Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Eerste kennismaking met Tessa, in een woord top! Weer een hele fijne, persoonlijke behandeling, er wordt goed gevraagd naar specifieke behoeften en wensen en je krijgt echt maatwerk advies. Mijn... Eerste kennismaking met Tessa, in een woord top! Weer een hele fijne, persoonlijke behandeling, er wordt goed gevraagd naar specifieke behoeften en wensen en je krijgt echt maatwerk advies. Mijn huid gaat er elke keer weer op vooruit en voelt zoveel fijner aan. Oogt weer fris en gevoed. De hydrafacial is daarbij echt een aanrader, top behandeling. Ik kijk alweer uit naar de volgende keer. Dank Tessa!

Ciska

Een eerste keer hydrafacial behandeling gehad en intake gesprek . Heel fijn en goed advies voor nu al meegekregen . Fijne samples om uit te proberen . Zeer fijne eerste kennismaking.

Inge

Een hele fijne kennismaking met Dermaskin. Genoten van de Meet & Treat Hydrafacial, een fijne behandeling met direct resultaat. Kijk nu al uit naar de volgende keer!

Kim

Hele fijne meet & treat hydrafacial behandeling gehad, met heldere uitleg en eerlijke adviezen. Top!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Kim, je bent de winnaar geworden van de review actie in de maand juli. Je ontvangt een kadobon t.w.v. 75 euro die je kunt besteden op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee namens... Proficiat Kim, je bent de winnaar geworden van de review actie in de maand juli. Je ontvangt een kadobon t.w.v. 75 euro die je kunt besteden op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee namens team Dermaskin.

Nadia

Heb een een intake gehad. Deze ervaring als heel prettig ervaren
Deze mensen waren heel profisioneel en vooral heel eerlijk
Je weet duidelijk wat ik kan verwachten

Eggy van Hees

Ik ben super tevreden over deze voor mijn nieuwe behandeling.hydrafacial.

Els Janssen

Super behandeling gehad, met goede uitleg door Leonie

Femke

Wederom top, een mooi resultaat en heerlijk ontspannen! ? In combinatie met het thuisgebruik van de producten (top advies van Dermaskin) zie ik mijn huid steeds verder vooruit gaan: zachter, minder... Wederom top, een mooi resultaat en heerlijk ontspannen! ? In combinatie met het thuisgebruik van de producten (top advies van Dermaskin) zie ik mijn huid steeds verder vooruit gaan: zachter, minder rimpeltjes, kleinere poriën en vooral veel rustiger. Ik gebruik nu minder producten maar heb veel meer effect. Heel erg blij mee. En ik kijk nu al uit naar de volgende behandeling! ??????????

Reactie Dermaskin:

Proficiat Femke, jij bent de winnaar geworden van de review actie. Je ontvangt een kadobon t.w.v. 75 euro die je mag besteden op een behandeling naar keuze. Veel plezier ermee namens team Dermaskin.

Marit Kanbier

Onlangs heb ik genoten van een Meet & Treat behandeling. Door Leonie is uitvoerig de tijd genomen. Voorafgaand zijn alle klachten besproken. De behandeling was prettig en ontspannend.
Veel van...
Veel van de aanbevolen producten waren helaas niet op voorraad. Ik heb een aantal samples meegekregen en zal tijdens mijn volgende afspraak de producten alsnog aanschaffen.

Monique

Heel fijne behandeling, misschien een idee om ook wat behandelingen aan te bieden voor een kleiner budget.

Reactie Dermaskin:

Fijn om te horen Monique dat de behandeling je goed bevallen is en bedankt voor je tip. Wij kiezen voor kwaliteit, zijn gespecialiseerd en werken met top merken. Daar zit een ander prijskaartje aan... Fijn om te horen Monique dat de behandeling je goed bevallen is en bedankt voor je tip. Wij kiezen voor kwaliteit, zijn gespecialiseerd en werken met top merken. Daar zit een ander prijskaartje aan vast. Hier hebben wij een bewuste keuze in gemaakt omdat klanten bij ons meer dan een standaard behandeling willen. Misschien kun je eens kijken naar onze Skin Beauty All-in-One behandelingen voor de volgende keer?
Hartelijke groeten, team Dermaskin