Familie Steur

Een onvergetelijke ervaring !

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is met recht een Amerika (en Canada) specialist en daarnaast een reisbureau die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt en waarop je als reiziger blind kunt vertrouwen.

Onze eerste rondreis naar West Canada was gewoonweg schitterend, zeker als je een natuur en wildlife liefhebber bent. De afwisselende excursies vullen de reis prima aan maar is geen must want er... Onze eerste rondreis naar West Canada was gewoonweg schitterend, zeker als je een natuur en wildlife liefhebber bent. De afwisselende excursies vullen de reis prima aan maar is geen must want er valt genoeg te zien en te beleven onderweg. Je hebt in andere landen ook bergen en meren maar die van West Canada zijn echt imponerend. De foto's zijn prachtig maar je eigen beleving is 1000 maal mooier.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een zeer professionele, ervaren en gespecialiseerd reisbureau. Je kunt alles uit handen geven wanneer je daar voor kiest, het regelen van de vliegtickets, camper, campingplaatsen, excursies, ferry's... Een zeer professionele, ervaren en gespecialiseerd reisbureau. Je kunt alles uit handen geven wanneer je daar voor kiest, het regelen van de vliegtickets, camper, campingplaatsen, excursies, ferry's etc. Dit scheelt een hoop tijd (en uitzoekwerk van te voren) wanneer je daar ter plaatse bent en alleen je naam of voucher hoeft te geven. En die tijd kun je veel beter besteden aan de omgeving daar :).

Mooie reis. Prachtige route langs de kust en door het binnenland. Portland is maar een gewone Amerikaanse stad met weinig highlights. Prettig om daar te acclimatiseren.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima geregeld met goede hotels en veel informatie vooraf.

Mooie ervaring, goed geregeld en meegedacht door J Doets

Uw ervaring met Doets Reizen

Nemen je een hoop werk uit handen en met hun ervaring kunnen ze een mooie reis samenstellen die aan je vragen voldoet.

A. Altena

Wij hebben een zeer plezierige reis gehad met een camper vanuit Salt lake City. We krgen zelfs een grotere mee (C28) dan besteld. De vliegreis met Delta Air en de camperhuur bij ElMonte waren goed... Wij hebben een zeer plezierige reis gehad met een camper vanuit Salt lake City. We krgen zelfs een grotere mee (C28) dan besteld. De vliegreis met Delta Air en de camperhuur bij ElMonte waren goed geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een uitstekend e reisorganisatie om je reis naar Amerika te organiseren.

Ton Krijnen

Overtrof onze verwachtingen,wat een prachtige natuur waar je ook bent.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima touroperator,tot in alle details geregeld.

Peter Schotanus

De reis heeft boven verwachting aan onze wensen voldaan. We hadden bijzondere hotels in relatie tot de bestemmingen die we bezocht hebben. De medewerk(st)ers in de hotels waren zeer behulpzaam en... De reis heeft boven verwachting aan onze wensen voldaan. We hadden bijzondere hotels in relatie tot de bestemmingen die we bezocht hebben. De medewerk(st)ers in de hotels waren zeer behulpzaam en kwamen regelmatig met tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. De huurauto voldeed perfect aan onze verwachtingen en de service van Hertz was goed.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets America Tours is een specialist op het gebied van reizen door Canada. Er werken zeer ervaren en vriendelijke medewerk(st)ers die vaak zelf de reizen gemaakt hebben, dus uit eigen ervaring... Jan Doets America Tours is een specialist op het gebied van reizen door Canada. Er werken zeer ervaren en vriendelijke medewerk(st)ers die vaak zelf de reizen gemaakt hebben, dus uit eigen ervaring kunnen praten over de bestemming en je advies kunnen geven. Wij hadden onze reis samengesteld uit de verschillende reisprogramma's van Jan Doets. Op kantoor hebben wij deze reis met Patricia Spaansen besproken en zij kwam met goede adviezen en aanvullingen. Ook de vluchten, hotels en ferry's worden goed en snel voor je geregeld. We kregen ook keurig antwoord op onze feedback.

De reis heeft de hooggespannen verwachtingen overtroffen.
Alles was tot in de puntjes geregeld, de informatie klopte en ook de tips waren de moeite van het opvolgen waard.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een hele goede reisorganisatie met zeer veel kennis van zaken en expertise.

Fantastische reis in het westen van Canada. Schitterende omgeving met ook nog eens zeer vriendelijke mensen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima ervaring opgedaan met Doets. Goede suggesties, zeer correct alles voorbereid en afgewerkt. Voor herhaling vatbaar.

Prachtige reis door Oregon en Californië , vooral NP Teton, Yellowstone, HW 101, NP Crater Lake waren hoogtepunten. Ook Portland en vooral accomodatie daar waren geweldig. Ook decaccomodaties in de... Prachtige reis door Oregon en Californië , vooral NP Teton, Yellowstone, HW 101, NP Crater Lake waren hoogtepunten. Ook Portland en vooral accomodatie daar waren geweldig. Ook decaccomodaties in de NP’s waren fijn.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede voorlichting, mooie reizen die aan te passen zijn aan de eigen wensen. Grote nadeel geen inzicht in de onderdelen van offerte: vliegreis, huurauto, verblijfskosten. Als je t zelf uitrekent... Goede voorlichting, mooie reizen die aan te passen zijn aan de eigen wensen. Grote nadeel geen inzicht in de onderdelen van offerte: vliegreis, huurauto, verblijfskosten. Als je t zelf uitrekent zit er een bedrag tussen zou toch fijn zijn om dat te weten om echt de keus te hebben.