G.W.Schouten

Heerlijke reis gehad met een camper van Cruis America 25.
Nieuwe camper had nog maar 7700 mile gereden.
Op eigen houtje gereisd maar wel reis van Jan Doets als leidraad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede organisatie, denkt met je mee om de reis te optimaliseren.
Goede reisbescheiden die je helpen je reis te plannen.

Nico

We hebben een fantastische reis gemaakt door west-Canada. Met name Vancouver Island is ons ontzettend goed bevallen omdat het nog relatief ongerept is en minder toeristisch dan veel andere plekken... We hebben een fantastische reis gemaakt door west-Canada. Met name Vancouver Island is ons ontzettend goed bevallen omdat het nog relatief ongerept is en minder toeristisch dan veel andere plekken op het vaste land. Je ziet aan alles dat Jan Doets heel veel ervaring heeft met het samenstellen van rondreisen. De plekken waar je komt (die je soms zelf niet snel zult vinden), de excursies die geregeld zijn, de afstanden die gereden moeten worden (nooit te lang of te ver), de tijd dat je ergens verblijft en ga zo maar door. Alles was perfect geregeld, kon niet beter. Het enige waar jullie mischien nog eens naar kunnen kijken is de Blue River Safari. Alle bezoekers die wij daar hebben getroffen waren uitermate teleurgesteld (kijk ook maar de negatieve reacties op internet). De verwachtingen worden hoog opgeklopt wat uiteindelijk een simpel boottochtje bleek te zijn voor veel geld waarbij we werkelijk niets hebben gezien dan water en bergen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie die haar naam en faam eer aan doet en die waar levert voor haar geld (Canada is bepaald niet goedkoop). Als je bij Jan Doets boekt kom je nooit bedrogen uit!

Hans Kamp

We hebben een rondreis door West-Canada gemaakt, met huurauto en hotels. Alles was perfect geregeld en de hotels waren allemaal prima. Ook de excursies die we geboekt hadden waren zeer de moeite... We hebben een rondreis door West-Canada gemaakt, met huurauto en hotels. Alles was perfect geregeld en de hotels waren allemaal prima. Ook de excursies die we geboekt hadden waren zeer de moeite waard.

Uw ervaring met Doets Reizen

Als iemand een reis naar de USA of Canada wil maken, zou ik altijd aanraden bij Jan Doets te boeken. Alles wordt geregeld en je hoeft je nergens meer zorgen om te maken, super!

Joke Koomen

Mooie reis, af en toe veel km. Wisselende hotels, voor ons hier en daar te kort tijd. We hadden een goede auto, geen ongelukken of ziekte en mooi weer. Alles gedaan wat we wilden, dus over het... Mooie reis, af en toe veel km. Wisselende hotels, voor ons hier en daar te kort tijd. We hadden een goede auto, geen ongelukken of ziekte en mooi weer. Alles gedaan wat we wilden, dus over het algemeen een goede ervaring.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ervaren personeel en degelijke uitstraling. Wel zelf allert blijven wat je wilt en de alternatieven bespreken en de andere opties opnoemen of er naar vragen. Goed zelfnadenken welk budget je... Ervaren personeel en degelijke uitstraling. Wel zelf allert blijven wat je wilt en de alternatieven bespreken en de andere opties opnoemen of er naar vragen. Goed zelfnadenken welk budget je ongeveer wilt uitgeven. Maar dat allesspreekt voor zich al waren wij daar iets te naïef in. Maar over het algemeen een goede ervaring. Al moeten we nog steeds antwoord krijgen op een klein, niet duidelijk geworden probleempje. . Het is onze eerste ervaring met JanDoets dus vergelijk hebben we niet. Vorige keer alles zelf geregeld.

Annemieke Vredegoor

Onvergetelijke ervaring, geweldig, prachtig! Dat is de korte omschrijving van hoe het was.
We hebben erg genoten en alles was weer perfect geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een goede reis organisatie waarbij je geen zorgen hoeft te maken over of alles goed geregeld is want dat is het gewoon. De medewerkers hebben ervaring van de gebieden en weten heel goed... Jan Doets is een goede reis organisatie waarbij je geen zorgen hoeft te maken over of alles goed geregeld is want dat is het gewoon. De medewerkers hebben ervaring van de gebieden en weten heel goed wat mooi is en de moeite waard. Kortom goed advies en goed geregd.

Paul van Riet

Prima geregelde reis, waarbij alle vluchten, hotels, ferry's en excursies tevoren waren geboekt. Dat zorgde voor een ontspannen vakantie.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een specialist op het gebied van USA en Canada die voor ons al minstens zes keer een heel geslaagde vakantie naar Noord-Amerika heeft geregeld. Meestal waren dat op maat gemaakte vakanties, alleen... Een specialist op het gebied van USA en Canada die voor ons al minstens zes keer een heel geslaagde vakantie naar Noord-Amerika heeft geregeld. Meestal waren dat op maat gemaakte vakanties, alleen deze keer hebben we een geheel standaard oakket genomen omdat dat voldeed aan al onze wensen.

Martina van Baal

Het was een geweldige reis. Met heel veel wauw momenten

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer goede ervaring hadden een klein probleempje tijdens de reis maar dit werd gelijk door Ja Doets opgepakt

Fantastische reis!!

Uw ervaring met Doets Reizen

Een bedrijf met hotels op uitstekende locaties en alle zaken goed geregeld.

Ronald Rueb

Tot in de puntjes georganiseerde reis door Canada

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is geen budget maatschappij , maar wat er georganiseerd wordt is uitstekend georganiseerd.

Alle reserveringen perfect geregeld. Reisschema ook prima. Kortom alles prima.