Grouptrave

Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild.... Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild. Echter, de auto's waren prima en toen er bijvoorbeeld een auto nog niet op tijd klaar was, was er direct een andere auto beschikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing houdt zich aan haar woord.

Beste Arend,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Elwin Dorlas

(Update onderaan)Helaas geen aanrader. Erg langzaam met alle contact. "Betimmerde bus" heeft een paar planken tegen de zijkanten aan. Achterdeuren en zijdeuren blijven bloot, waardoor er makkelijk... (Update onderaan)Helaas geen aanrader. Erg langzaam met alle contact. "Betimmerde bus" heeft een paar planken tegen de zijkanten aan. Achterdeuren en zijdeuren blijven bloot, waardoor er makkelijk schade vanuit de binnenkant ontstaat. Elke schade wordt direct het eigen risico van €500 aan vast gezet. Bij pech erg slechte sevice. Afhandeling na shortlease ook erg slecht. Een duidelijk gevalletje van goedkoop is duurkoop.
UPDATE: Nadat ik de bovenstaande review heb geplaatst is er redelijk snel contact met mij opgenomen. Dít wilden ze toch wel graag rechtzetten. Een zeer correcte en vriendelijke dame heeft mij te woord gestaan en we hebben veel email en telefooncontact gehad om het eea op te lossen. Mijn probleem: Er was schade aan de binnenkant van de auto ontstaan door het gebrek aan betimmering. Dit betrof een aantal kleine deukjes in de achterdeuren van de auto.. Ook was er schade ontstaan doordat er een andere auto met trekhaak tegen de bus was aangereden. Hierdoor was er een diepe deuk van 5x5cm ontstaan. Voor beide schades rekent Dealerleasing €495. (tweedehands onbeschadigde achterbumper kost €90). Alle schades werden automatisch afgeschreven. Nadat ik mijn beklag had gedaan over het feit dat ik het daar niet mee eens was, werd mij beleefd medegedeeld dat dit nou eenmaal zo was. punt. Tóen heb ik het bovenstaande review geschreven, en tóen hebben ze contact met mij opgenomen. Uiteindelijk na wat onderhandeling hebben ze eenmaal €495 teruggestort voor de schade aan de binnenkant van mijn bus. Hun woorden: "Uit coulance". Mijn woorden "Als daar de gebruikelijke betimmering had gezeten, was er nooit schade ontstaan." De tweede schade kan ik niets aan doen, maar Dealerleasing uiteraard ook niet. Ook al is het bedrag te hoog voor de schade, ga ik hier dus nu wel mee akkoord. En zoals afgesproken, heb ik bij deze de feedback wel aangepast.
Ik kan bij goed geweten het bedrijf geen volle 10/10 geven, omdat dit niet zo had moeten gaan. Wel hebben ze uiteindelijk wel de moeite gedaan om mij tevreden te maken(/de feedback te laten aanpassen). vandaar geen 1/10 maar een 7/10.

Redelijk nette cabine.

Geachte heer Dorlas,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn dat dit netjes is opgelost.

't Pippi HUIS

Na een goede start met shortlease en gemaakte afpraken met dit bedrijf een enorme kater opgelopen in afhandeling. Er is schade doorberekend die bij mij totaal onverwacht werd gefactureerd. Na het... Na een goede start met shortlease en gemaakte afpraken met dit bedrijf een enorme kater opgelopen in afhandeling. Er is schade doorberekend die bij mij totaal onverwacht werd gefactureerd. Na het insturen van een klacht is dit besproken en heel goed opgepakt. Er is zelfs een deel gecrediteerd. Het interne proces waardoor de miscommunicatie ontstond wordt bij Dealer Lease nogmaals bekeken. Dus prima opgelost.

A.G. Lindeman / LinHil

'De aanhouder wint'

En hardnekkige navigatiestoring werd door tussenkomst van DealerLeasing (Chris) uitstekend aangepakt.
Tot viermaal terug i.v.m. herhaling van storing. Alle...
'De aanhouder wint'

Tot viermaal terug i.v.m. herhaling van storing. Alle keren is Chris de rust zelf en gaat in overleg met de externe merkdealer die het probleem gaat oplossen. Na vierde keer is de storing definitief verholpen. Dit met dank aan Chris die voortdurend de controle hield op mijn ervaringen. Alle partijen verdienen een pluim in deze zaak. Chris in het bijzonder omdat hij geloof had in de oplossing. Na plaatsing van een SD-chip van de merkdealer in het navigatiesysteem bleek de storing tot het verleden te behoren. Eergisteren is na goedkeuring van Chris de nieuwste SD-chip geplaatst. Het autorijden is weer een feest met een feilloos werkende navigatie en bijbehorende communicatiemiddelen.
Het spreekwoord 'De aanhouder wint' is van toepassing op Chris van DealerLeasing. Wederom "Chapeau"!

