Ad

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf is zeer meedenkend, en heeft overal een passende oplossing voor. Zeker een aanrader!!

Beste Ad,
Beste Ad,
We willen je graag bedanken voor de review. We waarderen je mening over onze manier van werken. We willen je nog veel succes werken en mocht u vragen hebben kunt u ons altijd contacteren.

Erich Japink

Top service en vriendelijke medewerkers!

Beschrijf hier uw ervaring

Met tevredenheid al een jaar fijne leaseauto.

Beste Erich,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment voor onze service en medewerkers. Wij wensen je veel rijplezier toe, en als wij nog kunnen helpen dan horen wij dat graag!
Beste Erich,

Martin Houtzager

Contact gehad met Bianca,

Zeer fijn en vriendelijk geholpen. Binnen korte tijd kwam ze met een mooie auto en kon alles snel geregeld worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende ervaring met Bianca.

Beste Martin,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment voor Bianca. Wij wensen je veel rijplezier toe, en als wij nog kunnen helpen dan horen wij dat graag!

Martine Willemstein

Veel gedoe, oke auto

Beschrijf hier uw ervaring

Oke auto gereden, organisatorisch niet geweldig. Communiceren vooral wanneer het in hun voordeel is. Na online klacht te hebben geschreven wel prima geholpen en zijn mijn klachten netjes opgepakt.

Next Step makelaardij

Zeer goede en prettige ervaring! Bianca heeft mij zeer goed geholpen en bijgestaan

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en vriendelijke service! Snelle en duidelijke communicatie!

Beste Next Step Makelaardij,
Beste Next Step Makelaardij,

Datadin

Prima service en snelle handeling

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geholpen door Bianca, meedenkend en het snelle handelen zijn mij erg goed bevallen. Alle afspraken worden keurig nagekomen.

Beste Datadin,
Bedankt voor deze mooie review. Wij wensen je veel rijplezier toe, en als wij nog kunnen helpen dan horen wij dat graag!

Health & horeca by kom

Snel en goed geholpen door Bram

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en goede communicatie.

Beste Health & Horeca,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment voor Bram. Wij wensen je veel rijplezier toe, en als wij nog kunnen helpen dan horen wij dat graag!
Beste Health & Horeca,

BenUrso

Simple weg grandioos
Het duur totaal 4 uurtjes en alles was rond. En zou 2 dagen later thuis afgeleverd worden.
Dag erna kreeg ik spoed klus. En zonder enige aarzeling of moeite werd het...
Simple weg grandioos
Dag erna kreeg ik spoed klus. En zonder enige aarzeling of moeite werd het proces versneld en die zelfde avond nog bezorgd!

Zo is mij een claim bespaard zodat ik mijn klus toch kon doen en gemaakte afspraken niet hoefde te herzien.

-Spontaan
-Meedenkend
-Luisteren goed naar de wensen van klant en komen met meerdere suggesties.
- duidelijk in de kosten en er zijn geen verborgen achteraf kosten

Beste BenUrso,

Optimum Zoetermeer

Slechte verkoop afdeling, beloven dingen die ze niet nakomen.

slecht

Geachte Optimum Zoetermeer,
Geachte Optimum Zoetermeer,
Vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons niet naar wens was, want Dealerleasing heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Wij nemen uw klacht serieus en proberen daarom met u in contact te komen. Tot op heden is dat helaas nog niet gelukt. We vinden het jammer dat u het gesprek niet aan wilt gaan want op deze manier kunnen wij niets oplossen. Daarom willen we u vragen om alsnog contact met ons op te nemen door te mailen naar info@dealerleasing.nl of door te bellen naar 088 700 1818.

The Streetz

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Super goed geholpen door Mitchel. Snelle handeling, meedenken, etc.
Echt top.

Beste The Streetz,
Bedankt voor de positieve review en het compliment voor Mitchel. Wij wensen je veel rijplezier toe.