Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Maudy Hendriks

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de medewerkster. Allereerst kwam ik eigenlijk voor de dermaplaning. Na de intake en vooral de foto’s waarop je uitstekend kan zien waar je ‘problemen’ een... Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de medewerkster. Allereerst kwam ik eigenlijk voor de dermaplaning. Na de intake en vooral de foto’s waarop je uitstekend kan zien waar je ‘problemen’ een beetje liggen, heb ik toch gekozen voor een hydrafacial.

Er werd erg meegedacht en vaker benoemd dat uiteindelijk de keuze geheel bij mij als klant lag, welke behandeling ik kies.

Achteraf, top resultaat! Mijn gezicht voelt erg schoon en fris.. nog even de tijd geven om de producten te laten werken en het kan alleen maar beter!

Hartstikke bedankt!

Groetjes, Maudy

Manon Jansen-Stolk

Een prettige sfeer, heerlijke behandeling en een mooi resultaat! Zeker voor herhaling vatbaar.

Cangul Ortlek

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg over de behandeling

Shirley Heering

Goede behandeling en ervaren medewerksters

Hennie G.

Goed advies over behandelingen en producten. En ze denken mee met je.

Majella

Ik heb een huidscan laten maken bij tessa en ben hierdoor veel meer te weten gekomen over mijn huid en hoe deze juist te behandelen. Super fijne en duidelijke uitleg gehad, zowel vooraf als tijdens... Ik heb een huidscan laten maken bij tessa en ben hierdoor veel meer te weten gekomen over mijn huid en hoe deze juist te behandelen. Super fijne en duidelijke uitleg gehad, zowel vooraf als tijdens de behandeling, waardoor ik heel relaxt was en volop kon genieten van de behandeling. Helemaal top! En meteen resultaat.
Echt een aanrader.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Majella voor je mooie beoordeling. Je mag contact met ons opnemen voor je kadobon van 75 euro. Geniet er van.
Liefs team Dermaskin

Briggite van Diest

Zeer deskundig en direct zichtbaar …Ben al jaren klant en ze vernieuwen constant met nieuwe behandelingen om het beste resultaat te krijgen voor je huid en zeker de rimpels .Kom er graag

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Briggite voor je mooie beoordeling. Je mag even contact met ons opnemen voor je kadobon. Geniet er van.
Liefs, team Dermaskin

Mevrouw Rietberg