruik van chauffeuse liet te wensen over, vooral in stressvolle situaties. Zij zorgde er voor dat mensen bang waren op de steile weg naar boven, door haar taalgebruik tov andere weggebruikers……
Programma is te vol. 2 activiteiten/excursies is teveel. Geen tijd om even te lezen of te zwemmen.
Hotel ligt op een prachtige locatie op de berg. Tip: het zwembad 5 min lopen de berg af!
Overnachtingshotel liet ook te wensen over. Oud interieur en een lift die defect was.
Reis niet geschikt voor mensen met een slechte lichamelijke conditie of met een rollator.

Singlereis Toscane

Eelco Klinkhamer

Van 23 tot 30 Juli ben ik met de fietsbus naar de Bodensee geweest voor 8 dagen.
Het hotel was eenvoudig maar wel goed, het lag alleen afgelegen.
De fietsroutes klopten vrijwel dagelijks...
Het hotel was eenvoudig maar wel goed, het lag alleen afgelegen.
De fietsroutes klopten vrijwel dagelijks niet, het waren nieuwe routes, die nog niet voorgereden waren werd gezegd.
De bus , die je elke dag weer ophaalde, stond 2 x niet op de plaats, waar hij zou moeten staan.
De Fietsbegeleider had een groepsapp “ aangemaakt”, die echter totaal niet werkte, en verwarring veroorzaakte.

Fietsreis Bodensee

Anneke Holterman

Super chauffeur prachtig hotel heel luxe geweldig eten

Single reis italie Umbrië rome

Martien van Beem

Prima reis gehad! Goed georganiseerd.

Toscane Italië