Mooie reis gemaakt in de USA. camperreis van denver via Mount Rushmore/Yellowstone/Bryce Canyon/Moab terug naar Denver.
mooie route, goede campings muv 2de stop, de reinheid van KOA mount...
mooie route, goede campings muv 2de stop, de reinheid van KOA mount rushmore. verder is in deze tour goed te doen qua afstand ook met kinderen. aanbeveling zou zijn de route highway 12 en 42 naar Moab en tussenstop in Aspen/Vail ipv grand Junction.
de kwaliteit van de camper was goed. enkel is het materiaal dat gebruikt is vrij licht. de verhuur service in Louviers was goed en vriendelijk. weergave van taxikosten van en naar deze verhuur zijn aan te bevelen of een service voor te regelen. de camping in Salt Lake is netjes en schoon echter is het gelegen in een zeer matige wijk waar alcohol en drugs verslaving zichtbaar zijn.
verder top reis.

Uw ervaring met Doets Reizen

zeer netjes, aardig en vlot!

Was top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles goed georganiseerd en eenvoudig voor je gepresenteerd tegen een goede eerlijke prijs.

Elsa

Fantastische reis!! Mooie afwisseling tussen steden en natuur.

Uw ervaring met Doets Reizen

Altijd zeer goed!! Zeer behulpzaam met altijd weer goeie ideeen.

Alles goed geregeld!

Prima organisatie.

Arie Schaap

Goed georganiseerde reis die volledig voldeed aan onze verwachtingen

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een enthousiast bedrijf en de medewerkers/sters worden regelmatig in de gelegenheid gesteld om de reizen te maken en kunnen uit de eerste hand aanbevelingen doen

Mieke Graas

We hebben bijzondere dingen beleeft en de excursies via Jan Doets waren bij goeie en kleinschalige bedrijven, waardoor we enthousiaste begeleiders hadden. Heel relax en bijzonder!

Uw ervaring met Doets Reizen

Alle vragen die we hadden werden snel beantwoord en ze dachten steeds met ons mee. Terwijl we de campings zelf geboekt hadden, keken jullie toch mee naar oplossingen!

Geweldige reis, mooie plekken, mooie excursies. Genoten! Een minpuntje was dat we (niet wisten) geen koelkast hadden in Helmckensfall en dat de locaties van de wel goede accent inn hotels wat... Geweldige reis, mooie plekken, mooie excursies. Genoten! Een minpuntje was dat we (niet wisten) geen koelkast hadden in Helmckensfall en dat de locaties van de wel goede accent inn hotels wat minder waren. Verder top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Ik zou de organisatie zeker aanraden, zelfs al gedaan. Alles prima en goed geregeld. Duidelijke route en mooie reisinformatie gekregen. Top.

Christel Sanders

Het was één groot avontuur, met elke dag weer een nieuwe belevenis.
begonnen in SanFrancisco, met een fietstocht over de Golden Gate en met de Ferry terug.
De Big Sur gereden en de...
Het was één groot avontuur, met elke dag weer een nieuwe belevenis.
De Big Sur gereden en de kustlijn met als hoogtepunten; Pebble beach, Malibu, Carmel en Huntington beach waar je heerlijk kunt surfen. De grand Canyon vanuit de lucht per helicopter gezien, een excursie die zeker aan te raden is, wat een view! Ook de Apache trail gereden off road, extra spannend en een prachtige omgeving. Las Vegas was ons te druk maar voor 1 avond prima om een indruk te krijgen van de stad. In Mammoth Lakes hebben we een mountainbike gehuurd en paardgereden. Jan Doets tot de volgende keer!

Uw ervaring met Doets Reizen

ze spelen zeker in op individuele wensen om je vakantie helemaal te laten slagen.

Top

Kundig
Commercieel

Reis is goed bevallen. Voorbereidend werk door Jan Doets (o.a. stoel reservering in vliegtuig) was prima. Contact met medewerkers was prima. Hotel (The Roosevelt) was gedateerd maar prima te doen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima bedrijf, goede service.