DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Steffie

Goede ervaring, de site werkt gemakkelijk, het bestelproces is duidelijk en je word op de hoogte gehouden van je bestelstatus.

Ik was op zoek naar een drukkerij die veel ervaring hebben met foliedruk. Het resultaat is erg mooi geworden.

janneke

Julie

Altijd tevreden

Scherpe prijs

Marie-Jeanne Sol

Prima kwaliteit, duidelijke instructies, snelle levering

Ervaring die ik eerder had was goed.

Christa Visser-Molenaar | DesignedbytheMiller

Goed!

Mooie kwaliteit en prima klantenservice. Snelle standaard levering van de bestellingen, heel fijn.

W Dijkstra

Goed. Correcte leveringen en bij vragen goed advies.

DWC levert drukwerk met folie en dat kunnen wij als drukker zelf niet voordelig produceren.

Ine Christov

Super geholpen aan de telefoon, mooi resultaat!

Een leuke goedgetime-de kortingsactie
Behulpzaam iemand aan de telefoon
Kwaliteit drukwerk

United Sports Brands

Goede en snelle service

helpen meteen met vragen, leveren heel snel je bestanden en hebben me meteen geholpen als er iets fout liep

Dansstudio X-Dance

Ik heb ondertussen 10+ artikelen bij DWCPrint besteld en het is nog maar 2 keer mis gegaan. De eerste keer was een printfout die niet gecontroleerd is, deze hebben ze kosteloos vervangen (wel zonde... Ik heb ondertussen 10+ artikelen bij DWCPrint besteld en het is nog maar 2 keer mis gegaan. De eerste keer was een printfout die niet gecontroleerd is, deze hebben ze kosteloos vervangen (wel zonde van het papier) en de andere waarbij DHL (waar zij een samenwerking mee hebben) een fout heeft gemaakt bij de bezorging en dat het niet meer na te trekken was waar de fout bij lag. Daar moest ik dus zelf voor opdraaien. Ondanks dit geval worden alle producten op tijd of zelfs vroeger dan staat aangegeven geleverd. Ik ben vooral blij met het telefonisch contact en advies dat ik van de mederwerkers krijg. Voelt als een hardwerkend bedrijf!

Goed advies over de telefoon, scherpe prijzen, goede aflevering en bij problemen altijd flexibel en meewerkend.