Caro

Top service!

Top service!

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review!

Dewi

Goed e service

Goed e service

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review!

‘t Pippi Huis

Snelle reacties, transparante contracten. De verkoper Henry is mijn favoriete man! Hij maakt verwachtingen waar! Een tevreden klant.

Gewoon prima bedrijf!

Reactie Dealerleasing.nl:

Wij hebben het direct doorgegeven aan Henry, we waarderen uw reactie enorm. U kunt altijd voor vragen bij uw contactpersoon terecht.

Arslan ijzervlecht

Arslan ijzer vlecht

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk personeel altijd op zoek naar een oplossing van mijn krijgen ze een dikke 10

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Mtb projectstoffering

Ze gaan zeer professioneel te werken en alles klopt wat ze zeggen geen kleine lettertjes maar recht door zee ben zeer tevreden met onze nieuwe bus stond snel voor de deur om ons bedrijf... Ze gaan zeer professioneel te werken en alles klopt wat ze zeggen geen kleine lettertjes maar recht door zee ben zeer tevreden met onze nieuwe bus stond snel voor de deur om ons bedrijf uittebreiden

Mvg mtb projectstoffering

Beschrijf hier uw ervaring

Dachten zeer goed mee wat het best bij ons zou passen

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf, fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Team Dealerleasing...

3D

Goede en vriendelijke werkwijze

Zeer informatief en duidelijk

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Com-on

Operationeel verliep alles prima

Operationeel verliep alles prima

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

VATRES MEDIA

Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Gelijk vanaf begin ging het goed. Ik had mijn eerste contact met consulent Henry. Ik had de zelfde avodn al auto en contract op mijn naam. Ik hoefde allen te... Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Gelijk vanaf begin ging het goed. Ik had mijn eerste contact met consulent Henry. Ik had de zelfde avodn al auto en contract op mijn naam. Ik hoefde allen te zeggen wat mijn eisen zijn en ik krijg aanbod van 4 auto's. Kort daarna kreeg ik contract. Henry is supper vriendelijk en meedenkend. Heeft veel verstand van auto's. Hij is flexibel en kwam mij tegemoet met veel extraatjes. Ik was blij hij dacht echt met mij mee en ik had gevoel dat hij mij aan het helpen is. Later heb ik nog paar keer contact gehad met Suzanne van contractbeheer en dat is hele vriendelijk dame. Ik heb alleen maar complimenten over hoe zij met klanten omgaan. Ze zij coelant en bij hun is het echt waar dat klant de koning is. Het is geen fabel.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben nog nooit zo goed behandeld en ik raad dit bedrijf idereen aan. Ze belde mij na paar weken om te vragen of ik tevreden ben met de auto. Ik was hiervoor bij leaseplan waar ik hard ben... Ik ben nog nooit zo goed behandeld en ik raad dit bedrijf idereen aan. Ze belde mij na paar weken om te vragen of ik tevreden ben met de auto. Ik was hiervoor bij leaseplan waar ik hard ben weggelopen wegens enorme bureaucratisering. Ik heb nu de juiste lease maatschapij gevonden en hier blijf ik.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Wij doen ons best om onze service zo optimaal mogelijk te houden en waarderen uw feedback enorm. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan de desbetreffende medewerkers. Wij wensen u veel veilige kilometers toe!

Rudy Krayenbrink

Top bedrijf.denken altijd met je mee..je wordt enorm goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Je hoef maar te bellen en alles wordt direct geregeld..contact persoon Christian.
Maakt altijd tijd voor je staat altijd open.en probeert altijd een oplossing met je te zoeken..

Geachte heer Krayenbrink,
Geachte heer Krayenbrink,
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan Christian. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.

Ash

Slecht naar goed

Ik heb gesproken met dealerleasing
Ze hebben mij geholpen communicatie fout geweest kan gebeuren natuurlijk.
Hierbij trek ik mijn negatieve review in voor dit bedrijf
Hopen nog op...
Ik heb gesproken met dealerleasing
Ze hebben mij geholpen communicatie fout geweest kan gebeuren natuurlijk.
Hierbij trek ik mijn negatieve review in voor dit bedrijf
Hopen nog op succes volle jaren te gaan

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback, fijn om te lezen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe!
Team...