Marco Nijholt

Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef... Twee keer besteld bij Douchezaak.nl, eerste product - een wc rolhouder - werd de dag na bestelling meteen geleverd. Bij een tweede bestelling was er sprake van miscommunicatie over mijn streef leverdatum. Het team was hierin altijd goed bereikbaar via chat en telefoon en transparant over de definitieve status. Ze hebben alle tegels binnen een week persoonlijk afgeleverd zodat de verbouw planning er niet onder hoefde te leiden. Erg blij met de service en het mooi verbouwde toilet!

Top service en kwaliteit tegen scherpe prijs. Verademing ten opzichte van anderen. Levering precies zoals afgesproken en door een behulpzame chauffeur. Aanrader!

Berghuis van Winden

Na het installeren van en badmengkraan bleek de temperatuur wat te laag te zijn.
Via email gevraagd hoe dat kan en wat de oplossing is.
Al snel kwam er een email met video hoe je dat...
Via email gevraagd hoe dat kan en wat de oplossing is.
Al snel kwam er een email met video hoe je dat precies moest doen,
Wat een super service bij deze topzaak, onze komende aankopen voor de badkamer doe we weer hier

Remco

Betaalbare spullen en kreeg goed advies wat ik beter kon aanschaffen. De verkopers in de showroom zijn niet opdringerig zoals bij andere firma’s

Piet Tertoolen

Spontane werknemers en de showroom zag er goed uit.

Rianne Luijten

Uitstekende klachtenafhandeling. Een goed product leveren is doen wat je beloofd. Een klacht op een leuke manier afhandelen is net die stap extra zetten. Ga zo door douchezaak!

Cees Brinkhuis

Omdat u zo aandringt zal ik mijn ervaring met uw zaak delen,
Omdat u zo aandringt zal ik mijn ervaring met uw zaak delen,
Geen bericht na de bestel bevestiging. Na een telf . kreeg ik te horen dat de koerier zou mij melden als er iets geleverd zou worden. Dat gebeurde 's avonds om ca. 19:00 uur. Ik kon kiezen tussen de volgende ochtend 7:00 uur of diezelfde avond. Echter de man moest nog wel even uit Belgié komen. Om 20:30 stond de man, in gezelschap van 2 agenten voor mijn deur. Onderweg was hij aangehouden omdat hij zonder verzekering reed. Deze was beëindigd wegens teveel aanrijdingen. Hij moest zijn auto voor de deur laten staan.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor uw reactie en onze oprechte excuses voor het ongemak. De wijze waarop de levering is uitgevoerd is onacceptabel. Wij hebben de koeriersdienst hier dan ook uitgebreid op aangesproken. Er... Bedankt voor uw reactie en onze oprechte excuses voor het ongemak. De wijze waarop de levering is uitgevoerd is onacceptabel. Wij hebben de koeriersdienst hier dan ook uitgebreid op aangesproken. Er zullen verdere maatregelen genomen worden om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.

Tevreden, echter zou het goed zijn dat zij de kanten op de hoogte houden van de duurtijd van de levering. Ik moest hiervoor zelf mailen.

Eveline

Goede kwaliteit van de producten, en de mensen denken echt met je mee! Afspraken worden perfect nagekomen. Ik ben heel blij met de producten die ik heb gekocht via Douchezaak en zou het bedrijf aan... Goede kwaliteit van de producten, en de mensen denken echt met je mee! Afspraken worden perfect nagekomen. Ik ben heel blij met de producten die ik heb gekocht via Douchezaak en zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen.