Albert Veijer

De eerste dag van 5.15 tot 6.30 op de taxi gewacht welke ons naar de verzamelplaats moest brengen. De fout hiervan lag bij Effeweg en niet bij ons of de taxichauffeur. Het afhaaladres wat genoteerd stond sloeg helemaal nergens op. Het kwam toch nog goed.
Karin was onze buschauffeuse. Zij speelt met de bus alsof het speelgoed is. 4 lange dagen gemaakt en veel excursies onder leiding van de uitstekende gidsen Alex en Dafne. Experts zijn het. Gemiddelde uren per dag: 14 - 15. Ontbijt en diners waren prima. 's Avonds nog even een kopje koffie drinken was er niet bij... dat vond de ober te lastig... Ons hotel was van Campanile. Er werd van tevoren wel even gezegd dat je geen laadkabels e.d. in de kamer moest laten liggen omdat daar veel gestolen werd. Misschien een tip: mijd dit soort hotels en zoek betere hotels uit. En hotels die bereikbaar zijn met een bus, zodat bij het wegrijden niet 3 dagen achter elkaar 200 meter tegen het verkeer in gereden moet worden om reden dat er wegen zijn afgesloten. Ik ben 30 jaar chauffeur geweest en zou pertinent weigeren om deze capriolen uit te halen! De kamers waren zo klein dat er geen tweede stoel in paste. En douchen in bad is voor veel ouderen niet handig.
Maar de reis zelf en het afscheidsdiner was van grote klasse, bedankt.

Welke reis heeft u gemaakt?

4 dagen Parijs

Score voor Effeweg.nl: 4/5