Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Carla de Pree

Ik ben verrast over het ontvangst, de behandeling, duidelijke informatie over welke behandeling bij mijn ouderwordende huid past. Heerlijk warm gelegen op de behandelstoel.
Ik hoop dat mijn...
Ik hoop dat mijn financiën het toelaten om vaker zo'n heerlijke behandeling te ondergaan.
Dus zou de €75,- wincheque zéééér welkom zijn.?

Soum

Ik kwam in een mooi salon en werd zeer welkom ontvangen. Was een super fijne behandeling door een zeer kundige huidtherapeute.

Joke vonk

Echt super goed. Mijn huid ziet er echt beter uit.

Desiree

De verwachting weer volledig waargemaakt. Was weer een super fijne behandeling zoals altijd.

Tanja

Weer een heerlijke ontspannen behandeling gehad door Tessa. Altijd een extra moment voor jezelf in een fijne professionele omgeving. Ik heb alweer een afspraak gemaakt.

Deborah Van Z.

Zeer goede service en goede kwaliteit producten , je krijgt ook eerlijk antwoord over wat wel en niet goed bij je past , er word je dus niet zomaar iets aan gepraat. Ik blijf hier zeker terug komen.

Janine

Super goed geholpen en erg goed advies gehad ook als iets niet goed is of niet bij je huid past zeggen ze het ook heel erg fijn je weet waar je mee af bent en ze zijn heel deskundig !

Reactie Dermaskin:

Proficiat Janine, je bent de winnaar geworden van onze review actie van de maand november. Je hebt een HydraFacial behandeling gewonnen en je mag een afspraak maken voor deze... Proficiat Janine, je bent de winnaar geworden van onze review actie van de maand november. Je hebt een HydraFacial behandeling gewonnen en je mag een afspraak maken voor deze behandeling.
Groetjes, team Dermaskin

Astrid Bours

Heel fijne behandeling, persoonlijk en op maat. Mijn gezicht ziet er echt fantastisch uit.

Kim Romijnders

Duidelijke informatie over de behandeling en de te verwachten resultaten

Wendy v Ingen

Heerlijke ontspannen behandeling gehad!!
Alle producten die ze gebruiken tijdens de behandeling worden goed uitgelegd.
Ze nemen ruim de tijd voor je.
Voor herhaling vatbaar!!