Beschrijf hier uw ervaring

Optimale service bij het oplossen van een storing...!

Geachte heer Lindeman,
Hartelijk dank voor deze mooie feedback! Ook onze werkplaats streeft altijd naar een nette en spoedige oplossing. Uw compliment zet ik door naar Chris.
Wij wensen u...
Geachte heer Lindeman,
Wij wensen u nog veel rijplezier toe!

A.G. (Ton) Lindeman / Linhil

Dealerleasing optimaal in service en klantgericht denken. Door een terugkerende storing in de software van het navigatiesysteem van de auto bewijst Dealerleasing voor de juiste oplossing te zorgen.... Dealerleasing optimaal in service en klantgericht denken. Door een terugkerende storing in de software van het navigatiesysteem van de auto bewijst Dealerleasing voor de juiste oplossing te zorgen. Externe merkdealer krijgt opdracht om storing te verhelpen. Vervangauto wordt meteen ingezet. Probleem wordt opgelost maar storing herhaalt zich.
Opnieuw alle support van Dealerleasing bij aanpak van probleem door externe merkdealer. Prima overleg tussen de partijen met als doel de tevredenheid van de klant. Na herhaalde storing zorgt adequate aanpak van Dealerleasing bij merkdealer voor het gewenste herstel van de betreffende software. Prima actie van Dealerleasing verstevigt mijn vertrouwen in Dealerleasing en zorgt voor het juiste gevoel over de klantvriendelijkheid van het bedrijf en haar medewerkers. Chapeau!
A.G. (Ton) Lindeman / Linhil

Opvallende sterke punten van Dealerleasing:
- Klantvriendelijkheid
- Denken in oplossingen
- Optimale service

Geachte heer Lindeman,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat alles snel op een nette manier is opgelost. Wij hebben service en klanttevredenheid inderdaad hoog in het vaandel staan!
Wij wensen u nog veel rijplezier.

Ernst

Gisteren te snel een matige beoordeling gegeven over een terugbetaling. Echter dit is keurig opgelost. Na mijn mail direct teruggebeld. Mijn excuses is was te voorbarig in mijn reactie.

Beschrijf hier uw ervaring

snelle afhandeling van een misverstand

Geachte heer Pietersen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen!

Indeboks PTC

Van de week mijn auto opgehaald. Prettig ontvangst en de auto was perfect in orde gebracht. Heldere uitleg over de werking van de auto en over de verdere administratieve begeleiding. Goed gevoel... Van de week mijn auto opgehaald. Prettig ontvangst en de auto was perfect in orde gebracht. Heldere uitleg over de werking van de auto en over de verdere administratieve begeleiding. Goed gevoel over dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Groot gevoel voor service en aandacht voor de klant

Geachte heer Pietersen,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te lezen dat de aflevering zo goed is verlopen. We wensen u veel rijplezier!
Met vriendelijke groet, DealerLeasing...
Geachte heer Pietersen,
Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

Akca

Tevreden

Geen sterke punten.

Dakreparatie.nu

Vandaag een ongeluk gehad rond 2 uur heb ze gesproken alles netjes geregeld en binnen 4 uur al vervangend vervoer
Zoals een andere bus netjes snel geregeld en beveel het mensen echt aan

Supper

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw review Dakreparatie.nu!!!
Dealerleasing.nl

A.G. Lindeman / LinHil

Adequate en snelle service van DealerLeasing.
Adequate en snelle service van DealerLeasing.
Bij het plotseling uitvallen onlangs van het navigatiesysteem in mijn Renault Mégane Estate zorgde de afdeling Werkplaats van DealerLeasing in Geldrop voor een supersnelle oplossing. Met dank aan Chris werd na consult van Bosch Noordermeer in Bergschenhoek bij VKV Groep in Rotterdam het navigatiesysteem voorzien van een update. Binnen een uur was alles geregeld en kon de weg worden vervolgd. Dit dankzij de uitstekende communicatie tussen de vakmensen van DealerLeasing en de VKV Groep. Resultaat: uiterst tevreden klant.
LinHil te Rotterdam.

Beste A.G. Lindeman / LinHil,
Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.
We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze service.
Dealerleasing.nl