DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

De eerste keer waren 670 van de 1000 visitekaartjes drukfouten, daarna nog eens 120 van de 670 die hergedrukt zijn. Geen schappelijke compensatie aangeboden, ook niet na verzoek. Heeft me veel tijd... De eerste keer waren 670 van de 1000 visitekaartjes drukfouten, daarna nog eens 120 van de 670 die hergedrukt zijn. Geen schappelijke compensatie aangeboden, ook niet na verzoek. Heeft me veel tijd gekost alle kaartjes te controleren. Ik ga naar andere aanbieders kijken.

Voorbeeldmap

adj-creatives

Goede kwaliteit drukwerk (de print)

Harmonie Heer Vooruit

Uitstekend

Prima bedrukking, snelle levereing

Ferret Fair

Wat ben ik BLIJ met DWC print!! Ik heb al heel wat ervaring met diverse drukkerijen, maar dit was de eerste keer dat ik bij jullie kaarten liet drukken. Ik wou een persoonlijke wens in vervulling... Wat ben ik BLIJ met DWC print!! Ik heb al heel wat ervaring met diverse drukkerijen, maar dit was de eerste keer dat ik bij jullie kaarten liet drukken. Ik wou een persoonlijke wens in vervulling laten gaan, en een kaart ontwerpen met goudfolie. Jullie hebben mij veel meer advies en hulp gegeven dan ik nodig dacht te hebben, en daar ben ik jullie ontzettend dankbaar voor. De kaarten werden vandaag bij me bezorgd, en heb ze met tranen in mijn ogen staan bewonderen. Het goudfolie ziet er echt prachtig uit, en de rest van de kaart ook. De kwaliteit is echt briljant. Ik kom zeker terug!

Gulle service, snelle levertijd, en natuurlijk: de kwaliteit van het drukwerk.

Uitstekend

Snelle levering, korte lijntjes

Judith

Hele goede ervaring met DWCPRINT!

Snel, vakkundig, behulpzaam, duurzaam, professioneel, prijs/kwaliteit verhouding

Heel goed

Snelle feedback bij vragen

Uitstekende service, snelle levering

bij dwc zitten mee-denkers!

letswork bvba

Heel goed

snelheid

ORISSA ZAL LEVEN!

Goede service en de kwaliteit van het product is prachtig

bij vragen zijn de medewerkers direct benaderbaar. Als je problemen hebt bij het uploaden, in het format krijgen of wat dan ook staan ze direct voor je klaar om assistentie te bieden. Er is direct respons op mailvragen. De communicatie met medewerkers verloopt heel fijn. Wij hebben meermaals een bestelling gedaan bij DWC print en zullen dit in de toekomst blijven doen, voor ons geen ander bedrijf voor printwerk!