Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Ik was eerst wat sceptisch echter door het goede snelle en duidelijk persoonlijk contact is dit een hele fijne partij gebleken die mij uitstekend hebben geholpen. Mijn "case" werd behandeld door... Ik was eerst wat sceptisch echter door het goede snelle en duidelijk persoonlijk contact is dit een hele fijne partij gebleken die mij uitstekend hebben geholpen. Mijn "case" werd behandeld door Mevr Pareshma-Duggal-Sukhai. Voor een volgend geval zal ik zeker weer E-legal benaderen.

Portal om de status van mijn dossier te volgen, maar wel met het persoonlijke contact daarnaast

Reeds 4 maanden bezig om een factuur betaald te krijgen en na inschakelen E-Legal, heeft er binnen 3 werkdagen een vordering plaatsgevonden. Geweldig!

Snelheid, online portaal, persoonlijke communicatie

Manon Sneijders

Ondanks veelvuldige incassopogingen van onze eigen zijde, lukte het maar niet om de openstaande facturen geincasseerd te krijgen. Dankzij de inschakeling van e-Legal zijn alle openstaande facturen... Ondanks veelvuldige incassopogingen van onze eigen zijde, lukte het maar niet om de openstaande facturen geincasseerd te krijgen. Dankzij de inschakeling van e-Legal zijn alle openstaande facturen inmiddels betaald.

Tijdens het incassoproces zijn we voldoende op de hoogte gehouden. Uiteraard bestaat de mogelijkheid om zelf op elk gewenst moment in te loggen om de status van het incassotraject te volgen.

Debiteur weigerde te betalen. Na druk van het incasso bureau is het uiteindelijk toch gelukt om de betaling te ontvangen binnen een termijn van 5 weken!

Snel handelen, begrip voor de situatie.

Na het sturen van meerdere betaal herinneringen en uiteindelijk een aanmaning bleef een reactie van de debiteur uit. In de aanmaning had ik aangegeven dat de zaak verder zou worden voortgezet door... Na het sturen van meerdere betaal herinneringen en uiteindelijk een aanmaning bleef een reactie van de debiteur uit. In de aanmaning had ik aangegeven dat de zaak verder zou worden voortgezet door e-legal advocaten.
Die kregen in eerste instantie nul op het rekest. Door de aanhoudende pressie en vordering stappen van e-legal, gaf de debiteur eindelijk jet gewenste gehoor.
Door een voorgestelde betaalregeling heb ik uiteindelijk het gehele bedrag mogen ontvangen.

-De snelle communicatie dmv portal of telefonisch.
-No cure no pay
-Duidelijk overzichtelijke website

Betaling bleef achterwegen ook na diverse aanmaningen.
Openstaande vordering is geincasseerd door e-legal binnen 14 dagen.

gelijk actie en niet bang om verder te gaan als betaling achterblijft

CBBC CV

Echte pitbulls die niet rusten voor er resultaat is....

no cure no payment

WAUW, wat ben ik goed geholpen door e-Legal!! Het online systeem is makkelijk en begrijpelijk (en zó aangemaakt), telefonisch zijn ze goed te bereiken, via de email ook. Je wordt heel prettig te... WAUW, wat ben ik goed geholpen door e-Legal!! Het online systeem is makkelijk en begrijpelijk (en zó aangemaakt), telefonisch zijn ze goed te bereiken, via de email ook. Je wordt heel prettig te woord gestaan. Dezelfde dag nog werd er al direct gehandeld en met een paar dagen had ik mijn geld eigenlijk al. Met de wettelijke rente er bovenop (factuur stond 12 weken open). Geen omkijken naar! Drie dagen later werd het bedrijf failliet verklaard, dus ik had e-Legal precies op tijd ingeschakeld. Dat is ook mijn tip: blijft niet twijfelen en vertrouwen op een goede afloop, als je er een raar gevoel over hebt. Ik heb in 25 jaar nog nooit eerder een factuur uit handen hoeven geven, maar deze ene keer had ik het bij het goede eind en ben ik blij dat ik de advocaten van e-Legal gekozen heb! Ik hoop niet dat het nog eens nodig zal zijn natuurlijk, maar anders kom ik hier zeker weer terug.

Alles! De website is duidelijk en helder uitgelegd, het portalsysteem is superhandig, telefonisch wordt je prettig geholpen (en überhaupt snel te woord gestaan door een mens!), er wordt duidelijke... Alles! De website is duidelijk en helder uitgelegd, het portalsysteem is superhandig, telefonisch wordt je prettig geholpen (en überhaupt snel te woord gestaan door een mens!), er wordt duidelijke taal gebruikt. De communicaties zijn snel en helder. Gewoon helemaal top!!!

Binnen 5 dagen opgelost. Top dus.

Goede communicatie

Network Innovations Belgium BVBA

E-legal heeft op een zeer snelle en efficiënte manier onze openstaande vordering geïncasseerd. De klant heeft uiteindelijk binnen 2 dagen betaald. Zeer zeker aan te raden!

Snelle afhandeling