DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

ADREMM

Drukwerk en service beneden peil

Mogelijkheid tot foliedruk

Reactie DWCprint:

Beste Brian, We hebben veelvuldig contact gehad over je bestelling. Je was niet tevreden over het resultaat van de folie. Helaas is een verschuiving van de folie tov het drukbeeld... Beste Brian, We hebben veelvuldig contact gehad over je bestelling. Je was niet tevreden over het resultaat van de folie. Helaas is een verschuiving van de folie tov het drukbeeld onvoorkomelijk en inherent aan het productieproces. Dit leggen wij ook uit in onze aanleverspecificaties van foliedrukken: https://klantenservice.dwcprint.nl/nl/articles/11164-foliedruk-digitaal. Wij hebben je kaarten retour ontvangen en deze nagemeten, daarbij bleek de verschuiving binnen onze aangegeven marges te zitten. Indien wij productiefouten maken, vinden wij dat wij daar ook verantwoordelijk voor zijn en daarvoor het boetekleed behoren aan te trekken. We hebben ons best gedaan zo adequaat als mogelijk met je klacht proberen om te gaan. Ook de beoordeling van de verschuiving van de folie hebben we minutieus gedaan. Het is immers ook in ons belang dat onze producties kloppend zijn. De mate van verschuiving in jouw kaarten valt echt binnen de marges en kunnen we daarom niet als productiefout aannemen. Immers, met een zelfde bestand zal het resultaat bij een herdruk vergelijkbaar zijn. Hierop volgend hebben we contact gehad en je geadviseerd welke delen je beter kon aanpassen voor een wenselijke resultaat. Met een nieuw drukbestand welke je hebt opgestuurd, waarbij de plaatsing van de folie minder kritisch is, hebben we vervolgens een goede partij kaarten voor je gedrukt.

Studio Rene Bakker

Blij met de papierkeuze; nu weer dat nieuwe Paperwise, precies wat ik zou willen gebruiken, maar ik wist het nog niet ... nu wel.

heel goed meebuigen als er toch een miscommunicatie is geweest

Snelle, goede service

persoonlijk

Zeer positief

Goede en duidelijke communicatie, vriendelijk en behulpzaam, snelle levering en bovenal heel mooi resultaat!

Snelle service.

Duidelijke website, getriggerd om showcase aan te vragen.

Goede service!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Lucilight

Zeer goed

Goede service, duidelijke uitleg, mooi resultaat

De eerste keer waren 670 van de 1000 visitekaartjes drukfouten, daarna nog eens 120 van de 670 die hergedrukt zijn. Geen schappelijke compensatie aangeboden, ook niet na verzoek. Heeft me veel tijd... De eerste keer waren 670 van de 1000 visitekaartjes drukfouten, daarna nog eens 120 van de 670 die hergedrukt zijn. Geen schappelijke compensatie aangeboden, ook niet na verzoek. Heeft me veel tijd gekost alle kaartjes te controleren. Ik ga naar andere aanbieders kijken.

Voorbeeldmap

adj-creatives

Goede kwaliteit drukwerk (de print)

Harmonie Heer Vooruit

Uitstekend