Wieke Mulder

Hoe valt mijn ervaring met en bij jullie te omschrijven? Zo'n persoonlijke en goede service, zo'n fijne benadering en zo'n fijne fiets! Jullie hebben een zaadje bij me geplant van vertrouwen en hoop en ik ben er nog steeds stil van!

Beschrijf hier uw ervaring

Net nu ik mijn fiets het hardst nodig heb gaf mijn oude exemplaar het op. Dus belde ik vanochtend op of het mogelijk was langs te komen en dat ik met spoed een nieuwe elektrische fiets nodig had. Enkele uren later zat ik al bij jullie aan tafel. Een fijne omgeving, menselijk, vriendelijk, klein van opzet en daardoor groots in klantvriendelijkheid.
Vol enthousiasme vertelde Alexander me alles over de One en de Ego. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk met de voors en tegens van beide modellen. Blij dat ik met een vriendin was, zo konden we beiden op een ander model aan de testrit beginnen. Daarbij was het geen probleem om naar een bepaalde bestemming te fietsen, waardoor ik mijn financieur in deze aankoop de fietsen kon laten zien. Heen op de One en terug op de Ego bracht me echter twijfel, voor welk model moest ik kiezen. De Ego was mijn manier van fietsen, de One past bij mijn leven. En ik wilde snel beslissen, want dan kon ik er vrijdag al mee op pad.
Alexander luisterde, opeens een twinkeling in zijn ogen en liep naar achter. Hij kwam terug met een volledig rijklaar exemplaar wat de voorganger van de Ego bleek. Nogmaals een testrit en mijn keus was gemaakt toen ik de straat uit fietste. Wauw! Dit was 'm!

En toen de service en de afhandeling! Wat een fijne mensen!!! Ze denken met je mee, doen voor je wat mogelijk is en je voelt je als in een warm bad! Zelf werd ik geholpen door Alexander en door Henk, één van de twee oprichters. Hoe kunnen twee totaal onbekende mensen tijdens de meest rotte periode in je leven je zo laten stralen?! Erger, ik heb mezelf met sluitingstijd de deur uit gestuurd! Als ik die avond geen verplichtingen had gehad, dan had ik ze gevraagd mee een biertje te pakken en verder te kletsen!

Op mijn nieuwe elektrieke ros ben ik in no time naar huis gescheurd, als een kind zo blij. Ik ben mobiel, een hele zorg minder! En ik kan niet in woorden omschrijven wat vandaag me nog meer gebracht heeft... Het meest gewone, het meest bijzondere, mens zijn voor een mens! Lieve Alexander en Henk, stiekem heb ik jullie een beetje in m'n hart gesloten. Ik hoop in de nabije toekomst het lef te hebben spontaan nog eens binnen te vallen om bij een kop koffie te vertellen hoe blij ik met mijn fiets ben. En als ik die lef weet te vinden, bereid jullie dan ook voor om de uitnodiging om een biertje te drinken eventueel op een nette manier af te slaan. Voor nu gewoon een grandioos bedankt!!!

Liefs,
Wieke

Score voor E-bikez.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: