Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Bianca broekman

Er was een goede uitleg vanalles. Bij alled wat er gedaan werd verteld waarvoor het was. Het was erg prettig te ervaren en kom zeker weer terug. Mijn gezicht heeft een fijne boost gehad en voelt nu... Er was een goede uitleg vanalles. Bij alled wat er gedaan werd verteld waarvoor het was. Het was erg prettig te ervaren en kom zeker weer terug. Mijn gezicht heeft een fijne boost gehad en voelt nu nog erg fijn aan.

Maud van de Pol

Fijne behandeling en voelt dat je gezicht super schoon en glad is

manon_jansen-stolk@xs4all.nl

Ontspannend en een prachtig resultaat!

Kim van de Louw

Een super fijne kliniek! Er wordt goed naar je geluisterd en je krijgt een goede uitleg.

Ik heb nu twee keer een hydrafacial gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd gevraagd naar mijn wensen. Tijdens de behandeling was er ruimte voor stilte zodat ik kon ontspannen, maar werd... Ik heb nu twee keer een hydrafacial gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd gevraagd naar mijn wensen. Tijdens de behandeling was er ruimte voor stilte zodat ik kon ontspannen, maar werd ook verteld wat er allemaal gedaan werd wat ik prettig vind.

Maudy Hendriks

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de medewerkster. Allereerst kwam ik eigenlijk voor de dermaplaning. Na de intake en vooral de foto’s waarop je uitstekend kan zien waar je ‘problemen’ een... Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de medewerkster. Allereerst kwam ik eigenlijk voor de dermaplaning. Na de intake en vooral de foto’s waarop je uitstekend kan zien waar je ‘problemen’ een beetje liggen, heb ik toch gekozen voor een hydrafacial.

Er werd erg meegedacht en vaker benoemd dat uiteindelijk de keuze geheel bij mij als klant lag, welke behandeling ik kies.

Achteraf, top resultaat! Mijn gezicht voelt erg schoon en fris.. nog even de tijd geven om de producten te laten werken en het kan alleen maar beter!

Hartstikke bedankt!

Groetjes, Maudy

Manon Jansen-Stolk

Een prettige sfeer, heerlijke behandeling en een mooi resultaat! Zeker voor herhaling vatbaar.

Cangul Ortlek

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg over de behandeling