Marleen Herzog

Super service!! Nadat we een regendouche hadden besteld waar de coating na een maand al losliet, heeft het bedrijf meteen actie heeft ondernomen!! Binnen een week een nieuwe ontvangen!!!

Miranda heeft het super opgelost!!
Nogmaals bedankt!

Mark

Douchekraan besteld en werd de volgende dag keurig verpakt bezorgd.

JP Heijmans

Zeer slechte ervaring. Ten eerste om toestemming te moeten vragen voor een retour en ten tweede om € 7,25 portokosten kwijt te zijn aan een product dat niet te gebruiken was. De kosten waren van... Zeer slechte ervaring. Ten eerste om toestemming te moeten vragen voor een retour en ten tweede om € 7,25 portokosten kwijt te zijn aan een product dat niet te gebruiken was. De kosten waren van product waren € 19,51. Product niet te gebruiken en € 7,25 kwijt.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Bedankt voor het invullen van de review.
U hoeft geen toestemming te vragen voor het retouren, alleen een formulier invullen zodat wij onze retouren sneller voor u kunnen verwerken. Ons retour beleid is terug te vinden op de site en hier staat inderdaad omschreven dat het terugsturen voor eigen kosten is.

Thijs Mollers

Snel bezorgd. Info op de site kan iets beter / uitgebreider.

Lotteendewi

Grote ergenis en totaal geen inlevingsvermogen. We hebben voor ruim 4000.-- online besteld en hebben daarna een probleem mbt de douchecabine (Volcano) waarvan de magneetstrip 3M niet naar behoren... Grote ergenis en totaal geen inlevingsvermogen. We hebben voor ruim 4000.-- online besteld en hebben daarna een probleem mbt de douchecabine (Volcano) waarvan de magneetstrip 3M niet naar behoren werkt. We zijn nu 3 weken bezig om een antwoord te krijgen wanneer we een vervangend artikel kunnen zien. Tot op de dag van vandaag geen antwoord. Zeer slechte service.

Diana de Groot

Wat een fijne, flexibele en betrouwbare webshop. Gemakkelijke betaling, levering op tijd.