DWCprint

9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Jonas De Breucker

Heel leuke ervaring. Had nog wat problemen met de print file. Ze hebben me door heel dit proces proberen leiden.

Directe feedback en gepersonaliseerde hulp indien nodig. Makkelijk om contact te zoeken.

Lieze Goossens

Supersnelle levering, goede hulp via de live chat, kwaliteit is super!

- supersnelle levering van samples en drukwerk
- veel keuze uit verschillende papiersoorten
- prijs kwaliteit top! (Nergens goedkopere druk gevonden voor het gekozen papier)
- levering naar België
- mogelijkheid om de oplage te splitsen in twee verschillende ontwerpen

Kinderwinkel Mevrouw Groen

Uitstekend

Ik heb via de ontwerpster het adres van jullie gekregen en toevallig was er net een actie met 20%. Dat gaf de doorslag. Ik wist nog niet hoe jullie werkwijze en aflevering was dus het was het proberen waard!
Echt alles is uitstekend gegaan. Perfect zelfs! Echt zeer tevreden! En het resultaat is ook echt prachtig. Wij zijn er ontzettend blij mee.

Andries Van Langenhove

Zeer positief, snel en kwaliteitsvol werk en zeer vriendelijke medewerkers bij het opmaken van de drukbestanden

Prijs, maar achteraf gezien ook de kwaliteit

FeestGarant

Geweldig bedrijf, klantvriendelijk, uitstekende website en behulpzaam.

Prijs en uitstraling website gaf mij de doorslag.

Marloes Weenink

Goed, goede begeleiding bij het plaatsen van de juiste bestelling, om zo misdrukken te voorkomen.

Goede ervaringen van vrienden

Vanessa

Heel goed

Ik kreeg het advies om postkaarten via DWCprint te laten maken. Dat heb ik gedaan. Veel keus en duidelijke informatie over materiaal.

By Eef Creative Design

Nu voor de tweede keer een bestelling gedaan bij DWC-PRINT, eerste keer was ik al zeer te spreken over hun kwaliteit. Netjes gedrukt en precies hoe ik het in mijn gedachten had. Nu voor de tweede...

DWC geeft mij het gevoel van een professionele drukker maar dan wel toegankelijk en het bestellen gaat makkelijk. Mocht er toch iets niet kloppen met je aangeleverde bestand dan sturen ze je gewoon even een mail, heel fijn. Door het gehele proces wordt je ook via de mail op de hoogte gehouden, dit geeft een fijn gevoel. De bestelling wordt netjes opgestuurd.

Sophie van der Made

Doopkaartjes met (coldfoil) goud

Snelle en vriendelijke service, kwaliteit.