ZZH Rotterdam

Top service echt een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel service, duidelijk taal, geen addertje onder de gras.

Beste ZZH Rotterdam,
Bedankt voor de positieve review, dat waarderen wij. Wij wensen jullie veel veilige kilometers toe.

Guron

Snelle service, meedenkend, prettig in communicatie!

Beschrijf hier uw ervaring

Op korte termijn een prachtige auto kunnen rijden met dank aan Bram Bottenberg! Zeer tevreden!

Hoi Guron,
Bedankt voor je review en het compliment voor Bram. Wij wensen je veel rijplezier toe.

Jvs zorg

Hele goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere auto s aan ons geleverd, is een goed bedrijf met fijne service en vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar

Beste JVS Zorg,
Bedankt voor deze review. Wij wensen u veel rijplezier toe.

A Kwaliteit Sloopwerken

Geweldige communicatie, doen wat ze beloven en houden je echt super op de hoogte met alles, denken zeker ook met je mee!

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect geregeld, op gebied van alles!

Best Events

Ontzetten goed!!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst een auto geleasd en deze ervaring was voor mij boven verwachting. Werd snel en vriendelijk geholpen en meest belangrijk ontzettend goed voorgelicht.
Binnen een week een prachtige...
Binnen een week een prachtige auto voor de deur met alle opties erop die ik wilde. Kan het iedereen aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Beste Best Events,
Bedankt voor deze mooie review. Wij wensen je veel rijplezier toe, en als wij nog kunnen helpen dan horen wij dat graag!

AZAYA LDN / Melissa Vermeer

Prettig geholpen door Bianca

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat wat zaken die niet helemaal volgens plan verliepen erg goed geholpen door Bianca, zij heeft ervoor gezorgd dat alles geregeld is en heeft nog zelfs een lief bloemetje opgestuurd voor het... Nadat wat zaken die niet helemaal volgens plan verliepen erg goed geholpen door Bianca, zij heeft ervoor gezorgd dat alles geregeld is en heeft nog zelfs een lief bloemetje opgestuurd voor het ongemak.

Bedankt Bianca!

Beste AZAYA LDN / Melissa Vermeer,
Bedankt voor de review.

het binnenhof

Hetbinnenhof

Beschrijf hier uw ervaring

beveel dealer leasing aan vooral Bianca

H.Kramer Arnhem B.V.

Ik ben zelf werkzaam in de dienstverlening en weet daardoor dat nauwkeurigheid, tijdigheid en volledigheid cruciaal zijn voor een succesvolle samenwerking. Dit team vult dit perfect in, dus een... Ik ben zelf werkzaam in de dienstverlening en weet daardoor dat nauwkeurigheid, tijdigheid en volledigheid cruciaal zijn voor een succesvolle samenwerking. Dit team vult dit perfect in, dus een absolute aanrader voor short leasing.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van handelen, duidelijke communicatie en "simpele processen".

Beste H. Kramer,

Tolhuisen

Zeer goede ervaring mee

Beschrijf hier uw ervaring

Na een miscommunicatie zeer goed geholpen en de zelfde dag de auto nog kunnen ophalen

Beste S. Tolhuisen,
Beste S. Tolhuisen,
Bedankt voor deze aanbeveling. Fijn om te horen dat wij je alsnog goed hebben kunnen helpen. Wij wensen je vele veilige kilometers toe, en bij vragen kun je altijd bij ons terecht.

Rocherschoonmaak

Ik heb nu mijn tweede leasauto van Dealerleasing.zeer tevreden over de oplossing waarin meegedacht is,van bedrijfswagen naar bedrijfswagen top werk van Dave met zijn collega's houden zo toppers

Top bedrijf

Beste Rocherschoonmaak,
Bedankt voor deze aanbeveling en het compliment voor Dave. Wij wensen jullie veel rijplezier toe.