Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Esmeralda

Voor het eerst een hydrofacial behandeling gekregen. Ik kan het iedereen aanraden mijn huid ziet er prachtig uit!

Daisy van Dijk

Ik heb hier mijn wimpers en wenkbrauwen laten verven. Ze hebben goed gekeken wat het beste bij mijn gezicht paste en niet gewoon standaard de zwarte verf hiervoor gekozen.

Ciska

Heerlijke behandeling hydrafacial met bindweefsel massage gehad van Tessa . Nu een paar keer bij Tessa geweest .
Mijn huid is al zoveel beter en mooier al geworden .

Josephine Van Heumen Longares

Eigenlijk had ik niet veel ervaring met dit soort behandelingen bij de dermatoloog. Maar na de microdermabrasie behandeling voelt mijn huid fris en verjongd aan.
Ik voel me erg op mijn gemak...
Ik voel me erg op mijn gemak tijdens het proces, ze legt uit wat ze gaat doen wat voor soort product ze gaat gebruiken zeer vriendelijk personeel, en mooie inrichting en zeer schoon.
I am definitely coming back ?

Reactie Dermaskin:

Bedankt voor je mooie review Josephine. Je ontvangt van ons een kadobn t.w.v. 75 euro die je mag besteden op een behandeling naar keuze. Geniet er van!
Team Dermaskin

Malika Meftah

Klantvriendelijk, ik voelde me op mijn gemak!

Ans Willems

Mijn eerste bezoek aan Dermaskin was een prettige ontspannen ervaring. Ik kom zeker terug!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Ans voor je leuke review. Je krijgt van ons een kadobon van 75 euro die je bij ons mag besteden op een behandeling naar keuze. Geniet er van!
Team Dermaskin

Soraya

Doormiddel van onder andere de combinatie van de producten en behandelingen van DMK ben ik eindelijk (grotendeels) genezen van mijn actieve acne..

Dank je wel Soraya voor je mooie review. Groetjes team Dermaskin

Marianne

Heerlijk momentje voor mezelf en mooi resultaat

Petra H.

Mijn gewonnen behandeling van dinsdag 25 Mei jl, was geweldig.
Mijn gewonnen behandeling van dinsdag 25 Mei jl, was geweldig.
Helaas was ik iets te laat, maar dat werd door jullie goed opgepakt. De behandeling was nieuw voor mij, maar alles werd goed en rustig uitgelegd. We hadden tussen door leuke gesprekjes en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een leuk gevulde goodiebag. In een woord FANTASTISCH!!!
Het is jammer dat ik zover weg woon, want anders wist ik het wel.