Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Gerrie Hoose

Warm en kundig

Jolanda

Voor de tweede keer heb ik een Beauty Angel behandeling gehad bij Tessa. Wat een verwennerij weer. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt voor een Beauty Angel Peeling. Tessa heeft mij hierin goed... Voor de tweede keer heb ik een Beauty Angel behandeling gehad bij Tessa. Wat een verwennerij weer. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt voor een Beauty Angel Peeling. Tessa heeft mij hierin goed geadviseerd.

Daphne Heber

Vandaag een hele fijne behandeling gekregen. Eerst een huidscan gemaakt om te kijken wat mijn huid precies nodig had, daarna de hydrafacial behandeling uitgevoerd. Super fijne uitleg, zeer kundig en... Vandaag een hele fijne behandeling gekregen. Eerst een huidscan gemaakt om te kijken wat mijn huid precies nodig had, daarna de hydrafacial behandeling uitgevoerd. Super fijne uitleg, zeer kundig en uiteraard een super zacht en glowy huidje achteraf. Ik kom zeker bij jullie terug! :)

Joke idema

Was heerlijk zo ontspannend en fijne producten

john

Super geholpen ! en na de eerste behandeling al meteen resultaat!

Kundig en ervaren medewerkster.

Yara

Dit was voor mijn de eerste keer in een salon. Ik heb hele goede en fijne uitleg gekregen met meteen een beter resultaat!
De volgende afspraak staat al?

Denise

Krissy is deskundig en neemt de tijd voor je. Mijn huid ziet er na 1 dag al frisser uit. In deze praktijk geen druk om allerlei producten aan te schaffen, wat voor mij persoonlijk bijdraagt aan een... Krissy is deskundig en neemt de tijd voor je. Mijn huid ziet er na 1 dag al frisser uit. In deze praktijk geen druk om allerlei producten aan te schaffen, wat voor mij persoonlijk bijdraagt aan een relaxte setting. Ik kom opnieuw.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Denise voor je mooie review.

Maud van de Pol

Zeer aparte behandeling gehad met stapgewijs goede uitleg

Briggite van Diest

Super fijn en netjes