Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?
9.8/10

Maud van de Pol

Een fijne behandeling met directe resultaat

J v Bon

Een zeer fijne eerste kennismaking gehad.

Lamyae

Ze gaan deskundig te werk. Ik heb erg genoten!

Mariska Scheers

Fijne behandeling gehad, er werd stap voor stap verteld wat er ging gebeuren en tussendoor steeds gevraagd of het goed ding.

Reactie Dermaskin:

Dank je wel Mariska voor je mooie review. Je ontvangt van ons een kadobon van 75 euro die je kunt besteden op een behandeling bij ons naar keuze. Geniet er van!
Liefs, team Dermaskin

Ling

Top! Tessa is zeer goed!

Marianne Lentjes

Dit was mijn 1e keer. Hartelijk ontvangen door Krissy. Goed geluisterd naar mijn huidproblemen en direct al gestart met behandeling. Hoop hier straks goede resultaten te zien.

Merel

Vandaag heb ik mijn eerste behandeling bij Dermaskin gehad. Ik werd heel fijn verwelkomt door Tessa en voelde me meteen op mijn gemak. Tijdens de behandeling (Hydrafacial) werden allen stappen... Vandaag heb ik mijn eerste behandeling bij Dermaskin gehad. Ik werd heel fijn verwelkomt door Tessa en voelde me meteen op mijn gemak. Tijdens de behandeling (Hydrafacial) werden allen stappen duidelijk uitgelegd. Ook heb ik een aantal goede tips gekregen voor mijn huid.

Reactie Dermaskin:

Bedankt Merel voor je mooie review. Je ontvangt van ons een kadobon t.w.v. 75 euro die je kunt besteden op een behandeling naar keuze. Geniet er van!
Team Dermaskin

May

Mij eerste bezoek bij dermaskin was heel goed bevallen. Ik kom zeker terug.