Selena Events

Zeeeeer goede ervaring! EEN ECHTE AANRADER!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag mijn Clio station dci ontvangen voor mijn bedrijf te Rotterdam. Vorige aangevraagd en vandaag rij ik al. Auto was gebracht een door een hele aardige man. Vriendelijkheid en alles snel regelen tot in de puntjes is bij dealerleasing echt een pluspunt. Geweldig bedrijf en ik kijk uit naar een hele lange samenwerking met jullie! By the way, de clio rijd heerlijk!

Beste Selena Events,

Wat fijn om te horen dat u blij bent met de Clio! Wij doen altijd onze best om een snelle levering mogelijk te maken.

Ook wij hopen op een lange samenwerking.

Dealerleasing

Monika Davidsz Productions

Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als...

Beste Monika Davidsz Productions,

WE proberen iedereen altijd advies op maat te geven en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw positieve reactie, daan doen we het voor.

Dealerleasing.nl

Voetbalschool Ricardo Smits

Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf dat mee denkt met zijn klanten

Zeer blij met deze maatschappij top

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review Voetbalschool Ricardo Smits!

Sonya

Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en...

Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Afspraken zijn afspraken, voor zowel dealerleasing als de klant. Je weet waar je aan toe bent.

Reactie Dealerleasing.nl:

Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle aflevering, tot servicevragen na de aflevering..

We hopen natuurlijk dat u zo positief blijft. Bedankt!

Mvg Dealerleasing

Debbie Wouda

Zeer tevreden en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

De auto is netjes gebracht, vriendelijke medewerker. Wat probleempjes gehad met de stroeve veiligheidsriem en lege accu. Alles werd direct geregeld en netjes opgelost. Dit bedrijf is een aanrader!

Van beek

Duidelijk en komt afspraken na

Interesse na aflevering (2 weken) of alles goed bevalt

Mark

Via mail goede en snelle afhandeling.
Maandag auto gekozen vrijdag afgeleverd voor de deur.
??

E. Dozeman

Alles is goed geregeld en problemen lossen ze snel op.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede klantenservice die snel reageert.

Patricia de bijl

Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Is er iets aan de auto hop even naar de garage en het wordt verholpen dus geen extra kosten
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing...

Beschrijf hier uw ervaring

Snel makkelijk en super handig

Landman Techniek

Fijne samenwerking, denken mee en dienen goede oplossingen aan.
Zeker aan te bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en fijn persoonlijk contact