Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Soumya

Ik heb het als erg fijn ervaren!

Nadia

Zeer tevreden, ik voel mij altijd nieuw en opgeladen na een behandeling. De rust in de salon is erg fijn, en de behandeling wordt heel vakkundig uitgevoerd.

Laura Henrard

Afgelopen week mijn derde DMK behandeling gehad bij dermaskin, wat een bijzonder en fijne ervaring! De behandeling zelf is heel uniek, en de begeleiding heel fijn alles wordt duidelijk uitgelegd en... Afgelopen week mijn derde DMK behandeling gehad bij dermaskin, wat een bijzonder en fijne ervaring! De behandeling zelf is heel uniek, en de begeleiding heel fijn alles wordt duidelijk uitgelegd en ruim tijd voor je genomen! Ook hoe je verder thuis ermee aan de slag moet gaan wordt goed uitgelegd! En de resultaten zijn nu al geweldig!!!

Fleur

Super fijn en ontspannen! Goed advies gekregen waar ik zelf mee verder kan.

Marion van Stiphout

Vandaag de kadobon van míjn lieve collega's ingelost.
Heerlijk genoten van de behandeling door Tessa.
Ik hoop heel snel weer terug te kunnen als vaste klant.
Iedereen zou hiervan...
Vandaag de kadobon van míjn lieve collega's ingelost.
Heerlijk genoten van de behandeling door Tessa.
Ik hoop heel snel weer terug te kunnen als vaste klant.
Iedereen zou hiervan regelmatig moeten kunnen genieten!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Marion, je bent de winnaar van de review actie. Je hebt een kadobon van 75 euro gewonnen die je mag besteden op je favoriete behandeling. We hopen je snel weer te ontmoeten.
Groetjes...
Groetjes team Dermaskin

Inge

Wat een heerlijke behandeling weer. Liep met een ontzettend schoon, fris en stralend gezicht weer de deur uit.

Janine

Vamiddag hier geweest voor een behandeling heel prettig behandeld en heel duidelijk advies.
Heel erg fijn en ook erg professioneel!
Gelijk een vervolg afspraak gemaakt.
Ik zou dit...
Heel erg fijn en ook erg professioneel!
Gelijk een vervolg afspraak gemaakt.
Ik zou dit iedereen aanraden.

Lemja

Wat een leuke, lieve vrouwen! Ze bieden een luisterend oor aan en zijn zeer deskundig! Echt oog voor de klant! Ik heb genoten van mijn hydra facial! Zeker een aanrader!

Ewin

Eerste keer hydrafacial behandeling gehad, zowel intake als uitvoering van behandeling boven verwachting! Ondanks coronamaatregelen zijn jullie bij Dermaskin heel begripvol en meedenkend geweest. Ik... Eerste keer hydrafacial behandeling gehad, zowel intake als uitvoering van behandeling boven verwachting! Ondanks coronamaatregelen zijn jullie bij Dermaskin heel begripvol en meedenkend geweest. Ik kijk alvast uit naar de volgende keer!

Reactie Dermaskin:

Proficiat Ewin, je bent de winnaar van de maand september. Je ontvangt een kadobon van 75 euro die je mag besteden op een behandeling naar keuze bij ons.
Veel plezier ermee namens team Dermaskin

Fleur

Ondanks alle coronamaatregelen, die ze bij dermaskin super goed naleven, heb ik een heerlijke en professionele behandeling gehad. Naderhand een goed productadvies gekregen zonder dat ik de drang... Ondanks alle coronamaatregelen, die ze bij dermaskin super goed naleven, heb ik een heerlijke en professionele behandeling gehad. Naderhand een goed productadvies gekregen zonder dat ik de drang voelde om iets te moeten kopen. Ik kom graag terug!