Debbie Wouda

Zeer tevreden en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

De auto is netjes gebracht, vriendelijke medewerker. Wat probleempjes gehad met de stroeve veiligheidsriem en lege accu. Alles werd direct geregeld en netjes opgelost. Dit bedrijf is een aanrader!

Van beek

Duidelijk en komt afspraken na

Interesse na aflevering (2 weken) of alles goed bevalt

Mark

Via mail goede en snelle afhandeling.
Maandag auto gekozen vrijdag afgeleverd voor de deur.
??

E. Dozeman

Alles is goed geregeld en problemen lossen ze snel op.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede klantenservice die snel reageert.

Patricia de bijl

Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Is er iets aan de auto hop even naar de garage en het wordt verholpen dus geen extra kosten
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing...

Beschrijf hier uw ervaring

Snel makkelijk en super handig

Landman Techniek

Fijne samenwerking, denken mee en dienen goede oplossingen aan.
Zeker aan te bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en fijn persoonlijk contact

Bellus Toys B.V.

Bellus Toys B.V.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing is bij uitstek de beste partij om een leaseplan onder te brengen. Samenwerken! We werken samen om het beste resultaat te behalen. Dit is een combinatie van service, empathie én het juiste voorstel voor onze bedrijfswagens. Helaas hebben wij een onlangs een schadegeval gehad dat zeer correct en adequaat is opgelost door Dealerleasing. Dus niet alleen wanneer het goed gaat staan ze voor je klaar. Dát is precies het bedrijf wat bij ons past. Wij bevelen Dealerleasing dan ook ten zeerste aan!

OAMKB

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede service, prima ervaring. Ik heb tijdelijk een auto geleased omdat ik een automaat nodig had. Heel flexibel en duidelijk. De aflevering was heel goed.

House of Sales

Uitstekende service en kwaliteit voor een zeer redelijke prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds enkele jaren werken wij als bedrijf samen met Dealerleasing. Omdat de branche waarin wij werken sterk wisselt, is het prettig dat Dealerleasing met de inzet van wagens hierin meedenkt. De communicatie met de verschillende afdelingen binnen Dealerleasing loopt soepel en de levering is altijd op korte termijn. Kortom, een samenwerking met Dealerleasing kunnen wij elk bedrijf aanraden.

Marc Eijkelenboom

OK!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij dealerleasing kan je voor een korte termijn leasen wat erg handig is.
Let wel goed op je administratie want ik kreeg vrij veel verkeerde facturen tijdens de lease.